Jamaica Tourist Board Partnerem After Party XII Forum Promocji Turystycznej
Już za dwa dni, 19 kwietnia w Centrum Edukacji Ekologicznej „Hydropolis” we Wrocławiu odbędzie się XII Forum Promocji Turystycznej. Partnerem After Party wydarzenia, jest Jamaica Tourist Board (JTB), narodowa agencja turystyczna w ramach Ministerstwa Turystyki Jamajki, odpowiedzialna za światowy marketing turystyczny Jamajki.
Reprezentantką JTB w Polsce od maja 2022 jest Katarzyna Mańczyk, senior market manager firmy TMR International, specjalizującej się w obsłudze PR i marketingu kierunków zagranicznych wśród biur podróży oraz firm incentive w Polsce, Czechach oraz na Słowacji. Z początkiem 2023 roku Jamajka wystartowała z nową globalną kampanią wizerunkową zatytuowaną: „Come Back To The Vibe That Comes Alive In Jamaica” – Czas wrócić do stanu umysłu, który może zapewnić tylko Jamajka.
JTB w nadchodzącym roku będzie kontynuowała promocję kierunku wśród polskich tour operatorów, agentów turystycznych jak również segmentu luxury. Destynacja będzie podkreślać swoją unikatowość spośród wysp karaibskich jako miejsce o wyjątkowym charakterze. Promocja każdego regionu da możliwość pokazania różnorodności Jamajki podkreślonej w sześciu obszarach wypoczynkowych: Montego Bay, Ocho Rios, Port Antionio, Kingston, Negril, South Cost.
Rejestracja i bilety: https://forumpromocjiturystycznej.pl/
Organizatorem jest: Redakcja portalu branżowego WaszaTurystyka.pl.
Współorganizatorem jest: Hydropolis Centrum Edukacji Ekologicznej
Patronat Honorowy: Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polska Izba Turystyki
Złoty Partner: Wrocław Miasto Spotkań, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego
Srebrny partner: MerlinX
Partnerzy: Chorwacka Wspólnota Turystyczna, Visit Olsztyn, Costa, Polska Organizacja Turystyczna
Patronaty: Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Instytut ESG, Krakowska Izba Turystyki, Polska Izba Turystyki, AM Art Media Agencja PR, Pracodawcagodnyzaufania.pl, RaportCSR.pl.
Na XII Forum Promocji Turystycznej we Wrocławiu porozmawiamy o zrównoważonej turystyce
POWIĄZANE WPISY
29 listopada 2023
Fundacja Argan zachęca do odkrywania kultury Maroka
Nowo powstała Polsko-Marokańska Fundacja Argan, ma na celu promocję marokańskiej kultury…
0 Komentarzy2 Minuty
27 listopada 2023
Analiza Kiwi.com: Polscy turyści preferują wyjazdy latem i jesienią
Kiwi.com, firma travel-tech oraz wyszukiwarka tanich lotów, wzięła pod lupę sezonowość w…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2023
Firmy nie rezygnują z podróży, lecz zmieniają sposób ich organizacji
Według raportu „2023 Business Travel Index Outlook” opracowanego przez Global Business…
0 Komentarzy2 Minuty
23 listopada 2023
Targi IBTM World 2023 od 28 listopada w Barcelonie
W 2023 roku Polska organizacja Turystyczna odnotowała rekordową liczbę 26 zgłoszeń do…
0 Komentarzy2 Minuty
21 listopada 2023
Barbara Tutak złożyła rezygnację. Będzie konkurs na nowego prezesa WOT
Niespodziewaną rezygnację z funkcji prezeski Warszawskiej Organizacji Turystycznej…
0 Komentarzy2 Minuty
21 listopada 2023
III Gala Waszej Turystyki odbędzie się 12 stycznia 2024
Redakcja portalu WaszaTurystyka.pl ma zaszczyt zaprosić Państwa na trzecią w historii…
0 Komentarzy3 Minuty
17 listopada 2023
Dolny Śląsk atrakcyjny dla prawie 90 proc. rowerzystów. Region chce przyciągnąć ich więcej
Dolnośląska Organizacja Turystyczna pracuje nad strategią rozwoju turystyki rowerowej w…
0 Komentarzy2 Minuty
15 listopada 2023
Startuje nowa kampania promująca zimowe atrakcje w Małopolsce
Wraz z pierwszymi opadami śniegu w małopolskich górach, w dniu 11 listopada wystartowała,…
0 Komentarzy1 Minuty
15 listopada 2023
Wiślański Skipass zmienia się w Wispass
Rozpoczyna się dwunasty sezon dla projektu narciarskiego, znanego jako Wiślański Skipass…
0 Komentarzy2 Minuty