Jamaica Tourist Board Partnerem After Party XII Forum Promocji Turystycznej
Już za dwa dni, 19 kwietnia w Centrum Edukacji Ekologicznej „Hydropolis” we Wrocławiu odbędzie się XII Forum Promocji Turystycznej. Partnerem After Party wydarzenia, jest Jamaica Tourist Board (JTB), narodowa agencja turystyczna w ramach Ministerstwa Turystyki Jamajki, odpowiedzialna za światowy marketing turystyczny Jamajki.
Reprezentantką JTB w Polsce od maja 2022 jest Katarzyna Mańczyk, senior market manager firmy TMR International, specjalizującej się w obsłudze PR i marketingu kierunków zagranicznych wśród biur podróży oraz firm incentive w Polsce, Czechach oraz na Słowacji. Z początkiem 2023 roku Jamajka wystartowała z nową globalną kampanią wizerunkową zatytuowaną: „Come Back To The Vibe That Comes Alive In Jamaica” – Czas wrócić do stanu umysłu, który może zapewnić tylko Jamajka.
JTB w nadchodzącym roku będzie kontynuowała promocję kierunku wśród polskich tour operatorów, agentów turystycznych jak również segmentu luxury. Destynacja będzie podkreślać swoją unikatowość spośród wysp karaibskich jako miejsce o wyjątkowym charakterze. Promocja każdego regionu da możliwość pokazania różnorodności Jamajki podkreślonej w sześciu obszarach wypoczynkowych: Montego Bay, Ocho Rios, Port Antionio, Kingston, Negril, South Cost.
Rejestracja i bilety: https://forumpromocjiturystycznej.pl/
Organizatorem jest: Redakcja portalu branżowego WaszaTurystyka.pl.
Współorganizatorem jest: Hydropolis Centrum Edukacji Ekologicznej
Patronat Honorowy: Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polska Izba Turystyki
Złoty Partner: Wrocław Miasto Spotkań, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego
Srebrny partner: MerlinX
Partnerzy: Chorwacka Wspólnota Turystyczna, Visit Olsztyn, Costa, Polska Organizacja Turystyczna
Patronaty: Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Instytut ESG, Krakowska Izba Turystyki, Polska Izba Turystyki, AM Art Media Agencja PR, Pracodawcagodnyzaufania.pl, RaportCSR.pl.
Na XII Forum Promocji Turystycznej we Wrocławiu porozmawiamy o zrównoważonej turystyce
POWIĄZANE WPISY
29 kwietnia 2024
Koreańska agencja PR otwiera drzwi na polskim rynku
Przedstawicielstwo Koreańskiej Narodowej Organizacji Turystycznej w Europie Wschodniej…
0 Komentarzy1 Minuty
26 kwietnia 2024
Polski urzędnik promuje turystykę – przejechał 280 km rowerem z Berlina do Poznania
Co robi urzędnik? Odruchowa odpowiedź na to pytanie – choć nieco krzywdząca – brzmi…
0 Komentarzy5 Minuty
26 kwietnia 2024
Gdańsk dołącza do Przewodnika Michelin
Na mocy umowy podpisanej przez Polską Organizację Turystyczną ze słynnym Przewodnikiem…
0 Komentarzy2 Minuty
25 kwietnia 2024
Rankomat.pl: szykuje się rekordowa majówka pod względem wyjazdów za granicę. Najchętniej wybieramy Włochy i Hiszpanię
Majówka w 2024 roku ma być rekordowa pod względem zagranicznych wyjazdów – z Polski…
0 Komentarzy6 Minuty
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
22 kwietnia 2024
Powstał Polski Klaster Enoturystyczny. Rośnie popularność polskich winnic
Razem z rosnącą liczbą polskich winnic, rozwija się u nas także enoturystyka. W kraju…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Inauguracja sezonu letniego na Dolnym Śląsku już 27–28 kwietnia
Oficjalnie letni sezon turystyczny rozpocznie się na Dolnym Śląsku 27–28 kwietnia na…
0 Komentarzy6 Minuty
19 kwietnia 2024
Ryanair wprowadza 24-godzinną wyprzedaż. Loty od 12 euro
Ryanair uruchomił dziś (19 kwietnia) największą 24-godzinną wyprzedaż błyskawiczną w tym…
0 Komentarzy1 Minuty