Jaka przyszłość czeka multiagentów? Trójca ekspertów na XII edycji Forum Promocji Turystycznej
Udział sprzedaży interntowej pakietów turystycznych w rynku dynamicznie rośnie, a silni gracze, którzy stworzyli sieci stacjonarnych salonów sprzedaży, dyktują warunki na rynku. Czy następowała będzie dalsza konsolidacja rynku agencyjnego w Polsce? Jak zmienia się pozycja touroperatorów wobec silnych sieci agencyjnych? Z liderami w tej branży porozmawiamy na XII Forum Promocji Turystycznej we Wrocławiu.
Według raportu E-commerce w Polsce 2022 przygotowanego przez Gemius, IAB Polska oraz Polskich Badań Internetu, najważniejszymi czynnikami motywującymi do robienia zakupów w sieci m.in. są: dostępność całą dobę – 75 proc., nieograniczony czas wyboru i możliwość przeglądania oferty przez dowolną ilość czasu – 65 proc., łatwość porównywania ofert – 64 proc., szerszy asortyment – 63 proc. I choć wspomniany raport nie uwzględnia turystyki, praktyka pokazuje, że klienci chętnie kupują również swoje wyjazdy zagraniczne.
Zmieniły się zwyczaje zakupowe Polaków. Zamiast last minute korzystają z first minute z gwarancją niezmienności ceny. Zapominamy o pandemii. Wszystko wydaje się iść w dobrym kierunku pomimo wojny u sąsiadów i coraz mniejszej ilości pieniędzy w portfelach. Jak wygląda praktyka? Czy rozwój technologii powoduje, że kupowanie przez internet staje się atrakcyjniejsze? W którą stronę będzie rozwijał się rynek? Co go ogranicza? Jaka jest pozycja multiagentów względem tour operatorów?
O plany na przyszłość zapytamy prezesów trzech największych multiagentów w Polsce Panów: Grzegorza Bosowskiego z Fly.pl, Radosława Damasiewicza z Travelplanet.pl oraz Dariusza Górznego z Wakacje.pl.
Rejestracja i bilety: https://forumpromocjiturystycznej.pl/
Organizatorem jest: Redakcja portalu branżowego WaszaTurystyka.pl.
Współorganizatorem jest: Hydropolis Centrum Edukacji Ekologicznej
Patronat Honorowy: Ministerstwo Sportu i Turystyki orz Polska Organizacja Turystyczna
Złoty Partner: Wrocław Miasto Spotkań
Srebrny partner: MerlinX
Partnerzy: Chorwacka Wspólnota Turystyczna, Visit Olsztyn
Patronaty: Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Instytut ESG, Krakowska Izba Turystyki, Polska Izba Turystyki, AM Art Media Agencja PR, Pracodawcagodnyzaufania.pl, RaportCSR.pl
POWIĄZANE WPISY
26 kwietnia 2024
Polski urzędnik promuje turystykę – przejechał 280 km rowerem z Berlina do Poznania
Co robi urzędnik? Odruchowa odpowiedź na to pytanie – choć nieco krzywdząca – brzmi…
0 Komentarzy5 Minuty
26 kwietnia 2024
Gdańsk dołącza do Przewodnika Michelin
Na mocy umowy podpisanej przez Polską Organizację Turystyczną ze słynnym Przewodnikiem…
0 Komentarzy2 Minuty
25 kwietnia 2024
Rankomat.pl: szykuje się rekordowa majówka pod względem wyjazdów za granicę. Najchętniej wybieramy Włochy i Hiszpanię
Majówka w 2024 roku ma być rekordowa pod względem zagranicznych wyjazdów – z Polski…
0 Komentarzy6 Minuty
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
22 kwietnia 2024
Powstał Polski Klaster Enoturystyczny. Rośnie popularność polskich winnic
Razem z rosnącą liczbą polskich winnic, rozwija się u nas także enoturystyka. W kraju…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Inauguracja sezonu letniego na Dolnym Śląsku już 27–28 kwietnia
Oficjalnie letni sezon turystyczny rozpocznie się na Dolnym Śląsku 27–28 kwietnia na…
0 Komentarzy6 Minuty
19 kwietnia 2024
Ryanair wprowadza 24-godzinną wyprzedaż. Loty od 12 euro
Ryanair uruchomił dziś (19 kwietnia) największą 24-godzinną wyprzedaż błyskawiczną w tym…
0 Komentarzy1 Minuty
19 kwietnia 2024
Manifest Krakowski: branża turystyczna Krakowa przedstawia plany zmian dla nowego Prezydenta Miasta
Stowarzyszenie Organizacja Turystyczna Stołecznego Królewskiego Miasta Krakowa, działając…
0 Komentarzy1 Minuty