Izrael – dynamiczny rozwój wyjazdów incentive
Do Izraela z każdym rokiem przyjeżdża coraz liczniejsza grupa pracowników światowych koncernów – we wrześniu i październiku przyjechało 8300 osób m.in. z amerykańskiej spółki Trans America zajmującej się ubezpieczeniami i usługami finansowymi oraz z meksykańskiego giganta Omnilife, który oferuje kosmetyki i suplementy diety.
Spośród ponad 100 wyjazdów tego typu, zaplanowanych w Izraelu na rok 2019, te odbywające się jesienią są najpopularniejsze.
W ciągu ostatniego roku Izrael był gospodarzem ponad 30 podróży motywacyjnych globalnych korporacji, w tym Bosch-Siemens, Skoda, Renault, ASBA Bank, Bayer-Monsanto, Mercedes Hiszpania, Porsche Hiszpania, Unilever Brazylia, Credit Agricole z Francji i Generali z Włoch.
Przewidywany wkład samych wyjazdów incentive w ogólną gospodarkę Izraela wynosi ponad 20 mln dolarów.
W 2020 i 2021 r. zaplanowano przyjazdy firmowe do Izraela m.in. ze Stanów Zjednoczonych, Kanady, Brazylii, Francji, Włoch, Niemiec, Rosji i Polski.
POWIĄZANE WPISY
21 września 2023
Niemiecka Centrala Turystyki stawia na kulturę i zrównoważony rozwój w 2024 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) ogłosiła plany na 2024 rok, w których skoncentruje się…
0 Komentarzy5 Minuty
20 września 2023
Najciekawsze jarmarki świąteczne w Saksonii w okresie Adwentu 2023
Biura podróży, a także turyści indywidualni, przygotowują się już do jesienno-zimowego…
0 Komentarzy5 Minuty
20 września 2023
Žatec w UNESCO. Tradycje chmielarskie zostały wpisane na Światową Listę Dziedzictwa
Miasto Žatec oraz jego tradycje związane z uprawą chmielu zostały docenione przez UNESCO…
0 Komentarzy2 Minuty
20 września 2023
Sezon turystyczny w Chorwacji: ponad milion Polaków na wakacjach
Według danych z systemu eVisitor 15 września Chorwacja odnotowała przyjazd ponad miliona…
0 Komentarzy3 Minuty
20 września 2023
Dlaczego warto i co oprócz plaż ma do zaoferowania Jamajka?
Tak, Jamajka ma piękne plaże. Tak, warto je odwiedzić. Ale wyspa może zaoferować o wiele…
0 Komentarzy4 Minuty
11 września 2023
W pierwszym półroczu 2023 Maderę odwiedziło ponad milion turystów. 53 tys. osób przyjechało z Polski
Polska osiągnęła ponad 50 proc. wzrost względem pierwszej połowy 2022 roku i znajduje się…
0 Komentarzy1 Minuty
8 września 2023
Azerbejdżańska Organizacja Turystyczna zatrudniła Aviareps jako swoją agencję PR w Europie
Azerbejdżańska Organizacja Turystyczna (ATB) wybrała Aviareps na swoją agencję PR w…
0 Komentarzy1 Minuty
8 września 2023
Dubaj podsumowuje letnią kampanię: filmy wyświetlono 3,4 mln razy
Letnia odsłona kampanii #DubaiDestinations 2023 zakończyła się po dwóch miesiącach, w…
0 Komentarzy2 Minuty
4 września 2023
DZT rozpoczyna kampanię Simply Feel Good. Będzie promować zrównoważony rozwój turystyki w Niemczech
W związku z pozytywnym odbiorem na arenie międzynarodowej, Niemiecka Centrala Turystyki…
0 Komentarzy3 Minuty