Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego rośnie w siłę

W 2021 roku do grona członków Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego dołączyło 89 hoteli. Obecnie do Izby należy 568 hoteli tj. około 22 proc. skategoryzowanych w Polsce obiektów z 47 838 pokojami (ok. 34 proc. pokoi hotelowych na rynku), a także 49 dostawców produktów i usług dla hotelarstwa, 1 instytut, 1 fundacja oraz 5 szkół, w tym 3 średnie i 2 wyższe.
Wśród hoteli, które dołączyły do IGHP w 2021 roku, znalazła się silna reprezentacja obiektów sieciowych 4- i 5-gwiazdkowych, a także wiele indywidualnych hoteli z całego kraju. Nowi członkowie to m.in. Leonardo Royal Hotel Warsaw, NYX Hotel Warsaw, Raffles Europejski Warsaw, Hilton Warsaw City, Marriott Warsaw Hotel, Nadwiślańska Agencja Turystyczna z 10 hotelami, Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów, Sheraton Poznań Hotel, Double Tree by Hilton Wrocław, Hotel Wyspiański, Hotel Szafir, Hotel Kolegiacki, Hotel Matejko, Pensjonat Halny, Hotel Knieja, Park Hotel Rzeszów, Hotel1231, Jabłoń Lake Resort, Hotel Srebrny Dzwon, Evita Hotel&Spa, Szumy Park Hotel, Dworzysko, Ostoja Chobienice, Tremonti Ski&Bike Resort, Hotel Kristoff, Merci Boutique Hotel, Hotel Zawisza, Hotel Dobre z Lasu, Zamek Moszna.
Ireneusz Węgłowski, prezes IGHP, powiedział: „W pełnym wyzwań czasie pandemii nasza organizacja nabrała jeszcze większej dynamiki. Cieszy nas ogromnie duża liczba nowych hoteli przystępujących do Izby. To dla nas wszystkich jest niezwykle budujące. Im więcej hotelarzy tworzy społeczność IGHP, tym nasze działania są bardziej reprezentatywne. Dziękuję wszystkim członkom za zaangażowanie w działania Izby.”
IGHP zrzesza podmioty branży hotelarskiej w Polsce – hotele, obiekty hotelarskie, szkoły, a także dostawców produktów i usług dla branży. Lobbuje na rzecz rozwoju hotelarstwa, wspiera wszelkie inicjatywy gospodarcze swoich członków, opracowuje opinie branżowe w interesie członków Izby i branży, a także promuje społeczną odpowiedzialność biznesu.
Izba rozwija także działalność edukacyjną, organizując specjalistyczne kampanie i programy szkoleniowe z kluczowych dla hotelarzy zagadnień (np. dotyczące RODO, sprzedaży i marketingu czy revenue management).
POWIĄZANE WPISY
18 maja 2022
Po raz pierwszy kobieta kapitanem w Stena Line
18 maja obchodzony jest oficjalny Międzynarodowy Dzień Kobiet na Morzu, ustanowiony przez…
0 Komentarzy3 Minuty
18 maja 2022
OROT z nową stroną internetową dla Szlaku Kulinarnego „Opolski Bifyj”
Szlak Kulinarny „Opolski Bifyj” powstał w 2015 roku dzięki Opolskiej Regionalnej…
0 Komentarzy1 Minuty
18 maja 2022
Wizz Air uruchamia grupę dyskusyjną – Wizz Youth Forum
Wizz Air zachęca do dołączenia do Wizz Youth Forum, nieformalnej grupy dyskusyjnej online…
0 Komentarzy3 Minuty
18 maja 2022
Fattal Group stawia na rozwój sieci Leonardo Hotels w Europie
Izraelska grupa hotelowa Fattal utworzyła fundusz inwestycyjny o wartości 315 mln euro na…
0 Komentarzy3 Minuty
18 maja 2022
Lotnisko Chopina: ponad 43 tys. pasażerów w majówkę
Liczba pasażerów stołecznego portu w 2022 roku zbliża się do 3 milionów. W ciągu…
0 Komentarzy2 Minuty
18 maja 2022
Port Lotniczy Bydgoszcz: wracają loty do Krakowa, będzie więcej rejsów do Warszawy
Mieszkańcy Kujaw i Pomorza znów będą mogli wyruszyć w podróż do Krakowa na pokładzie…
0 Komentarzy3 Minuty
18 maja 2022
Nowy Maison Sofia MGallery na turystycznej mapie Bułgarii
Nowo otwarty w stolicy Bułgarii Maison Sofia MGallery, ze słonecznym ogrodem zaprasza…
0 Komentarzy2 Minuty
18 maja 2022
Wizz Air uruchamia nową linię lotniczą na Malcie – Wizz Air Malta
Wizz Air ogłosił plan utworzenia linii lotniczej, która będzie mieścić się na Malcie.…
0 Komentarzy2 Minuty
17 maja 2022
Izrael znosi wszystkie obostrzenia antycovidowe
W sobotę 21 maja, zniesiony zostanie wymóg okazywania negatywnego testu PCR lub testu…
0 Komentarzy1 Minuty