Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego rośnie w siłę
W 2021 roku do grona członków Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego dołączyło 89 hoteli. Obecnie do Izby należy 568 hoteli tj. około 22 proc. skategoryzowanych w Polsce obiektów z 47 838 pokojami (ok. 34 proc. pokoi hotelowych na rynku), a także 49 dostawców produktów i usług dla hotelarstwa, 1 instytut, 1 fundacja oraz 5 szkół, w tym 3 średnie i 2 wyższe.
Wśród hoteli, które dołączyły do IGHP w 2021 roku, znalazła się silna reprezentacja obiektów sieciowych 4- i 5-gwiazdkowych, a także wiele indywidualnych hoteli z całego kraju. Nowi członkowie to m.in. Leonardo Royal Hotel Warsaw, NYX Hotel Warsaw, Raffles Europejski Warsaw, Hilton Warsaw City, Marriott Warsaw Hotel, Nadwiślańska Agencja Turystyczna z 10 hotelami, Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów, Sheraton Poznań Hotel, Double Tree by Hilton Wrocław, Hotel Wyspiański, Hotel Szafir, Hotel Kolegiacki, Hotel Matejko, Pensjonat Halny, Hotel Knieja, Park Hotel Rzeszów, Hotel1231, Jabłoń Lake Resort, Hotel Srebrny Dzwon, Evita Hotel&Spa, Szumy Park Hotel, Dworzysko, Ostoja Chobienice, Tremonti Ski&Bike Resort, Hotel Kristoff, Merci Boutique Hotel, Hotel Zawisza, Hotel Dobre z Lasu, Zamek Moszna.
Ireneusz Węgłowski, prezes IGHP, powiedział: „W pełnym wyzwań czasie pandemii nasza organizacja nabrała jeszcze większej dynamiki. Cieszy nas ogromnie duża liczba nowych hoteli przystępujących do Izby. To dla nas wszystkich jest niezwykle budujące. Im więcej hotelarzy tworzy społeczność IGHP, tym nasze działania są bardziej reprezentatywne. Dziękuję wszystkim członkom za zaangażowanie w działania Izby.”
IGHP zrzesza podmioty branży hotelarskiej w Polsce – hotele, obiekty hotelarskie, szkoły, a także dostawców produktów i usług dla branży. Lobbuje na rzecz rozwoju hotelarstwa, wspiera wszelkie inicjatywy gospodarcze swoich członków, opracowuje opinie branżowe w interesie członków Izby i branży, a także promuje społeczną odpowiedzialność biznesu.
Izba rozwija także działalność edukacyjną, organizując specjalistyczne kampanie i programy szkoleniowe z kluczowych dla hotelarzy zagadnień (np. dotyczące RODO, sprzedaży i marketingu czy revenue management).
POWIĄZANE WPISY
26 kwietnia 2024
Triverna: w majówkę chcemy wypoczywać w Polsce
Wystarczą trzy dni urlopu, by majowy urlop trwał dziewięć dni. Według badania…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty
18 kwietnia 2024
Ibis świętuje 50. urodziny
Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget tworzy ponad 2,5 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
GAR zorganizował drugi jarmark turystyczny we Wrocławiu. Nowa formuła spotkań branżowych
GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy…
0 Komentarzy1 Minuta