IGHP edukuje w trosce o zdrowie hotelarzy
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego nawiązała współpracę z uPacjenta, organizując akcję poświęconą edukacji onkologicznej i profilaktyce nowotworowej wśród pracowników branży hotelarskiej. Izba została również partnerem akcji Pink Lips Project, którą organizuje Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny IFMSA-Poland. Współpraca w zakresie ochrony zdrowia to nowy obszar działań IGHP, który w 2022 roku będzie systematycznie rozwijany.
„W Polsce nowotwory stanowią drugą przyczynę zgonów, a w ciągu kilku lat staną się pierwszą. Najlepszym sposobem na walkę z rakiem jest połączenie świadomości z profilaktyką. Zależy nam na pracownikach branży hotelarskiej, a ich zdrowie jest wartością bezcenną. Stąd nasze zaangażowanie w działania związane z profilaktyką zdrowotną. Na najbliższe 12 miesięcy zaplanowaliśmy wiele aktywności związanych z promocją zdrowia wśród hotelarzy. To element naszej strategii CSR, którą chcemy konsekwentnie realizować w 2022 roku” – mówi Agnieszka Maszner-Paprocka, członkini zarządu IGHP.
Badania dla pracowników branży hotelarskiej
Świadomość i profilaktyka to główne sposoby na ograniczenie zachorowań na nowotwory w społeczeństwie. Dzięki badaniom profilaktycznym wcześnie wykryta choroba może być w pełni wyleczalna, gwarantując długie życie. IGHP w trosce o zdrowie pracowników branży hotelarskiej nawiązała współpracę z uPacjenta, organizując akcję edukacyjną na temat onkologii i profilaktyki nowotworowej.
W ramach tej inicjatywy hotele, obiekty hotelarskie oraz dostawcy będący członkami IGHP będą mogli zakupić w niższej cenie voucher na domowe badania profilaktyczne dla pracowników i ich rodzin. Rozliczenie finansowe za voucher hotel będzie ustalał indywidualnie z pracownikiem. Zniżka do 15 proc. obowiązuje na dwa pakiety badań – pakiet damski i męski, które obejmują markery nowotworowe piersi, jajnika, jądra i prostaty. Pozwalają na dokonanie ogólnej oceny stanu organizmu i diagnostykę chorób onkologicznych. Pakiet onkologiczny damski to badania: CA 125, CA 15-3, CA 19-9, CEA, pełna morfologia krwi oraz OB. Pakiet onkologiczny męski obejmuje: AFP, CA 19-9, CEA, pełną morfologię krwi, OB oraz PSA całkowity. By zamówić vouchery dla swoich pracowników, należy skontaktować się z biurem IGHP pod adresem [email protected].
Współpraca z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Studentów Medycyny IFMSA Poland
W 2018 roku rak szyjki macicy został sklasyfikowany przez Global Cancer Observatory na 4. miejscu pod względem zachorowalności w rankingu chorób nowotworowych. W Polsce rocznie ponad 2000 kobiet słyszy diagnozę ,,rak szyjki macicy’’, a 20 proc. chorych nie ukończyło jeszcze 45. roku życia.
IGHP została partnerem akcji Pink Lips Project – jednego z czołowych projektów organizowanych co roku przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny IFMSA Poland. Z okazji Europejskiego Tygodnia Profilaktyki Raka Szyjki Macicy, który trwa w dniach 17-23.01.2022 r., studenci i studentki medycyny przygotowują kampanię, celem której jest szerzenie wiedzy nt. czynników wpływających na rosnącą liczbę zachorowań na raka szyjki macicy oraz możliwości wczesnego wykrycia choroby i szczepień ochronnych. Szczególnie w 2022 roku, oprócz promowania wykonywania regularnej cytologii, chcą zachęcać młode osoby do zaszczepienia się przeciwko HPV oraz szerzyć wiedzę o wirusie i negatywnych konsekwencjach zakażenia. W ramach akcji dla członków IGHP w styczniu IFMSA Poland przeprowadzi webinar z zakresu profilaktyki raka szyjki macicy.
IGHP: mizerny listopad w hotelach. Mało rezerwacji na zimę i widmo podwyżek
POWIĄZANE WPISY
26 lipca 2024
MultiSport dostępny w ośrodkach Grupy PKL
Grupa PKL łączy sport i rekreację przez cały rok, oferując wyjątkowe atrakcje w swoich…
0 Komentarzy4 Minuty
26 lipca 2024
Turystyka w kolorze silver. Najlepsze miejsca na wypoczynek dla aktywnych seniorów
Wyjazdy przynoszą wiele korzyści, takich jak poprawa nastroju i zdrowia, poszerzanie…
0 Komentarzy3 Minuty
26 lipca 2024
PLL LOT i Viasat podpisują umowę na dostawę internetu na pokłady Dreamlinerów
Polskie Linie Lotnicze LOT, w ramach modernizacji kabin samolotów Boeing 787 Dreamliner,…
0 Komentarzy3 Minuty
25 lipca 2024
Na lotnisku Charlesa de Gaulle’a powstały prywatne apartamenty lotniskowe i nowe lobby dla pasażerów pierwszej klasy
Air France udostępnił prywatne apartamenty lotniskowe dla pasażerów klasy pierwszej,…
0 Komentarzy5 Minuty
25 lipca 2024
Rekordowe wyniki a&o w pierwszej połowie roku. Blisko 3 mln noclegów i 10 proc. wzrost przychodów
Sieć hosteli a&o odnotowała 2,98 mln noclegów, co stanowi wzrost o 5 proc. w porównaniu z…
0 Komentarzy3 Minuty
22 lipca 2024
Accor rozszerza portfolio. Mercure Szczyrk Resort nowym członkiem ALL
Accor szykuje otwarcie nowego obiektu w Polsce – Mercure Szczyrk Resort. Hotel, liczący…
0 Komentarzy2 Minuty
22 lipca 2024
Coolcationing – rośnie popularność chłodniejszych destynacji na wakacje
Firma kiwi.com sprawdziła, które z chłodniejszych krajów w tym roku najczęściej wybierają…
0 Komentarzy3 Minuty
22 lipca 2024
Nocowanie.pl: właściciele obiektów noclegowych są zdezorientowani przed wdrożeniem „Lex Kamilek”
Choć miejscowości wypoczynkowe wypełniły się dziećmi na wakacjach, to gospodarze nie…
0 Komentarzy6 Minuty
19 lipca 2024
Travelist.pl: wybrzeże wciąż na topie, ale wrzesień kusi cenami
Zbliżający się koniec lipca zachęcił ekspertów z portalu Travelist.pl do analizy…
0 Komentarzy3 Minuty