Itaka ubezpieczy klientów od niepogody. Rekompensata za każdy deszczowy dzień wakacji
Itaka wprowadza ubezpieczenie od niepogody, gwarantujące rekompensatę za każdy deszczowy dzień wakacji. Ubezpieczenie powstałe we współpracy z polską firmą branży insurtech Climatica Insurance Solutions jest dostępne dla klientów Itaki, którzy planują podróż do Bułgarii, Egiptu, Grecji, Włoch, Portugalii, Turcji lub Hiszpanii.
Klienci, którzy wykupią ubezpieczenie, otrzymają rekompensatę w wysokości 250 zł za każdy deszczowy dzień, zdefiniowany na podstawie ustalonych kryteriów dotyczących minimalnej ilości opadów w ciągu dnia lub godziny. Kryteria te są mierzone na podstawie danych meteorologicznych dostarczanych przez serwis Accuweather, a koszt ubezpieczenia wynosi od 69 zł za cały wyjazd.
Wypłata bez roszczenia
Działanie ubezpieczenia nie wymaga zgłaszania roszczenia. Jeśli spełnione zostaną warunki kwalifikujące do rekompensaty, ubezpieczyciel skontaktuje się z klientem, by ustalić najdogodniejszą formę wypłaty. Wypłata zlecana jest bezzwłocznie, tak by klient otrzymał pieniądze w ciągu 1-2 dni roboczych.
„To nasz kolejny krok w kierunku zapewnienia naszym Klientom jak najbardziej satysfakcjonującego doświadczenia podróżniczego. Oferujemy innowacyjne rozwiązania technologiczne jak np. aplikacja Itaka, produkt Itaka Smart oparty na pakietowaniu dynamicznym, więc także ubezpieczenie, które oferujemy jako pierwszy touroperator w Polsce potwierdza, że interesują nas rozwiązania wyznaczające nowe kierunki, wychodzące poza dotychczasowe schematy.” – komentuje Piotr Henicz, wiceprezes Itaka Holdings.
Szczegółowe informacje o ubezpieczeniu znajdują się na www.itaka.pl, można je także uzyskać w Salonach Firmowych Itaki i współpracujących biurach agencyjnych.
Itaka inwestuje w kolejne szkolenia dla rezydentów i animatorów
POWIĄZANE WPISY
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty
16 kwietnia 2024
Targi IMEX Frankfurt 2024 odbędą się od 14 do 16 maja
Biuro Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej po raz kolejny organizuje…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Polinezja Francuska od teraz dostępna dla podróżujących z Exim Tours
Exim Tours, część Grupy DERTOUR, wprowadza Polinezję Francuską do swojej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty
15 kwietnia 2024
Biura podróży – duża podaż i mocny złoty przyhamowały wzrost cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
11 kwietnia 2024
Rainbow Złotym Partnerem XIV edycji Forum Promocji Turystycznej
W trakcie Forum prezes zarządu Rainbow Tours Maciej Szczechura będzie mówił o kwestiach…
0 Komentarzy11 Minuty
9 kwietnia 2024
Ryanair: nowe zasady współpracy z partnerami. Touroperatorzy nie muszą się martwić o zwrot w razie odwołania lotu
Trwają negocjacje Ryanaira w sprawie współpracy z kolejnymi partnerami branżowymi. Jak…
0 Komentarzy9 Minuty
[…] Itaka ubezpieczy klientów od niepogody. Rekompensata za każdy deszczowy dzień wakacji […]