Itaka inwestuje w kolejne szkolenia dla rezydentów i animatorów
Itaka po raz kolejny zorganizowała szkolenia dla rezydentów i animatorów, którzy towarzyszą klientom podczas wakacji. Przez wiele lat szkolenia stały się firmową tradycją, a ich celem jest przygotowanie kadry o wysokich kompetencjach do pracy. Szkolenia odbywają się w kraju, a uczestnicy po ich zakończeniu otrzymują certyfikaty.
Itaka szkoli swoich kandydatów na rezydentów i animatorów od 2008 roku. Co roku odbywa się kurs dla 20-40 osób, którego celem jest przygotowanie do pracy w charakterze rezydenta. W trakcie szkolenia kursanci poznają specyfikę działania firmy, schematy obiegu dokumentów, procedury i regulaminy. Szkolenia nie są prowadzone komercyjnie, a ich celem jest przygotowanie do pracy w Itace kadry o wysokich kompetencjach. W sumie przeszkolono już kilkaset osób, a część z nich pracuje w firmie do dziś.
W ramach szkolenia kandydaci poznają charakter pracy w Itace, a w tym m.in. jak przeprowadzić spotkania informacyjne. Na koniec odbywa się egzamin, a po jego zdaniu uczestnicy otrzymują certyfikat. Część rezydentów pozostaje w firmie na stanowiskach takich jak specjalista ds. turystki czy product manager. Pierwotnie kursy odbywały się za granicą, ale z czasem uznano, że szkolenia krajowe są wystarczające.
Szkolenia dla animatorów
Itaka oferuje również szkolenia dla animatorów od momentu powstania klubowych, rodzinnych wakacji, a w kursie bierze udział ok. 60 osób. Od 11 lat działają Kluby Przyjaciół Itaki (KPI), których autorski program zajęć zmienia się co sezon. Szkolenia animatorów trwają tydzień i odbywają się głównie za granicą, w krajach takich jak Madera, Wyspy Kanaryjskie i Egipt. Celem szkolenia jest merytoryczne przygotowanie uczestników do prowadzenia zajęć zgodnych z obowiązującym programem KPI oraz nauka technik wystąpień publicznych i metodyki pracy z dziećmi. Uczestnicy realizują zadania plastyczne, poznają procedury pracy z klientami oraz uczą się prowadzenia zajęć sportowych. Po ukończeniu szkolenia otrzymują certyfikat.
Itaka przyjmuje na szkolenia osoby zainteresowane zdobywaniem doświadczeń zawodowych za granicą, poznawaniem innych kultur i doskonaleniem znajomości języków obcych. Pracownicy działu obsługi destynacji oraz doświadczeni w pracy za granicą animatorzy i rezydenci szkolą uczestników, którzy są podzieleni na grupy z osobistymi trenerami-opiekunami. Wielu animatorów pracuje w Itace przez kolejne sezony, a niektórzy przechodzą na rezydenturę, by rozwijać swoją karierę w znajomych strukturach.
Itaka wystartowała ze sprzedażą sezonu zimowego, wśród nowości Salvador i Sri Lanka
POWIĄZANE WPISY
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty
16 kwietnia 2024
Targi IMEX Frankfurt 2024 odbędą się od 14 do 16 maja
Biuro Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej po raz kolejny organizuje…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Polinezja Francuska od teraz dostępna dla podróżujących z Exim Tours
Exim Tours, część Grupy DERTOUR, wprowadza Polinezję Francuską do swojej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty
15 kwietnia 2024
Biura podróży – duża podaż i mocny złoty przyhamowały wzrost cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
11 kwietnia 2024
Rainbow Złotym Partnerem XIV edycji Forum Promocji Turystycznej
W trakcie Forum prezes zarządu Rainbow Tours Maciej Szczechura będzie mówił o kwestiach…
0 Komentarzy11 Minuty
9 kwietnia 2024
Ryanair: nowe zasady współpracy z partnerami. Touroperatorzy nie muszą się martwić o zwrot w razie odwołania lotu
Trwają negocjacje Ryanaira w sprawie współpracy z kolejnymi partnerami branżowymi. Jak…
0 Komentarzy9 Minuty
[…] Itaka inwestuje w kolejne szkolenia dla rezydentów i animatorów […]