Hotele Campanile otwierają strefy kibica

Igrzyska trwają w najlepsze, a na dodatek wróciła piłkarska Liga Mistrzów. Hotele Campanile w dziewięciu miastach w Polsce przygotowały z tej okazji atrakcje dla miłośników sportowych emocji.
W sport zonach na kibiców będą czekały transmisje najważniejszych wydarzeń, menu z tematycznymi przekąskami, a od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych – orzeźwiająca napoje w atrakcyjnych cenach.
Hotele Campanile z okazji ważnych wydarzeń sportowych od lat organizują strefy kibica, które zaskarbiły sobie sympatię nie tylko hotelowych gości, ale także okolicznych mieszkańców. Sport zony działają w Bydgoszczy, Krakowie, Lublinie, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu. Poza optymalną dla wygodnego śledzenia zawodów sportowych aranżacją przestrzeni Campanile zadbało również o menu kibicowskich przekąsek i napojów.
Sport zony to dla nas świetna okazja do włączenia się w życie lokalnych społeczności. Nic bowiem nie łączy tak, jak podziwianie wyczynów najlepszych atletek i atletów z całego świata. Z radością zapraszamy naszych gości hotelowych i mieszkańców okolicy do wspólnego przeżywania sportowych emocji! Nasi szefowie kuchni jak zwykle stanęli na wysokości zadania. W tym sezonie serwujemy klasycznego hat tricka, czyli wybór trzech rzemieślniczych burgerów w zestawie z frytkami i orzeźwiającym napojem – mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.
Na wszystkich, którzy wybiorą się do Campanile po pracy, by spędzić popołudnie w towarzystwie przyjaciół, czeka specjalna karta Happy Hours z wyborem autorskich koktajli. Promocja będzie obowiązywać do końca marca.
POWIĄZANE WPISY
15 maja 2025
Rekordowa konferencja franczyzobiorców Wakacje.pl – ponad 300 osób na wyspie Kos
Na greckiej wyspie Kos odbyła się doroczna konferencja sieci franczyzowej Wakacje.pl, w…
0 Komentarzy3 Minuty
14 maja 2025
Airbnb z usługami, doświadczeniami i nową aplikacją
Airbnb ogłasza największe zmiany od czasu swojego powstania. W ramach edycji Lato 2025…
0 Komentarzy7 Minuty
14 maja 2025
Nocowanie.pl: rezerwacje na ostatnią chwilę i cięcie kosztów. Turyści zmieniają nawyki
Mimo sprzyjającej pogody i korzystnego układu kalendarza, majówka 2025 nie spełniła…
0 Komentarzy4 Minuty
14 maja 2025
Travelist.pl: Zmiana preferencji majówkowych Polaków. Mniej city breaków, więcej natury
Majówka 2025 przyniosła wyraźne zmiany w preferencjach wyjazdowych Polaków – wynika z…
0 Komentarzy2 Minuty
14 maja 2025
Puchar Świata UCI w Downhillu wraca do Szczyrku
W dniach 17–18 maja 2025 roku Szczyrk Mountain Resort po raz drugi będzie gospodarzem…
0 Komentarzy1 Minuty
13 maja 2025
Polacy spędzili majówkę 2025 w kraju. Królowały góry i aktywny wypoczynek
Z danych Polskiej Organizacji Turystycznej wynika, że 43 proc. Polaków planowało krótki…
0 Komentarzy3 Minuty
13 maja 2025
TBO.com wprowadza AI Smart Search dla agentów turystycznych
TBO.com, globalna platforma B2B dla branży turystycznej, informuje o wprowadzeniu nowej…
0 Komentarzy1 Minuty
12 maja 2025
Sopot dla każdego i przez cały rok. Sukces kampanii „See you in Sopot”
Sopot i Sopocka Organizacja Turystyczna zakończyły pierwszą odsłonę kampanii „Widzimy się…
0 Komentarzy2 Minuty
12 maja 2025
DOT uruchomiła nową wersję portalu dolnyslask.travel
Dolnośląska Organizacja Turystyczna zakończyła modernizację portalu turystycznego…
0 Komentarzy1 Minuty