Hotel Mövenpick powstaje w Karpaczu
Grupa Accor podpisała umowę franczyzy ze spółką Piemonte sp. z o.o. (należącą do grupy Condo.pl) na nowy hotel Mövenpick Karpacz który dotychczas realizowany był pod nazwą Piemonte Hotel & Resort. Będzie to już piąty obiekt marki Mövenpick w Polsce, w tym trzeci w miejscowości wypoczynkowej. Otwarcie hotelu planowane jest na drugi kwartał 2023 roku.
Mövenpick Karpacz dysponować będzie 126 przestronnymi pokojami o powierzchni ponad 34 metrów kwadratowych każdy. Na gości oczekiwać będą restauracja, bar, sale konferencyjne, prywatny wyciąg narciarski dla dzieci, wygodny garaż podziemny. Relaks zapewnią podgrzewany basen zewnętrzny otoczony kojącą zielenią, basen wewnętrzny, strefa dla dzieci z placami zabaw i bawialnią. Nie zabraknie również bogatej oferty strefy SPA z ośmioma gabinetami i wellness z saunami.
Warta wspomnienia jest doskonała lokalizacja hotelu, przy ul. Obrońców Pokoju, w samym centrum Karpacza.
Jest tą piąta podpisana w ciągu ostatniego roku umowa na hotel marki Mövenpick w Polsce, w tym trzecia lokalizacja w miejscowości wypoczynkowej, po obiektach powstających w Zakopanem i Kołobrzegu. Dwie kolejne miejskie inwestycje zlokalizowane są Poznaniu i Wrocławiu.
Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Accor, powiedział: „Mövenpick to uniwersalna marka, pasująca zarówno do miejskich destynacji, jak i typowo wypoczynkowych. Jej niesamowicie szybki rozwój w Polsce – aż pięć umów w ciągu roku – jest najlepszym potwierdzeniem atrakcyjności tej marki premium zarówno dla inwestorów, jak i dla gości hotelowych. Jako Accor od kilku lat intensywnie poszerzamy i wzbogacamy ofertę naszych hoteli w miejscowościach wypoczynkowych. Mövenpick Karpacz będzie kolejnym już obiektem z naszego portfolio położonym w Karkonoszach po Mercure Karpacz i Mercure Szklarska Poręba oraz Sanssouci Karpacz MGallery Hotel Collection.”
Inwestorem jest deweloper Grupa Condo.pl, właściciel Piemonte sp z o.o.
Artur Wach, Prezes Zarządu Grupy Condo.pl, podkreślił: „Naszym celem jest zapewnienie gościom odwiedzającym Karpacz luksusowego wypoczynku, zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami. Ze wspaniałą lokalizacją, niesamowitym widokiem na góry, bogatym zapleczem SPA i wellness, mamy ambicję stać się miejscem wybieranym przez najbardziej wymagających gości polskich i zagranicznych. Wybierając markę Mövenpick mamy pewność, że ta wizja zostanie w pełni zrealizowana.”
Otwarcie Mövenpick Karpacz planowane jest na drugi kwartał 2023 roku.
POWIĄZANE WPISY
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty
18 kwietnia 2024
Ibis świętuje 50. urodziny
Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget tworzy ponad 2,5 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
GAR zorganizował drugi jarmark turystyczny we Wrocławiu. Nowa formuła spotkań branżowych
GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy…
0 Komentarzy1 Minuta
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty