Grupa PHH uruchomiła nowy program motywacyjny dla pracowników
Na początku grudnia w Grupie Polskiego Holdingu Hotelowego ruszył kolejny program motywacyjny – MyBenefit. Dzięki specjalnej platformie internetowej pracownicy mogą korzystać z tysięcy gotowych i sprawdzonych ofert na spędzanie wolnego czasu.
“Wprowadzenie nowoczesnych narzędzi HR w naszej spółce to wyjście naprzeciw oczekiwaniom, jakie dostrzegamy obecnie na rynku pracy. Nasza firma to przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą, dlatego zależy nam na wprowadzeniu narzędzi dedykowanym naszym pracownikom” – informuje Danuta Kisielewska, dyrektor personalna w Polskim Holdingu Hotelowym.
“Poprzez udział w programie MyBenefit pracownicy sami wybierają interesujące ich oferty spośród wielu gotowych i sprawdzonych propozycji, które najbardziej odpowiadają na ich potrzeby w danej chwili i pasują do ich stylu życia. Chcemy w ten sposób zadbać o zachowanie work-life balance wśród pracowników stwarzając jednocześnie przyjazne środowisko pracy” – dodaje.
Kafeteria MyBenefit to internetowa platforma, na której pracownicy, za pośrednictwem indywidualnego konta użytkowania, mają do wyboru wiele gotowych i sprawdzonych propozycji na spędzanie wolnego czasu: sport, rozrywka czy zakupy online. Szczególną popularnością cieszą się bilety do kin w całej Polsce, karta MultiSport, parki rozrywki oraz rozmaite atrakcje rodzinne.
W Grupie PHH funkcjonuje wiele narzędzi wpływających na rozwój pracowników. Wśród nich znajdziemy m. in. pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych, ubezpieczenie grupowe na życie, pakiety świadczeń medycznych, dofinansowanie wczasów i posiłków, refundowaną naukę języków obcych, bony i inne dodatkowe świadczenia świąteczne. Ponadto w PHH, od ponad roku działa również pionierski program w branży hotelowej – Ambasador, dzięki któremu uczestnicy grywalizacji mogą zdobywać nagrody uzyskane za określone postawy i aktywności.
„Weekend za pół ceny” w Grupie PHH. Akcja już od piątku 18 listopada
POWIĄZANE WPISY
25 lipca 2024
Rekordowe wyniki a&o w pierwszej połowie roku. Blisko 3 mln noclegów i 10 proc. wzrost przychodów
Sieć hosteli a&o odnotowała 2,98 mln noclegów, co stanowi wzrost o 5 proc. w porównaniu z…
0 Komentarzy3 Minuty
23 lipca 2024
Nowa atrakcja turystyczna w Zagrzebiu. Muzeum Krawatów już otwarte
Od niedawna Zagrzeb może pochwalić się jedynym w swoim rodzaju muzeum dedykowanym…
0 Komentarzy3 Minuty
23 lipca 2024
Odkryj Austrię offline. Projekt iamAUT zaprasza influencerów na cyfrowy detoks
Österreich Werbung, we współpracy z międzynarodowymi influencerami, uruchomił projekt…
0 Komentarzy2 Minuty
22 lipca 2024
Accor rozszerza portfolio. Mercure Szczyrk Resort nowym członkiem ALL
Accor szykuje otwarcie nowego obiektu w Polsce – Mercure Szczyrk Resort. Hotel, liczący…
0 Komentarzy2 Minuty
22 lipca 2024
Badanie Avis: Polacy coraz chętniej wybierają spontaniczne podróże
Blisko 75 proc. Polaków zdecydowałoby się na spontaniczną podróż, wynika z najnowszego…
0 Komentarzy2 Minuty
18 lipca 2024
PSYjazna Wielkopolska. Kampania zachęca do zwiedzania z czworonogiem
W związku z coraz silniejszym trendem podróżowania z psami Wielkopolska Organizacja…
0 Komentarzy2 Minuty
17 lipca 2024
Trendy w hotelarstwie: goście chcą spersonalizowanych wrażeń oraz instagramowych momentów
Właściciele hoteli stale poszukują sposobów na poprawę obsługi gości, by sprostać ich…
0 Komentarzy6 Minuty
17 lipca 2024
Hotel Arche Fabryka Samolotów w Mielnie – nowa miejscówka na mapie MICE
Rok po otwarciu Hotel Arche Fabryka Samolotów w Mielnie udostępnia nową przestrzeń…
0 Komentarzy8 Minuty
15 lipca 2024
Sun & Snow: miejsc na wakacje nie zabraknie, ale tańsze oferty szybko znikają
Jak zapewnia firma Sun & Snow miejsc dla turystów nie zabraknie – choć wiele ofert…
0 Komentarzy2 Minuty