Grupa PHH uruchomiła nowy program motywacyjny dla pracowników

Na początku grudnia w Grupie Polskiego Holdingu Hotelowego ruszył kolejny program motywacyjny – MyBenefit. Dzięki specjalnej platformie internetowej pracownicy mogą korzystać z tysięcy gotowych i sprawdzonych ofert na spędzanie wolnego czasu.

“Wprowadzenie nowoczesnych narzędzi HR w naszej spółce to wyjście naprzeciw oczekiwaniom, jakie dostrzegamy obecnie na rynku pracy. Nasza firma to przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą, dlatego zależy nam na wprowadzeniu narzędzi dedykowanym naszym pracownikom” – informuje Danuta Kisielewska, dyrektor personalna w Polskim Holdingu Hotelowym.

“Poprzez udział w programie MyBenefit pracownicy sami wybierają interesujące ich oferty spośród wielu gotowych i sprawdzonych propozycji, które najbardziej odpowiadają na ich potrzeby w danej chwili i pasują do ich stylu życia. Chcemy w ten sposób zadbać o zachowanie work-life balance wśród pracowników stwarzając jednocześnie przyjazne środowisko pracy” – dodaje.

Kafeteria MyBenefit to internetowa platforma, na której pracownicy, za pośrednictwem indywidualnego konta użytkowania, mają do wyboru wiele gotowych i sprawdzonych propozycji na spędzanie wolnego czasu: sport, rozrywka czy zakupy online. Szczególną popularnością cieszą się bilety do kin w całej Polsce, karta MultiSport, parki rozrywki oraz rozmaite atrakcje rodzinne.

W Grupie PHH funkcjonuje wiele narzędzi wpływających na rozwój pracowników. Wśród nich znajdziemy m. in. pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych, ubezpieczenie grupowe na życie, pakiety świadczeń medycznych, dofinansowanie wczasów i posiłków, refundowaną naukę języków obcych, bony i inne dodatkowe świadczenia świąteczne. Ponadto w PHH, od ponad roku działa również pionierski program w branży hotelowej – Ambasador, dzięki któremu uczestnicy grywalizacji mogą zdobywać nagrody uzyskane za określone postawy i aktywności.

„Weekend za pół ceny” w Grupie PHH. Akcja już od piątku 18 listopada