„Weekend za pół ceny” w Grupie PHH. Akcja już od piątku 18 listopada
Od 18 listopada w całej Polsce po raz kolejny ruszy akcja „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny”. Oferty w górskich i nadmorskich miejscowościach, a także city break czekają na turystów w hotelach i obiektach Grupy PHH.
“W tym roku przygotowaliśmy jeszcze więcej atrakcyjnych ofert, z których nasi goście będą mogli skorzystać w promocyjnych cenach w naszych obiektach na terenie całej Polski. Szczególne polecamy interesujące propozycje na weekendowy wypoczynek w miejscowościach nadmorskich, w nowoczesnych i historycznych miastach w centralnej Polsce, a także w najciekawszych górskich destynacji dla aktywnych” – podkreśla Magdalena Szefernaker, dyrektor ds. komunikacji i PR Polskiego Holdingu Hotelowego.
Kampania „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny” to projekt POT, mający służyć promocji branży turystycznej w naszym kraju. Polski Holding Hotelowy od samego początku zaangażował się w zainicjowanie tej kampanii we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki oraz Polską Organizacją Turystyczną. Dzięki niej turyści mogą odkrywać piękno naszego kraju w korzystnych cenach, a przedsiębiorcy budować długoterminowe relacje z gośćmi i docierać do szerszego grona odbiorców. W tym roku powraca ona w nowej odsłonie i w trakcie aż dwóch listopadowych weekendów (18-20 oraz 25-27 listopada) przedsiębiorcy będą czekać na turystów ze specjalnymi ofertami.
Grupa PHH posiada 54 hotele i obiekty z blisko 6 tysiącami pokoi, zlokalizowane w różnych częściach Polski. Współpracuje – jako franczyzobiorca – z światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak Marriott International, Hilton International, Best Western Hotels&Resorts, InterContinental Hotels Group i Louvre Hotels Group.
Hotele PHH ponownie najlepiej ocenione przez gości sieci Marriott
POWIĄZANE WPISY
31 marca 2023
Porozumienie: POT będzie promowała OST Gromada i korzystała z jej obiektów
Polska Organizacja Turystyczna podpisała porozumienie o współpracy z Ogólnokrajową…
0 Komentarzy1 Minuty
29 marca 2023
PHH wspiera młodzież z pieczy zastępczej w wejściu na rynek pracy
Grupa Polski Holding Hotelowy został partnerem IV edycji projektu społecznego…
0 Komentarzy2 Minuty
29 marca 2023
Sun & Snow: coraz więcej zagranicznych gości w apartamentach wypoczynkowych
Liczba gości zagranicznych korzystających z apartamentów wypoczynkowych ciągle rośnie.…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2023
Wizz Air rekrutuje w Polsce. Poszukiwany personel pokładowy
Wizz Air kontynuuje kampanię rekrutacyjną i zaprasza wszystkich zainteresowanych do…
0 Komentarzy2 Minuty
27 marca 2023
DZT połączy siły z Niemieckim Stowarzyszeniem Schronisk Młodzieżowych
Od 1 kwietnia 2023 roku Niemieckie Stowarzyszenie Schronisk Młodzieżowych (DJH) stanie…
0 Komentarzy1 Minuty
27 marca 2023
Travel Advance będzie odpowiadać za promocję Madery w Polsce
Agencja zajmująca się promocją kierunków – Travel Advance od marca 2023 roku rozpoczęła…
0 Komentarzy1 Minuty
27 marca 2023
POT nawiązał współpracę z Przewodnikiem Michelin. Polskie restauracje po raz pierwszy z osobną publikacją
Polska Organizacja Turystyczna i Michelin Guide w ostatnim czasie podpisali porozumienie…
0 Komentarzy7 Minuty
24 marca 2023
IGHP: luty znacznie lepszy niż ostatnie miesiące, ale ceny ciągle rosną
Ponad połowa hoteli w minionym miesiącu osiągnęła powyżej 50 proc. obłożenia, w tym 17…
0 Komentarzy9 Minuty
23 marca 2023
WorkTrips.com odnotował dziesięciokrotny wzrost obrotów w 2022. Cel na ten rok to 200 mln zł
WorkTrips.com, polski startup, który opracował narzędzie do zarządzania podróżami…
0 Komentarzy4 Minuty