Grupa eSky wzmacnia współpracę z Grupą Lufthansa
Firma eSky.pl dołączyła do grona partnerów Lufthansa Group poprzez wdrożenie technologii NDC. Umożliwi to bezpośredni dostęp do pełnej oferty linii należących do Lufthansa Group oraz gwarantuje możliwość sprzedaży wszystkich taryf i usług przewoźników wchodzących w skład Grupy.
Nowy etap współpracy pomiędzy eSky.pl i liniami lotniczymi należącymi do Lufthansa jest częścią programu NDC Partner Program. Dzięki temu rozwiązaniu klienci eSky.pl na całym świecie uzyskają dostęp do szerokiej oferty taryf i produktów wszystkich linii lotniczych, należących do Lufthansa Group (Austrian Airlines, Lufthansa, SWISS oraz Brussels Airlines,) w bardziej konkurencyjnych cenach niż dotychczas. Oferta ta dostępna jest tylko dla kluczowych partnerów linii za pośrednictwem nowej technologii opartej na rozwiązaniu New Distribution Capability (NDC).
Paweł Szczepański, Business Product Development Director z eSky.pl, powiedział: “Cieszymy się, że wchodzimy do nielicznego grona liderów globalnego rynku OTA, (Online Travel Agency) którzy mają okazję współpracować bezpośrednio z liniami lotniczymi należącymi do Lufthansa Group. Wprowadzone rozwiązania pozwolą usprawnić procesy technologiczne, które przełożą się na większy komfort i różnorodność oferty dla klientów.”
Wdrożenie NDC w serwisie eSky.pl na skalę globalną udostępni użytkownikom atrakcyjne oferty od Austrian Airlines, Lufthansa, SWISS i Brussels Airlines nie tylko w zakresie niższych cen na bilety lotnicze, ale także gamę produktów dodatkowych m.in. możliwość wykupienia bagażu rejestrowanego czy też wybór miejsc. Planowane jest wdrożenie kolejnych rozwiązań w ramach NDC Grupy Lufthansa w celu jeszcze głębszej personalizacji oferty dla klientów.
Peter Pullem, Head of Sales w Europie Środkowo-Wschodniej w Lufthansa Group, dodł: “Dzięki rozszerzeniu współpracy z jednym z liderów rynku internetowych biur podróży w Europie Środkowo-Wschodniej, będziemy mogli wspólnie zaproponować pasażerom nową, dostosowaną do nich technologię, która zapewni jeszcze lepszy dostęp do wyjątkowych ofert czy usług dodatkowych. Klienci eSky skorzystają dzięki wprowadzeniu NDC Smart Offer, ciesząc się nowoczesnym sposobem rezerwacji usług lotniczych.”
POWIĄZANE WPISY
19 kwietnia 2024
Ryanair wprowadza 24-godzinną wyprzedaż. Loty od 12 euro
Ryanair uruchomił dziś (19 kwietnia) największą 24-godzinną wyprzedaż błyskawiczną w tym…
0 Komentarzy1 Minuty
19 kwietnia 2024
Ryanair zainaugurował loty na pięciu nowych trasach z Katowice Airport
Ryanair zwiększa swoją obecność w Międzynarodowym Porcie Lotniczym „Katowice” im.…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
PLL LOT rozpoczyna kampanię rekrutacyjną dla pilotów
12 kwietnia rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
GAR zorganizował drugi jarmark turystyczny we Wrocławiu. Nowa formuła spotkań branżowych
GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy…
0 Komentarzy1 Minuta
17 kwietnia 2024
Ryanair: Polacy wybierają Włochy, Hiszpanię i Grecję na długi weekend majowy
Polscy turyści przygotowują się do nadchodzącej majówki, a dane linii lotniczych Ryanair…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Adam Sanocki nowym członkiem Zarządu PPL S.A.
Rada Nadzorcza Polskich Portów Lotniczych S.A. powołała wczoraj, 16 kwietnia 2024, nowego…
0 Komentarzy1 Minuty
16 kwietnia 2024
Startuje nowa trasa Ryanair z Katowic do Bari
Ryanair wystartował dziś (16 kwietnia) z Katowic z pierwszym lotem na nowej trasie do…
0 Komentarzy1 Minuty
[…] Grupa eSky wzmacnia współpracę z Grupą Lufthansa […]