Grupa eSky wzmacnia współpracę z Grupą Lufthansa

eSky ściślej współpracuje z Lufthansą
Logotyp eSky

Firma eSky.pl dołączyła do grona partnerów Lufthansa Group poprzez wdrożenie technologii NDC. Umożliwi to bezpośredni dostęp do pełnej oferty linii należących do Lufthansa Group oraz gwarantuje możliwość sprzedaży wszystkich taryf i usług przewoźników wchodzących w skład Grupy.

Nowy etap współpracy pomiędzy eSky.pl i liniami lotniczymi należącymi do Lufthansa jest częścią programu NDC Partner Program. Dzięki temu rozwiązaniu klienci eSky.pl na całym świecie uzyskają dostęp do szerokiej oferty taryf i produktów wszystkich linii lotniczych, należących do Lufthansa Group (Austrian Airlines, Lufthansa, SWISS oraz Brussels Airlines,) w bardziej konkurencyjnych cenach niż dotychczas. Oferta ta dostępna jest tylko dla kluczowych partnerów linii za pośrednictwem nowej technologii opartej na rozwiązaniu New Distribution Capability (NDC).

Paweł Szczepański, Business Product Development Director z eSky.pl, powiedział: “Cieszymy się, że wchodzimy do nielicznego grona liderów globalnego rynku OTA, (Online Travel Agency) którzy mają okazję współpracować bezpośrednio z liniami lotniczymi należącymi do Lufthansa Group. Wprowadzone rozwiązania pozwolą usprawnić procesy technologiczne, które przełożą się na większy komfort i różnorodność oferty dla klientów.”

Wdrożenie NDC w serwisie eSky.pl na skalę globalną udostępni użytkownikom atrakcyjne oferty od Austrian Airlines, Lufthansa, SWISS i Brussels Airlines nie tylko w zakresie niższych cen na bilety lotnicze, ale także gamę produktów dodatkowych m.in. możliwość wykupienia bagażu rejestrowanego czy też wybór miejsc. Planowane jest wdrożenie kolejnych rozwiązań w ramach NDC Grupy Lufthansa w celu jeszcze głębszej personalizacji oferty dla klientów.

Peter Pullem, Head of Sales w Europie Środkowo-Wschodniej w Lufthansa Group, dodł: “Dzięki rozszerzeniu współpracy z jednym z liderów rynku internetowych biur podróży w Europie Środkowo-Wschodniej, będziemy mogli wspólnie zaproponować pasażerom nową, dostosowaną do nich technologię, która zapewni jeszcze lepszy dostęp do wyjątkowych ofert czy usług dodatkowych. Klienci eSky skorzystają dzięki wprowadzeniu NDC Smart Offer, ciesząc się nowoczesnym sposobem rezerwacji usług lotniczych.”

eSky.pl: oskarżenia Ryanaira są bezzasadne

Adam Gąsior

Redaktor naczelny portalu branżowego WaszaTurystyka.pl


POWIĄZANE WPISY