Groupon – oferta dla klientów biura Alfa Star
W odpowiedzi na bankructwo biura Alfa Star, Groupon przygotował ofertę, w której pokryje część kosztów wyjazdu wszystkim poszkodowanym, by w ten sposób pomóc im uratować choć odrobinę wakacji. Oferta promocyjna Groupon kierowana jest do osób pokrzywdzonych w wyniku bankructwa Alfa Star, które miały zarezerwowane wyjazdy w okresie 28.08.2015 – 31.10.2015. Firma pokryje 50 proc. kosztów wakacji pierwszym 100 osobom, które do końca października zarezerwują wyjazd z oferty Groupon Travel. Kolejni poszkodowani mogą liczyć na 30 proc. dofinansowania. Warunkiem przystąpienia do promocji jest potwierdzenie w Biurze Obsługi Klienta dokonanej rezerwacji w systemie, a następnie przedstawienie umowy potwierdzającej kupienie wycieczki z biura Alfa Star, która z racji bankructwa firmy nie odbyła się.
Tomasz Wacławski, dyrektor działu Travel, Groupon Polska, powiedział: „Zdajemy sobie sprawę, że w zaistniałej sytuacji nie każda osoba poszkodowana może pozwolić sobie na kupno innej wycieczki. Dlatego chcemy zaoferować klientom upadłego biura możliwość wyjazdu w okazyjnej cenie. Całkowicie rezygnujemy ze swojego zarobku, a także dopłacimy do ofert, które wybiorą byli klienci touroperatora. Rozumiemy bowiem, jak ważne dla każdego z nas są dobrze spędzone wakacje po długim roku pracy i nauki. W Groupon Travel wierzymy, że każdy zasługuje na wypoczynek.”
Groupon poprzez autorski program „Bezpieczny Groupon” firma zapewnia swoim klientom ochronę przez cały okres ważności kuponu i aż do 2 miesięcy po zakończeniu jego ważności. Oferta ta umożliwia również klientom ustawową możliwość zwrotu kuponu do 14 dni od daty zakupu. W przeszłości w przypadku upadłości biura podróży, którego oferta była sprzedawana przez Groupon, firma natychmiast reagowała i zapewniała klientom zwrot pieniędzy z własnych środków.
POWIĄZANE WPISY
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2024
Badanie GfK i eSky.pl: Polacy chętniej jeżdżą na wakacje poza szczytem sezonu. 33 proc. wyjedzie w czerwcu lub wrześniu
Jedna trzecia Polaków wyjedzie w tym roku na wakacje poza szczytem sezonu. Połowa z nich…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Według Polaków do all inclusive warto dopłacić ok 500 zł. Wybierają ten typ wypoczynku nie tylko ze względu na alkohol
Wbrew obiegowym opiniom alkohol jest jednym z mniej istotnych powodów, dla którego…
0 Komentarzy7 Minuty
8 lipca 2024
Rejsy z Rainbow: luksus kurortu z bogatym programem objazdówki
Z myślą o miłośnikach komfortu i ciekawych destynacji biuro podróży Rainbow przygotowało…
0 Komentarzy8 Minuty
8 lipca 2024
Biura podróży – rosną ceny sierpniowych imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
4 lipca 2024
Andrzej Bargiel nowym ambasadorem marki No Limits by Itaka
Marka No Limits by Itaka rozwija produkt adresowany do osób poszukujących aktywnego…
0 Komentarzy1 Minuty