Groupon – latem Polacy preferują polskie góry
Według danych platformy e-commerce Groupon, tego lata najpopularniejsze wśród Polaków są wyjazdy w polskie góry. Groupon, przeanalizował wyniki sprzedaży wyjazdów urlopowych.
Jak pokazują dane Groupon, mimo ciekawej oferty zagranicznych wyjazdów, Polacy najchętniej urlop spędzają w kraju. Kolejny rok z rzędu Polacy postawili na letni wypoczynek
w górach, a niekwestionowanym zwycięzcą w okresie czerwiec-lipiec zostało Zakopane. Miasto cieszy się niesłabnącą popularnością na mapie turystycznych wojaży. Na kolejnych pozycjach znalazły się: Karpacz, Kotlina Kłodzka oraz Beskid Śląski. Tysiące sprzedanych ofert nie pozostawiają złudzeń, że bardzo lubimy polskie góry. Doceniamy czyste powietrze i wypoczynek na górskim szlaku, w otoczeniu magicznej przyrody i pięknych widoków.
Wśród dostępnych ofert, w lipcu najwięcej sprzedano 5-7-dniowych wyjazdów dla dwóch osób, ale dużą popularnością cieszyły się także oferty z dwoma noclegami. W porównaniu z ubiegłorocznymi statystykami dotyczącymi analogicznego okresu niewiele się zmieniło – Polacy nadal najchętniej wyjeżdżają na około 7 dni. Warto jednak pamiętać, że dla naszego organizmu i jego optymalnej regeneracji wskazany jest dłuższy urlop, minimum dwa tygodnie, a najlepiej trzy.
Rodzina 3-4-osobowa na tygodniową ofertę wyjazdu wakacyjnego z Groupon przeznaczyła średnio 1 803 zł – najtańszą ofertę można znaleźć już za 1 199 zł, a najdroższą za 4 499 zł. Ceny najpopularniejszych ofert weekendowych (2 noclegi) zaczynają się już od 299 zł. To doskonała opcja dla planujących krótki wypoczynek w Polsce. Zbliżający się długi sierpniowy weekend to również dobra okazja do odwiedzenia europejskich stolic – na Groupon znajdziemy m.in. Pragę, Budapeszt czy rzym.
Grecja, Bułgaria i Chorwacja to najpopularniejsze kierunki zagraniczne w ofercie tour operatorów współpracujących z Groupon w czerwcu i lipcu. Jednocześnie, w ostatnim czasie możemy zaobserwować zmniejszenie popularności wśród kierunków takich jak Egipt czy Turcja na rzecz europejskich destynacji.
POWIĄZANE WPISY
19 kwietnia 2024
Ryanair wprowadza 24-godzinną wyprzedaż. Loty od 12 euro
Ryanair uruchomił dziś (19 kwietnia) największą 24-godzinną wyprzedaż błyskawiczną w tym…
0 Komentarzy1 Minuty
19 kwietnia 2024
Manifest Krakowski: branża turystyczna Krakowa przedstawia plany zmian dla nowego Prezydenta Miasta
Stowarzyszenie Organizacja Turystyczna Stołecznego Królewskiego Miasta Krakowa, działając…
0 Komentarzy1 Minuty
18 kwietnia 2024
Ponad 4 mln turystów odwiedziło Poznań w 2023 roku
Nieco ponad 4 mln osób przyjechało do Poznania w 2023 roku. Blisko milion z nich…
0 Komentarzy2 Minuty
18 kwietnia 2024
Grupa Polskiego Holdignu Hotelowego wprowadza Kodeks Hotelarza
Kodeks Hotelarza w Grupie Polskiego Holdignu Hotelowego powstał w odpowiedzi na potrzebę…
0 Komentarzy1 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
17 kwietnia 2024
Barometr Providenta: Polacy wybiorą majówkę w plenerze
Niemal co trzeci Polak nie ma jeszcze planów na majówkę – wynika z najnowszej edycji…
0 Komentarzy3 Minuty
11 kwietnia 2024
Polskie Linie Lotnicze LOT ponownie łączą Warszawę z Atenami
11 kwietnia 2024 roku Polskie Linie Lotnicze LOT wznowiły połączenia pomiędzy Warszawą a…
0 Komentarzy1 Minuty
11 kwietnia 2024
Novotel Warszawa Centrum świętuje 50. urodziny
Jeden z największych hoteli Novotel w Europie przez cały rok będzie świętował swój…
0 Komentarzy4 Minuty
11 kwietnia 2024
Zrównoważone wydarzenia – zaczynamy od siebie, czyli ekologiczne rozwiązania na Forum Promocji Turystycznej w CEE Hydropolis
„Zielone” rozwiązania i włączenie w ten proces naszych gości i gościń to ważny element…
0 Komentarzy5 Minuty