Fru.pl z fast refund i kampanią
Fru.pl był kiedyś istotnym graczem na polskim rynku OTA, dziś firmie pozostała raczej koncentracja na kluczowym dla spółki rynku rumuńskim. Widać jednak, że pracę nad nowinkami trwają, a agent nie odpuszcza całkowicie rynku polskiego. Właśnie ruszyła kampania “Styczniowe okazje cenowe”.
Fast Refund – nowa usługa na ciężkie czasy
Fast Refund to dodatkowa usługa, która ma dawać klientom gwarancje szybkiego zwrotu pieniędzy za skasowany lot. W czasach COVID-owych linie lotnicze często miały znaczne, sięgające wielu miesięcy opóźnienia w realizacji zwrotów dla swoich klientów. Dodatkowo nagminną praktyką było też nadużywanie oferowania voucherów vs należący się klientowi zwrot gotówki.
Tutaj swoją szansę zwietrzyło właśnie fru.pl, uruchamiając usługę Fast Refund. Kupując ją możemy ubezpieczyć się przed ryzykiem długiego oczekiwania na pieniądze. To ryzyko podejmuje za nas agent. Oczywiście nie robi tego za darmo, usługa jest dodatkowo płatna. Ceny zaczynają się od 24,99 zł i rosną wraz ze wzrostem wartości rezerwacji.
Co ważne usługą objęte są też świadczenia dodatkowe wykupione do skasowanej przez linie rezerwacji.
Fast Refund też będzie ciążyło ku voucherom
Fast Refund ma działać już w ciągu 7 dni, od jego aktywacji. Fru.pl ma oferować klientowi zarówno zwrot gotówki, jak i vouchery na rezerwacje przelotów dowolną linią. Można się spodziewać, że ta druga możliwość będzie opcją preferowaną, jej zaletą jest brak ograniczenia do jednego przewoźnika, jak to ma miejsce przy voucherze oferowanym bezpośrednio przez konkretną linię.
Takie rozwiązanie daje klientowi o wiele więcej możliwości i dużo szerszy wybór kierunków geograficznych, w tym tych wolnych od COVID-owych problemów.
Fast Refund rusza w okresie promocji
Uruchomienie Fast Refund w końcówce roku zbiegło się z dwiema niezwykle sprzyjającymi okolicznościami. Pierwszą z nich jest ekspansja nowego wariantu COVID, wprowadziła ona ponownie wiele niepewności. Kolejne rynki, które planowały większe lotnicze otwarcie zaczęły wycofywać się z liberalizacji COVID-owych obostrzeń.
Koniec roku i początek kolejnego to też tradycyjnie czas promocji cenowych, wielkie linie ogłaszają też właśnie swoje siatki połączeń na lato 2022. Pojawiają się w sprzedaży typowe wakacyjne kierunki. Klienci będą też kuszeni bardzo niskimi cenami first-minute.
Przykładem jest właśnie startująca wyprzedażowa oferta LOT-u, z cenami, które zachęcają do planowania wypadów. Okres promocji to najlepsza szansa dla fru.pl, by promować nową usługę – klient płacący niższą cenę za przelot będzie bardziej skłonny by nabyć także ochronę umożliwiającą szybszy zwrot w przypadku komplikacji.
Fru.pl promuje styczniowe okazje cenowe
Agent promuje też od początku roku styczniowe okazje cenowe, jest to ogólna kampania zachęcająca do zakupów w tym właśnie momencie, z istotnym wyprzedzeniem. W jej ramach pojawiły się video clipy, zmieniono także logo uzupełniając je o dopisek styczniowe okazje cenowe.
W momencie wyszukiwania cen, otrzymujemy komunikat, co do potencjalnej oszczędności, jaką uzyskamy rezerwując właśnie w styczniu. Bardzo ciekawy pomysł na promocje, choć naturalnie klientowi trudno zweryfikować, na ile te dane są miarodajne.
Nie ulega jednak wątpliwości, że początek roku będzie obfitował w akcje wyprzedażowe i takowe będą sprzyjać komunikacji uruchomionej przez fru.pl. Dobrym przykładem istotnych spadów cen jest kierunek Dubaj, w obecnej promocji LOT sprzedaje końcówki swoich lotów poniżej 1 400 zł. Potwierdza się więc teza, którą stawialiśmy kilka tygodni temu, że jesteśmy w optymalnym momencie na zakup biletów do Dubaju. Po marcu będzie niestety wyraźnie drożej.
Polujemy na tanie LOT-y do Dubaju – optymalny czas, by polecieć tanio na Expo
POWIĄZANE WPISY
12 sierpnia 2022
Tourist Polska Partnerem XI Forum Promocji Turystycznej
Za 61 dni, 12 października w Terminalu Lotniska Warszawa-Radom odbędzie XI Forum Promocji…
0 Komentarzy2 Minuty
11 sierpnia 2022
MerlinX Partnerem XI Forum Promocji Turystycznej
Już za 62 dni, 12 października w Terminalu Lotniska w Radomiu odbędzie się XI Forum…
0 Komentarzy1 Minuty
10 sierpnia 2022
Gromada Partnerem XI Forum Promocji Turystycznej
Za 9 tygodni w Terminalu Lotniska w Radomiu odbędzie się XI Forum Promocji Turystycznej,…
0 Komentarzy3 Minuty
8 sierpnia 2022
Biura podróży – wrzesień dużo tańszy od sierpnia
Średnie ceny wycieczek sprzedawanych w biurach podróży w Polsce na początek września są…
0 Komentarzy5 Minuty
5 sierpnia 2022
Nowy gracz na rynku biletów lotniczych dla grup
Portal Grupowe-Bilety.pl to, według twórców, odpowiedź na rosnące po pandemii…
0 Komentarzy1 Minuty
4 sierpnia 2022
Fly.pl: lipiec rekordowym miesiącem. Liderami Turcja i Grecja
W lipcu fly.pl osiągnęło sprzedaż o ponad 30 proc. wyższą niż w siódmym miesiącu 2021…
0 Komentarzy3 Minuty
3 sierpnia 2022
MSiT Patronem Honorowym XI Forum Promocji Turystycznej
Już za 10 tygodni w Terminalu Lotniska Warszawa-Radom odbędzie się XI Forum Promocji…
0 Komentarzy2 Minuty
2 sierpnia 2022
Ras Al Khaimah: liczba turystów w emiracie osiągnęła poziom sprzed pandemii
Ras Al Khaimah w okresie od stycznia do czerwca 2022 odwiedziło 521 085 turystów. Oznacza…
0 Komentarzy3 Minuty
1 sierpnia 2022
Biura podróży – wzrost ceny sierpniowych zahamował
W minionym tygodniu, średnia cena dla wycieczek sprzedawanych w biurach podróży w Polsce…
0 Komentarzy5 Minuty