Fru.pl z fast refund i kampanią
Fru.pl był kiedyś istotnym graczem na polskim rynku OTA, dziś firmie pozostała raczej koncentracja na kluczowym dla spółki rynku rumuńskim. Widać jednak, że pracę nad nowinkami trwają, a agent nie odpuszcza całkowicie rynku polskiego. Właśnie ruszyła kampania “Styczniowe okazje cenowe”.
Fast Refund – nowa usługa na ciężkie czasy
Fast Refund to dodatkowa usługa, która ma dawać klientom gwarancje szybkiego zwrotu pieniędzy za skasowany lot. W czasach COVID-owych linie lotnicze często miały znaczne, sięgające wielu miesięcy opóźnienia w realizacji zwrotów dla swoich klientów. Dodatkowo nagminną praktyką było też nadużywanie oferowania voucherów vs należący się klientowi zwrot gotówki.
Tutaj swoją szansę zwietrzyło właśnie fru.pl, uruchamiając usługę Fast Refund. Kupując ją możemy ubezpieczyć się przed ryzykiem długiego oczekiwania na pieniądze. To ryzyko podejmuje za nas agent. Oczywiście nie robi tego za darmo, usługa jest dodatkowo płatna. Ceny zaczynają się od 24,99 zł i rosną wraz ze wzrostem wartości rezerwacji.
Co ważne usługą objęte są też świadczenia dodatkowe wykupione do skasowanej przez linie rezerwacji.
Fast Refund też będzie ciążyło ku voucherom
Fast Refund ma działać już w ciągu 7 dni, od jego aktywacji. Fru.pl ma oferować klientowi zarówno zwrot gotówki, jak i vouchery na rezerwacje przelotów dowolną linią. Można się spodziewać, że ta druga możliwość będzie opcją preferowaną, jej zaletą jest brak ograniczenia do jednego przewoźnika, jak to ma miejsce przy voucherze oferowanym bezpośrednio przez konkretną linię.
Takie rozwiązanie daje klientowi o wiele więcej możliwości i dużo szerszy wybór kierunków geograficznych, w tym tych wolnych od COVID-owych problemów.
Fast Refund rusza w okresie promocji
Uruchomienie Fast Refund w końcówce roku zbiegło się z dwiema niezwykle sprzyjającymi okolicznościami. Pierwszą z nich jest ekspansja nowego wariantu COVID, wprowadziła ona ponownie wiele niepewności. Kolejne rynki, które planowały większe lotnicze otwarcie zaczęły wycofywać się z liberalizacji COVID-owych obostrzeń.
Koniec roku i początek kolejnego to też tradycyjnie czas promocji cenowych, wielkie linie ogłaszają też właśnie swoje siatki połączeń na lato 2022. Pojawiają się w sprzedaży typowe wakacyjne kierunki. Klienci będą też kuszeni bardzo niskimi cenami first-minute.
Przykładem jest właśnie startująca wyprzedażowa oferta LOT-u, z cenami, które zachęcają do planowania wypadów. Okres promocji to najlepsza szansa dla fru.pl, by promować nową usługę – klient płacący niższą cenę za przelot będzie bardziej skłonny by nabyć także ochronę umożliwiającą szybszy zwrot w przypadku komplikacji.
Fru.pl promuje styczniowe okazje cenowe
Agent promuje też od początku roku styczniowe okazje cenowe, jest to ogólna kampania zachęcająca do zakupów w tym właśnie momencie, z istotnym wyprzedzeniem. W jej ramach pojawiły się video clipy, zmieniono także logo uzupełniając je o dopisek styczniowe okazje cenowe.
W momencie wyszukiwania cen, otrzymujemy komunikat, co do potencjalnej oszczędności, jaką uzyskamy rezerwując właśnie w styczniu. Bardzo ciekawy pomysł na promocje, choć naturalnie klientowi trudno zweryfikować, na ile te dane są miarodajne.
Nie ulega jednak wątpliwości, że początek roku będzie obfitował w akcje wyprzedażowe i takowe będą sprzyjać komunikacji uruchomionej przez fru.pl. Dobrym przykładem istotnych spadów cen jest kierunek Dubaj, w obecnej promocji LOT sprzedaje końcówki swoich lotów poniżej 1 400 zł. Potwierdza się więc teza, którą stawialiśmy kilka tygodni temu, że jesteśmy w optymalnym momencie na zakup biletów do Dubaju. Po marcu będzie niestety wyraźnie drożej.
Polujemy na tanie LOT-y do Dubaju – optymalny czas, by polecieć tanio na Expo
POWIĄZANE WPISY
28 marca 2024
Rekordowy wzrost liczby polskich turystów w Niemczech. Ponad 4,1 mln noclegów w 2023 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uważa, że turystyka przyjazdowa jest na dobrej drodze…
0 Komentarzy4 Minuty
28 marca 2024
Ponad 50-proc. wzrost, dominacja Egiptu. Fly.pl podsumował zimę
Sezon Zima 2023/2024 dobiega końca. Z pierwszych podsumowań branży turystycznej wynika,…
0 Komentarzy6 Minuty
26 marca 2024
Travelplanet.pl rozwija sprzedaż w kanale franczyzowym. Podsumowanie roku i nagrody dla najlepszych na gali Top of the Top 2023
Partnerzy franczyzowi Travelplanet.pl w 2023 roku zwiększyli swe przychody o 43 proc.…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2024
Otwarcie 300. salonu Wakacje.pl
Wakacje.pl uruchomił 300. salon sprzedaży w Swadzimiu koło Poznania. W wydarzeniu udział…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Itaka zwycięzcą Mobile Trends Awards 2024
Mobile Trends Awards przyznawane są od 13 lat i trafiają do firm, których projekty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych idą systematycznie w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 marca 2024
Itaka startuje ze sprzedażą sezonu zima 2025. W ofercie egzotyczna nowość
Hasłem O! Zima 24/25 Itaka rozpoczyna sprzedaż kolejnego sezonu. Na start przygotowano…
0 Komentarzy5 Minuty
22 marca 2024
One Event zaprezentował się w Warszawie
Około 40 przedstawicieli biur podróży i agencji MICE poznało ofertę One Event na…
0 Komentarzy1 Minuty
21 marca 2024
Ostatnie dni promocji na wakacje.pl
Jeszcze przez kilkanaście dni trwa promocja na letnie wyjazdy www.wakacje.pl. Niższe…
0 Komentarzy6 Minuty