Fly.pl: w grudniu ponad połowa klientów wybrało Egipt, Turcję lub Hiszpanię
W grudniu wśród klientów fly.pl, 52,2 proc. rezerwowało wyjazdy do Egiptu, Turcji lub Hiszpanii. Przyniosło to 48,3 proc. miesięcznych obrotów.
W grudniu najwięcej klientów rezerwowało wyjazdy do Egiptu – 29,9 proc., ich wpłaty stanowiły 27,1 proc. obrotów; do Turcji – 13,9 proc. (12,6 proc. obrotów), do Hiszpanii – 8,4 proc. (8,6 proc. obrotów).
Pozostałe najpopularniejsze w grudniu kierunki, to:
Cypr – 8,2 proc.
Malta – 7,6 proc.
Grecja – 6,8 proc.
Zjednoczone Emiraty Arabskie – 3,5 proc.
Włochy – 2,7 proc.
Tunezja – 2,7 proc.
Bułgaria – 2 proc.
Jeśli chodzi o obroty w grudniu, to pierwsza dziesiątka prezentuje się następująco:
Egipt – 27,1 proc.
Turcja – 12,6 proc.
Grecja – 9,7 proc.
Hiszpania – 8,6 proc.
Cypr – 6,2 proc.
Zjednoczone Emiraty Arabskie – 4,4 proc.
Malta – 4,1 proc.
Tunezja – 2,6 proc.
Włochy – 2,1 proc.
Bułgaria – 1,4 proc.
Samolotem do luksusowego hotelu z formułą all inclusive
W grudniu klienci najczęściej rezerwowali wyjazdy na grudzień – 34,2 proc. i styczeń– 22,5 proc. Lutowe imprezy wybrało 9 proc klientów, marcowe – 3,1 proc., zaś imprezami w kwietniu 2023 roku zainteresowanych było 4,3 proc. Na czerwiec rezerwowało 8 proc. klientów, zaś na lipiec i sierpień – 8,6 proc.
94,7 proc. klientów wykupiło imprezy samolotowe, 2,7 proc. zdecydowało się na dojazd własny, a 2,5 proc. na transport autobusowy.
Zdecydowana większość wybrała hotele 4* (46 proc.) lub 5* (31 proc.), hotele 3* wybrało 22 proc.
Na formułę all inclusive zdecydowało się 66 proc. klientów, HB – 16 proc., BB – 11 proc.
Średnia cena imprezy wyniosła w grudniu 7081,52 zł (w listopadzie – 7246,08 zł)
Grzegorz Bosowski, prezes fly.pl, powiedział: „Grudzień to kolejny miesiąc z bardzo zadowalającymi nas wynikami. We Fly.pl dynamika sprzedaży wobec przedpandemicznego grudnia 2019 przekroczyła 60 proc..
Co trzecia grudniowa rezerwacja była do Egiptu, a prawie jedną czwartą obrotu wygenerowała Egzotyka. Układ kalendarza z tylko jednym dodatkowym dniem wolnym pomógł sprawić, że ostatni tydzień roku okazał się bardzo dobry sprzedażowo.
Wbrew niesprzyjającym czynnikom zewnętrznym dobra passa trwa, oby jak najdłużej utrzymała się w nowym roku.”
POWIĄZANE WPISY
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
17 kwietnia 2024
Mazowsze – Złoty Partner XIV Forum Promocji Turystycznej
Forum odbędzie się już 11 kwietnia 2024 we Wrocławiu. Złotym Partnerem wydarzenia jest…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty
16 kwietnia 2024
Targi IMEX Frankfurt 2024 odbędą się od 14 do 16 maja
Biuro Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej po raz kolejny organizuje…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Polinezja Francuska od teraz dostępna dla podróżujących z Exim Tours
Exim Tours, część Grupy DERTOUR, wprowadza Polinezję Francuską do swojej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty
15 kwietnia 2024
Biura podróży – duża podaż i mocny złoty przyhamowały wzrost cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
11 kwietnia 2024
Rainbow Złotym Partnerem XIV edycji Forum Promocji Turystycznej
W trakcie Forum prezes zarządu Rainbow Tours Maciej Szczechura będzie mówił o kwestiach…
0 Komentarzy11 Minuty