Fly.pl: Tunezja bierze już prawie 10 proc. rynku
W ostatnim tygodniu klienci Fly.pl wykupujący wyjazdy do Tunezji stanowili 9,36 proc. wszystkich klientów. Jedna trzecia klientów wybiera Grecję.
Wyjazdami we wrześniu zainteresowanych było 85,69 proc. klientów, zaś wyjazdami w październiku – 7,18 proc.
Czwórkę najpopularniejszych w ubiegłym tygodniu kierunków wśród klientów fly.pl stanowiły: Grecja 32,24 proc., Turcja – 30,4 proc., Bułgaria – 12,77 proc., Tunezja – 9,36 proc.
Kacper Daszke, dyrektor marketingu i e-commerce we Fly.pl, skomentował: „Podobnie jak przed tygodniem pierwsza czwórka najpopularniejszych kierunków nie zmieniła się. Powoli spada zainteresowanie Bułgarią, która tradycyjnie w końcówce września kończyła sezon w poprzednich latach. Dzięki szerokim działaniom promocyjnym touroperatorów powoli pojawia się zainteresowanie Egiptem, ale jego sprzedaż na chwilę obecną stanowi niecałe 5 proc. Niezmiennie Klienci obawiają się rezerwacji długo terminowych, co ma odbicie w statystykach i wrześniowe wyloty to aż 85 proc. dokonanych rezerwacji. W analogicznym okresie poprzedniego roku sprzedaż oferty first minute na kolejny sezon stanowiła już ponad 20 proc., dziś próżno szukać zainteresowania tak odległymi terminami przez nowych Klientów.
Fly.pl – pierwsza czwórka krajów bierze ponad 93 proc. rynku
POWIĄZANE WPISY
28 marca 2024
Nad Como zakończyły się targi BILNI 2024
W niedzielę zakończył workshop BILNI 2024, jedna z największych imprez poświęconych…
0 Komentarzy2 Minuty
28 marca 2024
Rekordowy wzrost liczby polskich turystów w Niemczech. Ponad 4,1 mln noclegów w 2023 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uważa, że turystyka przyjazdowa jest na dobrej drodze…
0 Komentarzy4 Minuty
28 marca 2024
Ponad 50-proc. wzrost, dominacja Egiptu. Fly.pl podsumował zimę
Sezon Zima 2023/2024 dobiega końca. Z pierwszych podsumowań branży turystycznej wynika,…
0 Komentarzy6 Minuty
26 marca 2024
Travelplanet.pl rozwija sprzedaż w kanale franczyzowym. Podsumowanie roku i nagrody dla najlepszych na gali Top of the Top 2023
Partnerzy franczyzowi Travelplanet.pl w 2023 roku zwiększyli swe przychody o 43 proc.…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2024
Otwarcie 300. salonu Wakacje.pl
Wakacje.pl uruchomił 300. salon sprzedaży w Swadzimiu koło Poznania. W wydarzeniu udział…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Itaka zwycięzcą Mobile Trends Awards 2024
Mobile Trends Awards przyznawane są od 13 lat i trafiają do firm, których projekty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych idą systematycznie w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 marca 2024
Itaka startuje ze sprzedażą sezonu zima 2025. W ofercie egzotyczna nowość
Hasłem O! Zima 24/25 Itaka rozpoczyna sprzedaż kolejnego sezonu. Na start przygotowano…
0 Komentarzy5 Minuty
22 marca 2024
One Event zaprezentował się w Warszawie
Około 40 przedstawicieli biur podróży i agencji MICE poznało ofertę One Event na…
0 Komentarzy1 Minuty
[…] Fly.pl: Tunezja bierze już prawie 10 proc. rynku […]
[…] Fly.pl: Tunezja bierze już prawie 10 proc. rynku […]