Fly.pl: Turcja i Grecja biorą 2/3 rynku
W ostatnim tygodniu klienci Fly.pl wykupujący wyjazdy do Turcji stanowili 43,24 proc., proc. wszystkich klientów, zaś Grecję wybierało ich 22,74 proc.
Wyjazdami we wrześniu zainteresowanych było 78,86 proc. klientów, wyjazdami w październiku – 10,15 proc., w listopadzie – 1,34 proc., w grudniu – 3,15 proc., zaś w styczniu – 2,45 proc.
Szóstkę najpopularniejszych w ubiegłym tygodniu kierunków wśród klientów fly.pl stanowiły: Turcja – 43,24 proc., Grecja – 22,74 proc., Egipt – 15,34 proc., Tunezja – 6,58 proc., Bułgaria – 3,75, Hiszpania 3,03.
Katarzyna Papis-Słupska, dyrektor sprzedaży e-commerce, powiedziała: “W minionym tygodniu największym zainteresowaniem wśród klientów Fly.pl cieszyła się Turcja, która stanowiła ponad 40% w udziale sprzedaży.
Klienci chętnie wybierają ten kierunek ze względu na konkurencyjne ceny i atrakcyjność hoteli. Obok Grecji jest to obecnie drugi kierunek, który wzbudza najmniej obaw co do bezpieczeństwa podróży.
Odnotowaliśmy również większe zainteresowanie wyjazdami do Egiptu, co nas bardzo cieszy w perspektywie zbliżającego się sezonu jesienno-zimowego.
Dzięki wprowadzonym przez większość Touroperatorów zachętom w postaci finansowania kosztu testu na Covid-19 po przylocie do Egiptu oraz zniesionej czasowo przez lokalne władze opłacie za wizę, Egipt ma szansę wrócić do pierwszej trójki sprzedaży.
Klienci nadal jednak decydują się na rezerwacje w krótkiej perspektywie czasowej, sprzedajemy głównie wyjazdy Last Minute i tylko niewielki udział rezerwacji dotyczy miesięcy zimowych.
POWIĄZANE WPISY
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Inauguracja sezonu letniego na Dolnym Śląsku już 27–28 kwietnia
Oficjalnie letni sezon turystyczny rozpocznie się na Dolnym Śląsku 27–28 kwietnia na…
0 Komentarzy6 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
17 kwietnia 2024
Mazowsze – Złoty Partner XIV Forum Promocji Turystycznej
Forum odbędzie się już 11 kwietnia 2024 we Wrocławiu. Złotym Partnerem wydarzenia jest…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty
16 kwietnia 2024
Targi IMEX Frankfurt 2024 odbędą się od 14 do 16 maja
Biuro Spotkań i Wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej po raz kolejny organizuje…
0 Komentarzy2 Minuty
[…] Fly.pl: Turcja i Grecja biorą 2/3 rynku […]