Fly.pl: Turcja i Grecja biorą 2/3 rynku

Turcja liderem sprzeaży
Jeden z hoteli w Antalyi/fot. AG

W ostatnim tygodniu klienci Fly.pl wykupujący wyjazdy do Turcji stanowili 43,24 proc., proc. wszystkich klientów, zaś Grecję wybierało ich 22,74 proc.

Wyjazdami we wrześniu zainteresowanych było 78,86 proc. klientów, wyjazdami w październiku – 10,15 proc., w listopadzie – 1,34 proc., w grudniu – 3,15 proc., zaś w styczniu – 2,45 proc.

Szóstkę najpopularniejszych w ubiegłym tygodniu kierunków wśród klientów fly.pl stanowiły: Turcja – 43,24 proc., Grecja – 22,74 proc., Egipt – 15,34 proc., Tunezja – 6,58 proc., Bułgaria – 3,75, Hiszpania 3,03.

Katarzyna Papis-Słupska, dyrektor sprzedaży e-commerce, powiedziała: “W minionym tygodniu największym zainteresowaniem wśród klientów Fly.pl cieszyła się Turcja, która stanowiła ponad 40% w udziale sprzedaży.
Klienci chętnie wybierają ten kierunek ze względu na konkurencyjne ceny i atrakcyjność hoteli. Obok Grecji jest to obecnie drugi kierunek, który wzbudza najmniej obaw co do bezpieczeństwa podróży.
Odnotowaliśmy również większe zainteresowanie wyjazdami do Egiptu, co nas bardzo cieszy w perspektywie zbliżającego się sezonu jesienno-zimowego.
Dzięki wprowadzonym przez większość Touroperatorów zachętom w postaci finansowania kosztu testu na Covid-19 po przylocie do Egiptu oraz zniesionej czasowo przez lokalne władze opłacie za wizę, Egipt ma szansę wrócić do pierwszej trójki sprzedaży.
Klienci nadal jednak decydują się na rezerwacje w krótkiej perspektywie czasowej, sprzedajemy głównie wyjazdy Last Minute i tylko niewielki udział rezerwacji dotyczy miesięcy zimowych.

Fly.pl: Tunezja bierze już prawie 10 proc. rynku