Fly.pl: Egipt bierze 1/5 rynku

W ostatnim tygodniu klienci Fly.pl wykupujący wyjazdy do Turcji stanowili ponad 41 proc., proc. wszystkich klientów. Na drugim miejscu po raz pierwszy w tym sezonie znalazł się Egipt.
Wyjazdami we wrześniu zainteresowanych było 50,2 proc. klientów, wyjazdami w październiku – 38,05 proc.
Najpopularniejszymi w ubiegłym tygodniu kierunkami wśród klientów fly.pl były: Turcja – 41,7 proc., Egipt – 20,4 proc., Grecja – 13,82 proc., Tunezja – 8,54 proc.
Kacper Daszke, dyrektor marketingu i e-commerce we Fly.pl, skomentował: “Pogorszenie pogody oraz uderzenie w Zakhyntos cyklonu Ianos negatywnie odbiło się na sprzedaży oferty wyjazdów do Grecji w minionym tygodniu. Beneficjentami tej sytuacji zostały Turcja oraz Egipt. Niestety wolumeny sprzedaży są na niższym poziomie niż w pierwszej połowie września. Zgodnie z wcześniejszymi przewidywaniami oferta na Lato 2021 na razie cieszy się znikomym zainteresowaniem Klientów. Zainteresowanie wyjazdami skupia się wokół najbliższych terminów.”
POWIĄZANE WPISY
19 marca 2025
Morza marzeń. Rejsy z Itaką
Z roku na rok dynamicznie rośnie popularność rejsów wycieczkowych. Rejsy stają się stylem…
0 Komentarzy9 Minuty
18 marca 2025
Wielkanoc tańszą alternatywą dla majówki 2025
W tym roku długi majowy weekend wypada wyjątkowo blisko świąt Wielkanocnych. Oba terminy…
0 Komentarzy7 Minuty
18 marca 2025
31 tys. Polaków odwiedziło Maltę w styczniu
Malta od dłuższego czasu cieszyła się popularnością wśród polskich turystów, jednak w tym…
0 Komentarzy1 Minuty
17 marca 2025
Biura podróży – ceny imprez turystycznych zaczynają spadać
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 marca 2025
Śląskie powołuje Klub Ambasadora Kongresów
Utworzenie drugiego w Polsce regionalnego Klubu Ambasadora Kongresów polskich jest szansą…
0 Komentarzy4 Minuty
13 marca 2025
Rekordowy rok polskich turystów w Szwajcarii
Drugi rok z rzędu polscy turyści w Szwajcarii przekroczyli liczbę 200 tys. noclegów. W…
0 Komentarzy3 Minuty
10 marca 2025
Rainbow z nową kampanią „Będzie co wspominać”
Marka Rainbow prezentuje swoją najnowszą kampanię reklamową „Będzie co wspominać”, której…
0 Komentarzy2 Minuty
10 marca 2025
Biura podróży – w marcu powrót wysokich cen imprez turystycznych
Największe spadki cen w ostatnim tygodniu odnotowano w Portugalii i na Teneryfie – o 192…
0 Komentarzy3 Minuty
10 marca 2025
Nekera i Turespaña zapraszają na spanish event: największe hiszpańskie wydarzenie branżowe w 2025 roku
Wkrótce odbędzie się kolejna edycja Spanish Event, prestiżowego corocznego wydarzenia…
0 Komentarzy2 Minuty