Fly.pl: Egipt bierze 1/5 rynku

Egipt zyskuje na popularności
Plaża hotelowa w Sunwing Macadi Bay w Egipcie/fot. AG

W ostatnim tygodniu klienci Fly.pl wykupujący wyjazdy do Turcji stanowili ponad 41 proc., proc. wszystkich klientów. Na drugim miejscu po raz pierwszy w tym sezonie znalazł się Egipt.

Wyjazdami we wrześniu zainteresowanych było 50,2 proc. klientów, wyjazdami w październiku – 38,05 proc.
Najpopularniejszymi w ubiegłym tygodniu kierunkami wśród klientów fly.pl były: Turcja – 41,7 proc., Egipt – 20,4 proc., Grecja – 13,82 proc., Tunezja – 8,54 proc.

Kacper Daszke, dyrektor marketingu i e-commerce we Fly.pl, skomentował: “Pogorszenie pogody oraz uderzenie w Zakhyntos cyklonu Ianos negatywnie odbiło się na sprzedaży oferty wyjazdów do Grecji w minionym tygodniu. Beneficjentami tej sytuacji zostały Turcja oraz Egipt. Niestety wolumeny sprzedaży są na niższym poziomie niż w pierwszej połowie września. Zgodnie z wcześniejszymi przewidywaniami oferta na Lato 2021 na razie cieszy się znikomym zainteresowaniem Klientów. Zainteresowanie wyjazdami skupia się wokół najbliższych terminów.”

Fly.pl: Tunezja bierze już prawie 10 proc. rynku