Exim Tours szkoli rezydentów przed sezonem wakacyjnym

W ubiegłym tygodniu Exim Tours zorganizował szkolenia przedsezonowe dla swoich rezydentów. Poświęcone były m.in. prawom rezydentów i klientów oraz prowadzeniu mediów społecznościowych.
W miniony weekend odbyły się szkolenia przedsezonowe dla rezydentów Exim Tours. Były one zorganizowane przez dział obsługi destynacji, który został utworzony w firmie w grudniu ubiegłego roku i jest kierowany przez Wiktora Sośnickiego.
Podczas przedsezonowych szkoleń rezydentów Exim Tours, uczestnicy mieli okazję wziąć udział w panelach teoretyczno-praktycznych. Spotkanie z Grzegorzem Kucińskim, reprezentującym kancelarię adwokacką specjalizującą się w prawie turystycznym, pozwoliło im poznać prawa rezydentów i klientów. W spotkaniu uczestniczyła także Monika Hajduk, koordynator działu jakości i wieloletni pracownik Exim Tours. Podczas warsztatu z Radosławem Szafranowiczem-Małozięciem, założycielem Kadr Turystyki, rezydenci nauczyli się reagować na trudne problemy i wyzwania w pracy. Uczestnicy szkolenia poznali także tajniki dobrego prowadzenia profili w mediach społecznościowych, które przedstawiła Edyta Niedźwiedzka, pracująca dla Exim Tours i prowadząca profil na Instagramie o zdrowym odżywianiu.
„Od początku mojej pracy dla Exim zależało mi na organizowaniu regularnych szkoleń dla naszego teamu reprezentującego firmę i pracującego z naszymi klientami na całym globie. Podczas takich spotkań rezydenci mogą podnieść swoje kwalifikacje oraz mogą lepiej zrozumieć potrzeby swoich turystów. Klienci naszego biura podróży mogą liczyć na polską obsługę w coraz większej ilości destynacji. Takie spotkania to także okazja do integracji naszych pracowników. Widzą też skalę naszej firmy – poznają liczny personel destynacyjny Exim, nawiązują kontakty oraz rozmawiają o wspólnych problemach na kilka dni przed tym, jak wylecą do pracy na swoje wakacyjne kierunki. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy poświęcili swój czas, aby to szkolenie było tak ciekawe merytorycznie i na pewno będziemy to powtarzać” – mówi Wiktor Sośnicki, kierujący działem obsługi destynacji w biurze podróży Exim Tours.
POWIĄZANE WPISY
16 czerwca 2025
Bydgoszcz zaprezentuje się branży MICE w Warszawie
25 czerwca 2025 roku w Renaissance Warsaw Airport Hotel odbędzie się śniadanie biznesowe…
0 Komentarzy3 Minuty
9 czerwca 2025
Buzz przekazuje 40 tys. euro Fundacji „Zdążyć z Pomocą”
Buzz, polska linia lotnicza należąca do Grupy Ryanair, przekazała czek o wartości 40 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 czerwca 2025
Blisko 40 litewskich restauracji w Przewodniku Michelin 2025
Gala Culinary Stars Night Lithuania w Wilnie była okazją do prezentacji przewodnika…
0 Komentarzy3 Minuty
30 maja 2025
Mercure Warszawa Centrum zakończył dwuletnią modernizację
Hotel Mercure Warszawa Centrum zakończył dwuletni proces kompleksowej modernizacji…
0 Komentarzy2 Minuty
29 maja 2025
Bachledka zaprasza na Bike Challenge 2025
W sezonie letnim 2025 w rejonie Bachledovej doliny, na pograniczu Magury Spiskiej i Tatr…
0 Komentarzy2 Minuty
29 maja 2025
Ponad 100 tys. odwiedzających w Pawilonie Polski na Expo 2025 w Osace
Pawilon Polski na Wystawie Światowej Expo 2025 w Osace odnotował ponad 100 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
28 maja 2025
Wakacje.pl i Niebezpiecznik.pl łączą siły w edukacyjnej kampanii
Wakacje.pl we współpracy z serwisem Niebezpiecznik.pl, zainicjowały kampanię edukacyjną…
0 Komentarzy2 Minuty
28 maja 2025
Hotel Investment Trends: Technologia kluczem do przyszłości branży
Transformacja technologiczna przestaje być wyborem, a staje się koniecznością — to jeden…
0 Komentarzy3 Minuty
27 maja 2025
Chicago świętowało Konstytucję 3 Maja z udziałem PLL LOT
W samym sercu Chicago po raz 134. odbyła się Parada Konstytucji 3 Maja – jedno z…
0 Komentarzy5 Minuty