Exim Tours szkoli rezydentów przed sezonem wakacyjnym

fot. archiwum Exim

W ubiegłym tygodniu Exim Tours zorganizował szkolenia przedsezonowe dla swoich rezydentów. Poświęcone były m.in. prawom rezydentów i klientów oraz prowadzeniu mediów społecznościowych.

W miniony weekend odbyły się szkolenia przedsezonowe dla rezydentów Exim Tours. Były one zorganizowane przez dział obsługi destynacji, który został utworzony w firmie w grudniu ubiegłego roku i jest kierowany przez Wiktora Sośnickiego.

Podczas przedsezonowych szkoleń rezydentów Exim Tours, uczestnicy mieli okazję wziąć udział w panelach teoretyczno-praktycznych. Spotkanie z Grzegorzem Kucińskim, reprezentującym kancelarię adwokacką specjalizującą się w prawie turystycznym, pozwoliło im poznać prawa rezydentów i klientów. W spotkaniu uczestniczyła także Monika Hajduk, koordynator działu jakości i wieloletni pracownik Exim Tours. Podczas warsztatu z Radosławem Szafranowiczem-Małozięciem, założycielem Kadr Turystyki, rezydenci nauczyli się reagować na trudne problemy i wyzwania w pracy. Uczestnicy szkolenia poznali także tajniki dobrego prowadzenia profili w mediach społecznościowych, które przedstawiła Edyta Niedźwiedzka, pracująca dla Exim Tours i prowadząca profil na Instagramie o zdrowym odżywianiu.

„Od początku mojej pracy dla Exim zależało mi na organizowaniu regularnych szkoleń dla naszego teamu reprezentującego firmę i pracującego z naszymi klientami na całym globie. Podczas takich spotkań rezydenci mogą podnieść swoje kwalifikacje oraz mogą lepiej zrozumieć potrzeby swoich turystów. Klienci naszego biura podróży mogą liczyć na polską obsługę w coraz większej ilości destynacji. Takie spotkania to także okazja do integracji naszych pracowników. Widzą też skalę naszej firmy – poznają liczny personel destynacyjny Exim, nawiązują kontakty oraz rozmawiają o wspólnych problemach na kilka dni przed tym, jak wylecą do pracy na swoje wakacyjne kierunki. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy poświęcili swój czas, aby to szkolenie było tak ciekawe merytorycznie i na pewno będziemy to powtarzać” – mówi Wiktor Sośnicki, kierujący działem obsługi destynacji w biurze podróży Exim Tours.

Paweł Wojciechowski: transfer z Best Reisen do Exim Tours