Exim Tours szkoli rezydentów przed sezonem wakacyjnym

W ubiegłym tygodniu Exim Tours zorganizował szkolenia przedsezonowe dla swoich rezydentów. Poświęcone były m.in. prawom rezydentów i klientów oraz prowadzeniu mediów społecznościowych.
W miniony weekend odbyły się szkolenia przedsezonowe dla rezydentów Exim Tours. Były one zorganizowane przez dział obsługi destynacji, który został utworzony w firmie w grudniu ubiegłego roku i jest kierowany przez Wiktora Sośnickiego.
Podczas przedsezonowych szkoleń rezydentów Exim Tours, uczestnicy mieli okazję wziąć udział w panelach teoretyczno-praktycznych. Spotkanie z Grzegorzem Kucińskim, reprezentującym kancelarię adwokacką specjalizującą się w prawie turystycznym, pozwoliło im poznać prawa rezydentów i klientów. W spotkaniu uczestniczyła także Monika Hajduk, koordynator działu jakości i wieloletni pracownik Exim Tours. Podczas warsztatu z Radosławem Szafranowiczem-Małozięciem, założycielem Kadr Turystyki, rezydenci nauczyli się reagować na trudne problemy i wyzwania w pracy. Uczestnicy szkolenia poznali także tajniki dobrego prowadzenia profili w mediach społecznościowych, które przedstawiła Edyta Niedźwiedzka, pracująca dla Exim Tours i prowadząca profil na Instagramie o zdrowym odżywianiu.
„Od początku mojej pracy dla Exim zależało mi na organizowaniu regularnych szkoleń dla naszego teamu reprezentującego firmę i pracującego z naszymi klientami na całym globie. Podczas takich spotkań rezydenci mogą podnieść swoje kwalifikacje oraz mogą lepiej zrozumieć potrzeby swoich turystów. Klienci naszego biura podróży mogą liczyć na polską obsługę w coraz większej ilości destynacji. Takie spotkania to także okazja do integracji naszych pracowników. Widzą też skalę naszej firmy – poznają liczny personel destynacyjny Exim, nawiązują kontakty oraz rozmawiają o wspólnych problemach na kilka dni przed tym, jak wylecą do pracy na swoje wakacyjne kierunki. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy poświęcili swój czas, aby to szkolenie było tak ciekawe merytorycznie i na pewno będziemy to powtarzać” – mówi Wiktor Sośnicki, kierujący działem obsługi destynacji w biurze podróży Exim Tours.
POWIĄZANE WPISY
29 listopada 2023
Otwarcie sezonu narciarskiego 2 grudnia w Szczyrku
Już w najbliższą sobotę 2 grudnia zostanie otwarty sezon narciarski w Szczyrku! Na…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2023
Ryanair startuje z noworoczną promocją dla podróżnych
W ramach Cyber Week, Ryanair, uruchomiła dziś (28 listopada) specjalną 72-godzinną…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2023
Travelist.pl: rekordowy black week. Rezerwacji o 40 proc. więcej niż w 2022
Black week na portalu Travelist.pl przyniósł rekordowy wzrost rezerwacji. Według danych…
0 Komentarzy4 Minuty
28 listopada 2023
Emirates: pierwszy na świecie lot z wykorzystaniem zrównoważonego paliwa
Emirates zostały pierwszymi na świecie liniami lotniczymi, które wykonały lot…
0 Komentarzy3 Minuty
27 listopada 2023
Na Lotnisku Chopina w Warszawie rozbłysła świąteczna iluminacja
W sobotę, 25 listopada, w terminalu Lotniska Chopina uruchomiono świąteczną iluminację.…
0 Komentarzy1 Minuty
27 listopada 2023
Atrakcyjna Mołdawia na wyciągnięcie ręki
Mołdawia jest jednym z nielicznych miejsc w Europie, które nadal pozostawia wiele do…
0 Komentarzy6 Minuty
25 listopada 2023
Prawie 80 mln euro inwestycji w ośrodki narciarskie Słowenii
76,5 mln euro przeznaczono na poprawę infrastruktury i rozszerzenie całorocznej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty
22 listopada 2023
Współpraca PLL LOT z Peako SA. Boeing 737 Max w barwach banku
W pierwszym kwartale 2024 roku Bank Pekao S.A. we współpracy z Polskimi Liniami…
0 Komentarzy3 Minuty
22 listopada 2023
Szymon Wąsowski nowym dyrektorem hotelu Stradom House w Krakowie
Szymon Wąsowski został nowym dyrektorem operacyjnym pięciogwiazdkowego hotelu Stradom…
0 Komentarzy2 Minuty