eSky.pl: jest już nowe narzędzie dla wracających Polaków

Firma eSky.pl wprowadziła rozwiązanie, które pozwala klientom natychmiastowe znalezienie lotów do pobliskich lotnisk. Narzędzie będzie dostępne też w innych krajach.
Wewnętrzny dział deweloperów wprowadził funkcję w wyszukiwarce, która polega na tym, że przy wpisywaniu lotniska docelowego znajdującego się w Polsce, użytkownikom będą się wyświetlać alternatywne loty do miast, znajdujących się w pobliżu polskich granic.
Przypomnijmy, że już lutego eSky sygnalizował, że koronawirus poważnie zahamował zainteresowanie wyjazdami do Chin.
Najpierw Berlin
W pierwszej kolejności proponowane są loty do Berlina oraz innych lotnisk. Polskim użytkownikom wyświetla się następujący komunikat, który będzie aktualizowany w zależności od kolejnych decyzji poszczególnych państw: “W związku z zawieszeniem lotów do Polski w terminie do 28.03.2020, poniższe wyniki wyszukiwania dotyczą lotów do Niemiec. Zanim dokonasz rezerwacji, sprawdź szczegóły lotu”.
Rozwiązanie to będzie wprowadzane stopniowo także w innych krajach, gdzie pojawi się taka potrzeba. eSky prowadzi swoje serwisy w około 50. krajach w 23. wersjach językowych.
Lista 5 tysięcy osób
W eSky prowadzone są intensywne prace, aby znaleźć połączenia dla klientów, którzy chcą wrócić do Polski przed wskazanym zawieszeniem lotów albo w terminach późniejszych na pobliskie lotniska. W pierwszej kolejności został wysłany komunikat do osób, których lot ma się odbyć w ciągu najbliższych 10. dni. Osobom, które wymagały natychmiastowego wsparcia, drogą mailową oraz telefoniczną dostarczono alternatywne propozycje lotów. Lista ta liczy około 5 tysięcy osób.
Wykorzystując międzynarodową strukturę, dostęp do ofert 950 linii lotniczych na świecie oraz wszystkie dostępne autorskie narzędzia analityczne, opracowano alternatywnych połączeń.
Łukasz Neska, wiceprezes firmy eSky.pl, powiedział: “Nasza proaktywna komunikacja spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem ze strony klientów. W pierwszej kolejności kontaktujemy się z osobami, które mają loty za kilka dni, a następnie, będziemy kontaktować się z kolejnymi osobami. Podobna sytuacja dotyczy wszystkich naszych Klientów z innych krajów, którzy są dotknięci tę sytuacją, dlatego pracownicy firmy eSky.pl pracują w trybie 24 godziny na dobę, gdyż bezpieczeństwo i dobrostan Klientów jest dla nas najwyższym priorytetem.”
POWIĄZANE WPISY
30 listopada 2023
Enter Air osiąga rekordowe przychody. 1,1 mld zł w sezonie letnim 2023
Enter Air poinformował o rekordowych wynikach finansowych za sezon letni 2023, z…
0 Komentarzy5 Minuty
29 listopada 2023
Ryanair uruchamia letni rozkład lotów 2024
Ryanair poinformował o starcie letniego rozkładu lotów na 2024 rok z prawie 10 mln miejsc…
0 Komentarzy1 Minuty
29 listopada 2023
PLL LOT: rusza trzecia edycja konkursu dla absolwentów na najlepsze prace dyplomowe z obszaru lotnictwa
Polskie Linie Lotnicze LOT startują z trzecią edycję konkursu, zachęcając absolwentów…
0 Komentarzy2 Minuty
29 listopada 2023
Ryanair poleci z trzech polskich miast do Dubrownika
Ryanair poinformował dziś (29 listopada) o nowych trasach z Polski do Dubrownika. Zostaną…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2023
Ryanair startuje z noworoczną promocją dla podróżnych
W ramach Cyber Week, Ryanair, uruchomiła dziś (28 listopada) specjalną 72-godzinną…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2023
PLL LOT zwiększa liczbę połączeń do Korei Południowej
W dniach 16-17 listopada w Warszawie odbyły się konsultacje pomiędzy Polską a Koreą…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2023
PLL LOT wznawia loty do Aten i ogłasza nowe kierunki z Radomia
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły połączenie między Warszawą a Atenami. Samoloty…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2023
Emirates: pierwszy na świecie lot z wykorzystaniem zrównoważonego paliwa
Emirates zostały pierwszymi na świecie liniami lotniczymi, które wykonały lot…
0 Komentarzy3 Minuty
27 listopada 2023
Sześć lat FlixBusa w Polsce: nowe kierunki i zielone cele
FlixBus świętuje szóstą rocznicę działalności w Polsce. Z tej okazji, przewoźnik…
0 Komentarzy5 Minuty