Emirates z nagrodą w plebiscycie APEX Regional Passenger Choice Awards 2022

fot. Emirates

Podróżni z całego świata uznali Emirates za linie z najlepszą siecią Wi-Fi oraz z najlepszym jedzeniem i napojami na Bliskim Wschodzie. Nagrody 2022 APEX Regional Passenger Choice Awards zostały rozdane podczas ceremonii w Dublinie.

W tegorocznej edycji konkursu pasażerowie korzystający z usług prawie 600 linii lotniczych z całego świata zostali poproszeni o ocenę swoich doświadczeń w pięciu podkategoriach: komfort siedzenia, obsługa pokładowa, jedzenie i napoje, system rozrywki oraz Wi-Fi.

Wyróżnienia są ukoronowaniem wysiłków Emirates na rzecz zapewnienia podróżnym jak najlepszych doświadczeń na pokładzie. Nowe statuetki zwiększają do 30 łączną liczbę nagród APEX przyznanych Emirates.

Nagroda Best Food & Beverage Award jest wyrazem uznania dla wysokiej jakości, inspirowanej regionami kuchni, a także dla bogatej oferty napojów. Na pokładach linii w ciągu całego roku pojawia się ponad 110 potraw złożonych z niemal 4600 przepisów. By zaspokoić każde podniebienie, Emirates zwracają uwagę również na szeroki wybór napojów: od świeżych i odżywczych koktajli, przez wyselekcjonowane herbaty i kawy, po specjalne roczniki szampanów, win i alkoholi, których pozazdrościłby każdy sommelier.

Pozostawanie w kontakcie to konieczność, zarówno na ziemi, jak i w powietrzu. W 2007 roku Emirates jako pierwsze linie lotnicze wyposażyły całą swoją flotę w łączność komórkową, a obecnie każdy samolot posiada usługę Wi-Fi. Bezpłatne połączenie sieciowe dostępne jest dla wszystkich pasażerów klasy biznesowej i pierwszej, a także dla członków Skywards Platinum i tych z wyższym poziomem członkowstwa. Pakiety cenowe Internetu są dostępne dla całego lotu lub w określonym przedziale czasowym. W zeszłym roku linie Emirates zastąpiły pakiety zużycia danych w MB pakietami nieograniczonymi lub ograniczonymi czasowo. Uprościło to dostępne opcje, ponieważ wielu pasażerów nie rozumiało warunków zużycia danych podczas sesji.

Wielokrotnie nagradzany system pokładowej rozrywki ice oferuje niezrównaną gamę treści w 40 językach dla klientów z całego świata. Pasażerowie mają do wyboru ponad 5000 kanałów, w tym 150 kanałów dla rodzin i dzieci, prawie 3500 godzin muzyki i podcastów, a także pięć kanałów telewizyjnych na żywo. Dla fanów sportu dostępne są transmisje dużych wydarzeń sportowych. Tego lata w ofercie znajdą się nowe, ekscytujące treści.

Linie Emirates dokładają wszelkich starań, aby klienci „latali lepiej”. W tym celu intensywnie inwestują w rozwój usług produktów dla podróżnych wszystkich klas. Przewoźnik niedługo rozpocznie szeroko zakrojony program modernizacji kabin, aby wyposażyć 120 samolotów w najnowszą klasę ekonomiczną premium, a także odnowić wnętrza pozostałych klas.

Oficjalne oceny linii lotniczych APEX zostały stworzone na podstawie niezależnych opinii pasażerów uzyskanych dzięki współpracy APEX z TripIt i Concur, najlepiej ocenianej na świecie aplikacji do organizacji podróży. W pięciogwiazdkowej skali pasażerowie niemal 600 linii lotniczych na świecie ocenili prawie milion lotów. Oficjalne oceny linii lotniczych APEX ™ zostały niezależnie poświadczone przez zewnętrzną firmę audytorską.

Emirates: miliard dolarów straty za 2021-22, ale przychody o 86 proc. wyższe niż rok temu