Emirates wprowadziły automaty do samodzielnej odprawy

Usługa jest teraz dostępna dla klientów podróżujących do wszystkich miejsc docelowych z wyjątkiem USA, Kanady, Chin, Indii i Hongkongu, ze względu na dodatkowe wymagania dla pasażerów udających się do tych miejsc docelowych.
16 nowych samoobsługowych automatów do odprawy bagażu i 8 samoobsługowych kiosków to uzupełnienie stanowisk obsadzonych przez agentów odprawy Emirates. Dzięki takiemu rozwiązaniu będzie możliwe skrócenie czasu oczekiwania klientów w okresach wzmożonego ruchu, poprawi to jednocześnie jakość obsługi klientów w Dubaju. W najbliższych miesiącach planowane jest dodanie kolejnych maszyn samoobsługowych.

W kioskach klienci mogą dokonać odprawy, otrzymać kartę pokładową, wybrać miejsce na pokładzie samolotu oraz zdać bagaż. Cały czas w pobliżu dostępni są pracownicy Emirates, którzy w razie czego udzielą potrzebnej pomocy. Punkty są w pełni samoobsługowe, dzięki czemu podróżni mogą szybko przejść przez lotnisko i dotrzeć bezpośrednio do punktu imigracyjnego. Automaty są regularnie czyszczone i dezynfekowane, klienci mogą skorzystać ze środków do dezynfekcji rąk.
Nowa oferta jest częścią ciągłych inwestycji Emirates w produkty i usługi. Celem linii jest zapewnienie komfortowej podróży zarówno na lądzie, jak i na pokładzie samolotu. Rozwiązanie zostało opracowane w siedzibie Emirates we współpracy z Dubai Aviation Engineering Projects i Dubai Airports. Kioski do samodzielnej odprawy będą stale aktualizowane, aby w przyszłości oferować nowe funkcje, w tym obsługę bezdotykową, a także umożliwianie klientom samodzielnego dokonywania ponownych rezerwacji.

Emirates z nowymi zasadami bezpieczeństwa. Loty do Dubaju od 7 lipca
POWIĄZANE WPISY
22 stycznia 2021
Wizz Air – siedem nowych tras z Polski
Linia lotnicza Wizz Air ogłosiła uruchomienie siedmiu nowych tras z Polski od czerwca…
0 Komentarzy1 Minuty
22 stycznia 2021
Grupa eSky – Zanzibar popularniejszy o 280 proc.
W porównaniu do stycznia 2020 roku w serwisach Grupy eSky wzrosła liczba wyszukiwań…
0 Komentarzy3 Minuty
22 stycznia 2021
Singapore Airlines wchodzi z NDC do Polski i Europy Centralnej już od lata 2021
0 Komentarzy6 Minuty
21 stycznia 2021
Lotnisko w Gdańsku – w 2020 roku o 68,2 proc. mniej pasażerów
W 2020 roku z usług Portu Lotniczego Gdańsk skorzystało 1 711 281 pasażerów, o 68,2 proc.…
0 Komentarzy1 Minuty
21 stycznia 2021
Chorwacja „Preferowaną Destynacją” ECTAA w 2021 roku
Europejska Organizacja Związków Biur Podróży Unii Europejskiej ( (ECTAA) i Chorwacka…
0 Komentarzy2 Minuty
21 stycznia 2021
Dolnośląska Organizacja Turystyczna obniżyła składkę członkowską
Dolnośląska Organizacja Turystyczna, jako pierwsza ROT w Polsce, zaoferowała pomoc…
0 Komentarzy1 Minuty
21 stycznia 2021
Enter Air otrzyma 287 mln zł pożyczki z PFR
Polski Fundusz Rozwoju przyznał Enter Air pożyczkę płynnościową w kwocie 287 mln zł.…
0 Komentarzy2 Minuty
21 stycznia 2021
Sun & Snow przedłuża promocyjne warunki
Firma Sun & Snow zarządzająca dwoma tysiącami apartamentów zdecydowała o przedłużeniu…
0 Komentarzy2 Minuty
20 stycznia 2021
Rainbow – start sprzedaży wyjazdów egzotycznych na zimę 2021/22
Biuro Rainbow Tours rozpoczęło przedsprzedaż oferty Egzotyka 2021/22. Po raz pierwszy,…
0 Komentarzy2 Minuty
[…] Emirates wprowadziły automaty do samodzielnej odprawy […]
[…] Emirates wprowadziły automaty do samodzielnej odprawy […]