Emirates uruchamia dla klientów pierwszej klasy bezpłatną odprawę z domu

Przewoźnik chcąc podnieść standard pierwszej klasy wprowadził nową opcję odprawy w domu. Usługa jest bezpłatna dla pasażerów pierwszej klasy Emirates podróżujących z Dubaju i Szardży.
Agenci będą dokonywać odpraw w domach lub hotelach we wcześniej zarezerwowanych terminach. Pozwoli to dopełnić wszystkich formalności związanych z odprawą, w tym umożliwi weryfikację dokumentów, odprawę bagażu i wydawanie kart pokładowych. Na lotnisku na specjalnie dedykowanym stanowisku będzie można w ostatniej chwili nadać dodatkowy bagaż.
Agenci dokonujący odprawy zabiorą bagaż bezpośrednio na lotnisko, a pasażerowie będą mogli wybrać się na lotnisko w dogodnym dla nich czasie, korzystając z zarezerwowanej z wyprzedzeniem bezpłatnej usługi szoferskiej Chauffeur-drive. Odprawę domową należy zarezerwować 24 godziny przed odlotem, a najpóźniej sześć godzin przed odlotem.
Na międzynarodowe lotnisko w Dubaju (DXB) należy przybyć co najmniej 90 minut przed lotem, pasażerowie mogą przejść bezpośrednio do odprawy i kontroli bezpieczeństwa, a następnie udać się do dedykowanej poczekalni pierwszej klasy Emirates.
Mobilna karta pokładowa i samoobsługowe nadawanie bagażu
Wszyscy pasażerowie Emirates mogą wygodnie korzystać z lotniska, używając aplikacji Emirates do odprawy i wydawania mobilnej karty pokładowej oraz korzystając z samoobsługowego nadania bagażu. Zarejestrowani klienci mogą kontynuować podróż przez lotnisko bezdotykowo, korzystając ze zintegrowanego tunelu biometrycznego i inteligentnych bramek w DXB.
Na pasażerów klasy pierwszej czeka szeroki wachlarz usług oferowanych w poczekalni dla pierwszej klasy Emirates, takich jak: bezpłatny zabieg na twarz w Timeless Spa, bezpłatne usługi w Shoeshine by Mr Cobbler, wybór czterech wyśmienitych roczników szampana w dedykowanym barze Moet i Chandon, oferty specjalne w luksusowym sklepie z winami i alkoholami Le Clos oraz limitowane edycje mieszanek herbat Dilmah.
Emirates z nagrodą w plebiscycie APEX Regional Passenger Choice Awards 2022
POWIĄZANE WPISY
8 lutego 2023
Lotnisko w Rzeszowie: najlepszy styczeń w historii. Odprawiono 57,5 tys. pasażerów
Padł kolejny rekord na lotnisku w Jasionce. W styczniu odprawiło 57,5 tys. pasażerów, co…
0 Komentarzy1 Minuty
8 lutego 2023
TT-Line dodaje szwedzki port Karlshamn do swojej siatki połączeń promowych
TT-Line dodaje do oferty połączeń promowych dodatkowy port w Szwecji. Od kwietnia 2023 r.…
0 Komentarzy2 Minuty
7 lutego 2023
Ryanair ogłasza nowe trasy i planuje przewieźć ok. 300 tys. pasażerów z Lotniska Chopina
Podczas wtorkowej konferencji prasowej (7 lutego) prezes irlandzkiego Ryanaira…
0 Komentarzy3 Minuty
7 lutego 2023
Ósmy cykl szkoleń dla biur podróży Merigo Meeting Tour już 17 lutego w Warszawie
System rezerwacyjny Merigo/Go Global Travel zaprasza na bezpłatne szkolenie podczas…
0 Komentarzy1 Minuty
7 lutego 2023
eSky.pl: liczba styczniowych rezerwacji wzrosła o 81 proc. w porównaniu do 2022
Polacy masowo rozpoczęli planowanie tegorocznych podróży – zainteresowanie wyrażone…
0 Komentarzy3 Minuty
6 lutego 2023
A&o Hostels: już za dwa lata będziemy pierwszą w Europie bezemisyjną siecią hosteli
W 2025 roku a&o chce być pierwszą siecią hosteli o zerowej emisji CO2 w Europie – dzięki…
0 Komentarzy2 Minuty
6 lutego 2023
IMTM 2023: spodziewamy się około 20 tys. odwiedzających
W dniach 14-15 lutego 2023 roku odbędą się w Tel Awiwie po raz 29. Międzynarodowe Targi…
0 Komentarzy1 Minuty
2 lutego 2023
Polskie lotniska regionalne obsłużyły prawie 27 mln pasażerów w 2022
Związek Regionalnych Portów Lotniczych opublikował statystyki dotyczące ruchu…
0 Komentarzy3 Minuty
2 lutego 2023
TT-Line zwiększa potencjał przewozowy z drugą jednostką Green Ship Peter Pan
Zawinięcie drugiego promu GreenShip Peter Pan do Terminala Promowego w Świnoujściu jest…
0 Komentarzy4 Minuty