Emirates ułatwiają pracę agentom

archiwum Emirates

Linie Emirates wprowadziły własny internetowy interfejs programowania aplikacji (API), który pozwoli na rozwój współpracy B2B.

API B2B to innowacyjne rozwiązanie umożliwiające partnerom dystrybucyjnym bezpośrednie połączenie z systemem rezerwacyjnym Emirates i wgląd do danych dotyczących dostępności, cen, zakupów i wystawiania biletów. Ponadto interfejs ułatwia sprzedaż produktów dodatkowych, m.in. w zakresie nadbagażu, wiz i usług szoferskich.
Nowa platforma jest kompatybilna ze standardem NDC (New Distribution Capability), zalecanym przez Zrzeszenie Międzynarodowego Transportu Lotniczego (IATA). Zwiększy ona zakres komunikacji między Emirates a biurami podróży, a jej użytkownicy będą mogli z łatwością zintegrować treść udostępnianą przez Emirates z własnymi platformami dla uzyskania dodatkowych możliwości sprzedaży.

Paul Starrs, wiceprezes Emirates ds. sprzedaży globalnej, powiedział: “Możliwości nowego interfejsu pozwolą przewoźnikowi na rozszerzenie obecności Emirates w Internecie na biura podróży i ułatwią integrację z ich platformami transakcyjnymi. Jest to ważny krok na drodze do ulepszenia strategii mobilnej i B2C, który zapewni skuteczniejszą współpracę z podmiotami branży turystycznej z korzyścią dla rosnącej i zróżnicowanej grupy klientów Emirates na całym świecie.”

Interfejs skutecznie zwiększy zasięg marki Emirates w Internecie – będzie on rozwijany i promowany jako bezpośredni internetowy system Emirates. Internetowy interfejs B2B wykorzystuje branżowy standard XML i jest dostępny na stronie: http://www.emirates-api.com/