Emirates promują Dubaj

Linie Emirates wspólnie z Wydziałem ds. Promocji Turystyki i Handlu Dubaju rozpoczęły ogólnoświatową kampanię promującą oblicza tego miasta. Warta 20 milionów dolarów kampania „Do zobaczenia w Dubaju” należy do największych akcji promocyjnych zorganizowanych przez linie Emirates wspólnie z Wydziałem ds. Promocji Turystyki i Handlu Dubaju. Jest ona skierowana do odbiorców na całym świecie, a w szczególności obejmie rynki w Europie, Azji, Afryce, Ameryce Łacińskiej i na Bliskim Wschodzie.

Szejk Ahmed bin Saeed Al Maktoum, prezes zarządu Grupy Emirates powiedział: „Dubaj to port przesiadkowy, ale również miejsce, do którego chętnie przyjeżdżają goście z całego świata. Miasto jest naszą wizytówką i tym co nas wyróżnia. Zawsze dążyliśmy do tego, aby łączyć Dubaj i świat ze sobą. Nasze dynamiczne miasto rozwija się w błyskawicznym tempie zgodnie z programem Vision 2020 opracowanym przez Jego Wysokość Szejka Muhammada ibn Raszid Al Maktuma. Nasi goście zawsze odkrywają tu coś nowego, niezależnie od tego, czy odwiedzili nas już wcześniej, czy są w Dubaju po raz pierwszy. W zeszłym roku do Dubaju przyjechało ponad 11 milionów turystów zza granicy i chcemy, aby ta liczba wzrastała w przyszłości. Stale zwiększamy atrakcyjność Dubaju pod każdym względem, aby nasze miasto stało się najchętniej odwiedzanym przez zagranicznych gości. Linie Emirates wspólnie z Wydziałem ds. Promocji Turystyki i Handlu stale promują miasto w każdy możliwy sposób – podczas wydarzeń międzynarodowych i branżowych, poprzez sponsoring czy kampanie promocyjne. Wierzymy, że nasza nowa kampania przyczyni się do jeszcze większego wzrostu zainteresowania Dubajem wśród gości z całego świata.”

Poprzez reklamę w prasie, telewizji i na ulicach miast kampania „Do zobaczenia w Dubaju” będzie promowała popularne, jak i te mniej oczywiste atrakcje Dubaju, oddając niesamowitą atmosferę miasta, które ciągle się rozwija.
Kampania ma też pokazać, jak tradycja łączy się z nowoczesnością. Na jednej z reklam widnieje zwykła tawerna serwująca świeżo złowione ryby na tle przepięknego wieżowca Budż al-Arab, pokazując niezwykły kontrast między luksusowym hotelem a najprostszą jadłodajnią na jednej z rajskich plaż Dubaju. Restauracja ta nazywa się Bu Qtair i pojawiła się jako odkrycie kulinarne w programie telewizyjnym słynnego szefa kuchni Anthony’ego Bourdaina. Niegdyś w tym miejscu znajdowała się cała przybrzeżna wioska rybacka.
Dubaj rozwinął się dzięki licznym inwestycjom w infrastrukturę turystyczną, w znacznej mierze przy udziale linii Emirates i sektora lotniczego. Linie Emirates nie tylko zapewniły niezbędne połączenia lotnicze dla turystów i biznesmenów, ale także angażowały się w organizowane w Dubaju światowej rangi wydarzenia, które przyciągają uwagę i gromadzą gości z całego świata, jak chociażby turniej Emirates Airline Dubai Rugby 7s, festiwal literatury Emirates Airline czy międzynarodowy festiwal filmowy w Dubaju.