Emirates – odprawa online nawet 48 godzin przed lotem
Linie Emirates wydłużyły możliwość odprawy online z 24 do 48 godzin przed odlotem. Pasażerowie mogą odprawić się przez stronę internetową zarówno w wersji mobilnej, jak i klasycznej, od 48 godzin do 90 minut przed planowanym odlotem. Dzięki możliwości wcześniejszej odprawy, klienci mają większy wybór miejsc i krócej czekają na lotnisku, otrzymując kartę pokładową przed wyjściem z domu. Pasażerowie mogą pozostawić bagaż przy stanowisku odprawy online, zanim zgłoszą się bezpośrednio do kontroli paszportowej i bezpieczeństwa. W przypadku połączeń ze Stanami Zjednoczonymi, o ile odprawa internetowa uruchamiana jest na 48 godzin przed odlotem, karty pokładowe są wydawane dopiero z 24-godzinnym wyprzedzeniem.
Alex Knigge, Senior Vice President Corporate Communications Marketing & Brand (Digital), powiedział: „Zawsze uwzględnialiśmy opinie klientów przy udoskonalaniu ich podróży, a wcześniejsza odprawa online jest tego rezultatem. Umożliwiając odprawę na 48 godzin przed odlotem, oferujemy naszym klientom dodatkową elastyczność przy wyborze miejsc, tak aby zapewnić im wygodniejszą podróż. To tylko jedna z wielu inicjatyw, które podejmujemy w celu poprawy obsługi klienta przez Internet.”
Oprócz usługi odprawy przez Internet przewoźnik oferuje również całodobową odprawę na parkingach na terenie lotniska w Dubaju. Klienci mogą zgłosić się do stanowiska odprawy na parkingu od sześciu do 24 godzin przed odlotem, odciążając lotnisko w okresach natężonego ruchu. Podróżujący z Dubaju mogą też pozostawić bagaż przy jednym z 46 stanowisk bagażowych dla klasy ekonomicznej lub oddzielnych stanowisk dla klasy pierwszej i klasy biznes na lotnisku w Dubaju od sześciu godzin do 90 minut przed odlotem. Dziesięć dodatkowych stanowisk znajduje się w wydzielonej strefie odpraw dla podróżujących do USA. Dzięki powyższym udogodnieniom pasażerowie mogą spodziewać się mniejszych kolejek do poszczególnych stanowisk odprawy biletowo-bagażowej.
Możliwość wcześniejszej odprawy to jedna z wielu funkcji na stronie emirates.com, która ma na celu poprawę obsługi klienta. Innym przykładem jest wprowadzona niedawno funkcja „Hold my fare”, dzięki której klienci mogą za symboliczną opłatą zarezerwować bilet z opcją zamrożenia ceny. Teraz czas zamrożenia ceny został wydłużony do 72 godzin.
POWIĄZANE WPISY
10 lutego 2025
Rekordowy początek 2025 roku w Katowice Airport: 357 tys. pasażerów w styczniu
W styczniu w ruchu ogółem odnotowano w Katowice Airport 357 723 pasażerów, czyli o 50 202…
0 Komentarzy1 Minuty
10 lutego 2025
FlixBus z zimową ofertą z Lublina. Ponad 110 bezpośrednich połączeń
FlixBus przygotował specjalną ofertę na ferie zimowe. W sezonie zimowym przewoźnik…
0 Komentarzy2 Minuty
10 lutego 2025
Ryanair wprowadza nową trasę na Maltę
Ryanair poinformowała o swoim letnim rozkładzie lotów na 2025 rok z Rzeszowa. Obejmuje on…
0 Komentarzy2 Minuty
7 lutego 2025
Linie Emirates poszukują członków personelu pokładowego
Linie Emirates poszukują kandydatów do swojego międzynarodowego zespołu personelu…
0 Komentarzy1 Minuty
5 lutego 2025
Ryanair: 12,4 mln pasażerów w styczniu 2025
5 lutego Ryanair Holdings opublikował statystyki ruchu za styczeń 2025. Przewoźnik…
0 Komentarzy1 Minuta
5 lutego 2025
Nowe połączenie z Warmii i Mazur. Ryanair poleci do Düsseldorfu
Ryanair poinformował o nowym rozkładzie lotów na lato 2025 z Lotniska Olsztyn-Mazury.…
0 Komentarzy2 Minuty
3 lutego 2025
PLL LOT uruchomiły połączenia do Lizbony
3 lutego o godz. 10:30 wystartował pierwszy rejs PLL LOT z lotniska Chopina w Warszawie…
0 Komentarzy1 Minuty
3 lutego 2025
LOT połączy Rzeszów z Gdańskiem
Polskie Linie Lotnicze LOT do letniej siatki połączeń ponownie dodały bezpośrednie…
0 Komentarzy2 Minuty
30 stycznia 2025
Ponad 400 miast w ofercie FlixBusa na ferie
FlixBus przygotował specjalną ofertę na ferie zimowe. W sezonie zimowym przewoźnik…
0 Komentarzy2 Minuty