Emirates nagrodzone w trzech kategoriach

Samolot w barwach Emirates/fot. archiwum Emirates

Linie lotnicze Emirates zostały uznane za wiodące linie lotnicze na świecie w trzech głównych kategoriach podczas World Travel Awards 2020: najlepsza klasa ekonomiczna na świecie, program nagradzania i poczekalnia lotnicza klasy biznes.

Na początku listopada Emirates odebrały także cztery nagrody World Travel Awards dla wiodącej marki linii lotniczych na Bliskim Wschodzie w kategorii: najlepsza poczekalnia linii lotniczych na Bliskim Wschodzie – klasa biznes; program nagród dla wiodących linii lotniczych na Bliskim Wschodzie i strona internetowa wiodących linii lotniczych na Bliskim Wschodzie.

Luksus klasy ekonomicznej

W klasie ekonomicznej Emiratem podróżni mogą korzystać z ponad 4500 kanałów rozrywkowych na żądanie w wielokrotnie nagradzanym systemie pokładowym ice. Przewoźnik zaspokaja również każde podniebienie, oferując wielodaniowe posiłki inspirowane regionami, do których podróżują klienci i bezpłatne napoje. Od początku listopada na pokładzie samolotów podróżni mogą się również cieszyć się z przywrócenia sposobu serwowania posiłków sprzed pandemii, z zachowaniem surowych środków higieny.

fot. archiwum Emirates

Zgodnie z ciągłymi staraniami Emirates przewoźnik zapewnia płynną i bezpieczną podróż swoim klientom oraz dostęp do najnowszych technologii, które dodatkowo ją usprawnią. Ulepszono również aplikację Emirates, aby umożliwić klientom zsynchronizowanie opcji rozrywki przed wejściem na pokład, a także przeglądanie menu na prywatnych urządzeniach, zarówno w trybie online, jak i offline.

Aby jeszcze bardziej chronić zdrowie i zapewnić dobre samopoczucie klientów, linie Emirates wprowadziły liczne środki bezpieczeństwa na każdym punkcie kontaktu z klientem, na ziemi i w powietrzu, w tym dystrybucję bezpłatnych zestawów higienicznych zawierających maski, rękawiczki, środek do dezynfekcji rąk i chusteczki antybakteryjne.

Poczekalnia na medal

Poczekalnia klasy biznes w hali B w Dubaju zapewnia wysoki komfort i obsługę pasażerom premium. Dzięki wdrożonym środkom bezpieczeństwa klienci mogą się zrelaksować, delektować światowymi smakami i nadrobić zaległości przed wejściem na następny lot. Poczekalnia Emirates Business Class w Terminalu 3 na Międzynarodowym Porcie Lotniczym w Dubaju również stopniowo wprowadzała swoją słynną ofertę dostępną przed pandemią, w tym między innymi kompleksowe usługi gastronomiczne czy ciche strefy.

Poczekalnia w Dubaju/fot. archiwum Emirates

Nowoczesność ponad wszystko

Emirates Skywards, program lojalnościowy Emirates i flydubai, obchodził niedawno 20. rocznicę istnienia i powiększył swoją bazę do ponad 27 milionów zaangażowanych członków w 180 krajach, oferując m.in. partnerstwa marek.
Aby sprostać stale rosnącym oczekiwaniom konsumentów, linie lotnicze zainwestowały w swoje kanały mobilne i cyfrowe, takie jak spersonalizowane playlisty w systemie rozrywki pokładowej ice w aplikacji Emirates, trójwymiarowe podglądy kabin przed podróżą, możliwość zakupu biletów na wydarzenia sportowe dzięki milom Skywards, i w wiele innych innowacji. Aplikacja Emirates została pobrana ponad 25 milionów razy, co oznacza, że konsumentom zależy na połączeniu usług i doświadczeń na każdym etapie podróży. W czasie pandemii emirates.com stało się „centrum” zawierającym najbardziej aktualne informacje o podróżach dla konsumentów i interesariuszy z branży.

Emirates zwróciły klientom 6,3 mld dirhamów