Dubaj podsumowuje letnią kampanię: filmy wyświetlono 3,4 mln razy
Letnia odsłona kampanii #DubaiDestinations 2023 zakończyła się po dwóch miesiącach, w trakcie których Dubaj prezentował swoje letnie atrakcje. Kampania wywołała 1,8 mln reakcji w mediach społecznościowych, a wyprodukowane na jej potrzeby filmy zostały wyświetlone 3,4 mln razy.
Najnowsza edycja całorocznej kampanii stawiała na charakterystyczne atrakcje Dubaju, które wyróżniają to miasto jako wyjątkową, letnią destynację. Kampania #DubaiDestinations, która po raz pierwszy przeprowadzona była w 2021 roku, składała się z interaktywnych treści i materiałów, które posłużyły do podkreślenia atrakcyjności miasta o różnych porach roku.
Zaangażowanie liczone w milionach
“Tegoroczna letnia kampania #DubaiDestinations osiągnęła wysoki poziom zaangażowania odbiorców nie tylko w kraju, ale także w całym regionie i na świecie. Ciekawe treści udostępniane w ramach kampanii na wielu platformach, w tym na Instagramie, Facebooku i X (dawniej Twitter) zachęciły miliony osób do zapoznania się z różnorodną ofertą Dubaju. O sukcesie letniej kampanii świadczy fakt, że uzyskała poziom ponad 1,8 miliona zaangażowań i ponad 3,4 miliona wyświetleń filmów na platformach mediów społecznościowych. Na kanałach mediów społecznościowych i stronach internetowych opublikowano około 5 tys. treści” – komentuje Shaima Al Suwaidi, dyrektorka Brand Dubai.
Kampania zgromadziła najzdolniejszych twórców z Dubaju, w tym influencerów, fotografów, twórców treści w mediach społecznościowych, artystów wizualnych, animatorów i kamerzystów, którzy stworzyli narrację, prezentującą miasto jako letni cel podróży. Kampania została przeprowadzona w mediach cyfrowych, telewizji, w druku i nośnikach zewnętrznych.
Rekordowy rok dla Dubaju
Podczas kampanii, Brand Dubai, kreatywne ramię Biura Medialnego Rządu Dubaju, wydało serię interaktywnych dwujęzycznych przewodników, obejmujących najwyżej oceniane w okresie letnim doświadczenia i ukryte perełki Dubaju. Przewodniki uwzględniły najlepsze miejsca rozrywki, przyjazne dzieciom restauracje i place zabaw, letnie obozy dla dzieci oraz zniżki w obiektach hotelarskich i rekreacyjnych.
W pierwszej połowie roku Dubaj odwiedziło 8,55 mln międzynarodowych gości, co stanowi najlepszy wynik turystyczny od 2019 roku. Rezultat ten oznacza 20-procentowy wzrost odwiedzin rok do roku.
Rozpoczęto przygotowania do edycji zimowej kampanii, która wystartuje przed zakończeniem 2023 roku. Nowa kampania zwróci uwagę na najlepsze atrakcje Dubaju, aktywności na świeżym powietrzu, oferty gastronomiczne i hotelarskie oraz inne propozycje na chłodniejsze miesiące roku.
Kampania Dubaju pokaże mieszkańcom i turystom, jak spędzić lato w mieście
POWIĄZANE WPISY
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty
22 kwietnia 2024
Zmiany w Greckiej Organizacji Turystycznej. Nikoletta Nikolopoulou odchodzi ze stanowiska
Nikoletta Nikolopoulou, dyrektorka Biura Greckiej Organizacji Turystycznej w Polsce i…
0 Komentarzy1 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
GAR zorganizował drugi jarmark turystyczny we Wrocławiu. Nowa formuła spotkań branżowych
GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy…
0 Komentarzy1 Minuta
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty