Kampania Dubaju pokaże mieszkańcom i turystom, jak spędzić lato w mieście

Kampania promująca Dubaj pod hasłem #DubaiDestinations weszła ostatnią fazę. Skupia się na letniej ofercie emiratu i zachęca do korzystania z niej nie tylko turystów, ale i mieszkańców.
Kampania jest realizowana przez Brand Dubai, departament biura medialnego rządu Dubaju. Kolejna odsłona #DubaiDestinations, która potrwa do końca sierpnia 2023, zaprezentuje najlepiej oceniane letnie atrakcje miasta i jego charakterystyczne punkty, m.in. plaże, parki wodne i malownicze hotele.
Dubaj ma ofertę na lato
„Chcemy przekształcić Dubaj w najlepsze miasto na świecie do życia i odwiedzania. Kampania promuje różnorodność, niezapomniane wrażenia i kreatywną miejską atmosferę, które definiują charakter Dubaju jako jednego z najlepszych miejsc na świecie. Wykorzystując moc opowiadania historii, kampania ma na celu podkreślenie oferty Dubaju w letnich miesiącach, z naciskiem na wyjątkowe doświadczenia” – powiedziała Mona Al Marri, wiceprzewodnicząca i dyrektor zarządzająca Rady ds. Mediów w Dubaju oraz dyrektor generalna Biura ds. Mediów rządu Dubaju.
„Najnowszy sezon kampanii #DubaiDestinations zaprasza mieszkańców i gości do odkrywania wyjątkowych miejsc, które Dubaj oferuje w miesiącach letnich. Jak zawsze, łączymy siły z jednostkami rządowymi, interesariuszami branżowymi z sektora publicznego i prywatnego oraz mediami, aby zwiększyć świadomość o różnorodnej gamie letnich atrakcji. Dzięki interaktywnym przewodnikom i angażującym treściom medialnym staramy się tworzyć narracje, które pokazują istotę doświadczenia Dubaju, zachęcając ludzi ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich i całego świata do przeżycia przygód w mieście” – komentuje Shaima Al Suwaidi, dyrektor marki Dubai.
Interaktywni przewodnicy podpowiedzą, jak spędzić czas
W ramach kampanii, Brand Dubai wprowadzi kolekcję interaktywnych przewodników, oferujących cenne informacje na temat najważniejszych letnich atrakcji Dubaju. Od obozów dla dzieci po atrakcje wodne i hotele — przewodniki mają być źródłem informacji dna temat tego, co najlepszego oferuje Dubaj latem. Kampania #DubaiDestinations zwróci również uwagę na atrakcje wewnątrz budynków, takie jak centra handlowe, restauracje z placami zabaw, obiekty sportowe i parki tematyczne.
Brand Dubai będzie współpracować z twórcami z emiratu, w tym influencerami, fotografami, twórcami treści w mediach cyfrowych, artystami wizualnymi oraz animatorami, aby tworzyć atrakcyjne treści dotyczące oferty miasta. Kampania jest prowadzona w mediach cyfrowych, telewizyjnych i drukowanych.
POWIĄZANE WPISY
26 września 2023
Analiza Kiwi.com: millenialsi najchętniej wybierają city breaki
Kiwi.com, firma zajmująca się technologią turystyczną oraz wyszukiwarka tanich lotów,…
0 Komentarzy2 Minuty
21 września 2023
Niemiecka Centrala Turystyki stawia na kulturę i zrównoważony rozwój w 2024 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) ogłosiła plany na 2024 rok, w których skoncentruje się…
0 Komentarzy5 Minuty
20 września 2023
Najciekawsze jarmarki świąteczne w Saksonii w okresie Adwentu 2023
Biura podróży, a także turyści indywidualni, przygotowują się już do jesienno-zimowego…
0 Komentarzy5 Minuty
20 września 2023
Žatec w UNESCO. Tradycje chmielarskie zostały wpisane na Światową Listę Dziedzictwa
Miasto Žatec oraz jego tradycje związane z uprawą chmielu zostały docenione przez UNESCO…
0 Komentarzy2 Minuty
20 września 2023
Sezon turystyczny w Chorwacji: ponad milion Polaków na wakacjach
Według danych z systemu eVisitor 15 września Chorwacja odnotowała przyjazd ponad miliona…
0 Komentarzy3 Minuty
20 września 2023
Dlaczego warto i co oprócz plaż ma do zaoferowania Jamajka?
Tak, Jamajka ma piękne plaże. Tak, warto je odwiedzić. Ale wyspa może zaoferować o wiele…
0 Komentarzy4 Minuty
11 września 2023
W pierwszym półroczu 2023 Maderę odwiedziło ponad milion turystów. 53 tys. osób przyjechało z Polski
Polska osiągnęła ponad 50 proc. wzrost względem pierwszej połowy 2022 roku i znajduje się…
0 Komentarzy1 Minuty
8 września 2023
Azerbejdżańska Organizacja Turystyczna zatrudniła Aviareps jako swoją agencję PR w Europie
Azerbejdżańska Organizacja Turystyczna (ATB) wybrała Aviareps na swoją agencję PR w…
0 Komentarzy1 Minuty
8 września 2023
Dubaj podsumowuje letnią kampanię: filmy wyświetlono 3,4 mln razy
Letnia odsłona kampanii #DubaiDestinations 2023 zakończyła się po dwóch miesiącach, w…
0 Komentarzy2 Minuty