Dolny Śląsk zaprasza biura podróży do bezpłatnej promocji
fot. materiały prasowe
Dolnośląska Organizacja Turystyczna (DOT) zachęca touroperatorów do bezpłatnej prezentacji gotowych programów wycieczek na oficjalnym portalu turystycznym regionu.
Inicjatywa ma na celu wzmocnienie oferty turystycznej Dolnego Śląska poprzez udostępnienie zróżnicowanych propozycji wycieczek certyfikowanych organizatorów. Szczególną uwagę zwraca się na programy z określonym terminem realizacji, których co najmniej 75 proc. przebiegu odbywa się na terenie województwa dolnośląskiego.
„Zależy nam, aby turysta – zarówno krajowy, jak i zagraniczny – trafiający na naszą stronę miał dostęp do realnych, możliwych do wykupienia propozycji pobytów. Chcemy, aby dolnyslask.travel był nie tylko inspiracją, ale również narzędziem wspierającym sprzedaż biur podróży” – powiedział Adam Zawada, prezes Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej.
Zakładka „Wycieczki” stanowi integralną część portalu i jest promowana także w kampaniach Google Ads prowadzonych przez DOT. Dzięki temu oferty wycieczek publikowane na stronie mają szansę dotrzeć do szerokiego grona odbiorców zainteresowanych wypoczynkiem w regionie.
Zgłoszenia ofert wycieczek są bezpłatne i można je przesyłać poprzez formularz dostępny pod adresem: https://www.dolnyslask.travel/wycieczki/dodaj-wycieczke. Warunkiem uczestnictwa jest prowadzenie zarejestrowanej działalności w zakresie organizacji turystyki.
W rozwój turystyki na Dolnym Śląsku aktywnie angażuje się również samorząd województwa:
„Turystyka to jeden z filarów dolnośląskiej gospodarki i naturalny ambasador naszego regionu. Jako samorząd konsekwentnie wspieramy inicjatywy, które wzmacniają ofertę turystyczną Dolnego Śląska oraz ułatwiają działalność lokalnym organizatorom. Dlatego wspieramy rozwój portalu dolnyslask.travel. Jest to nowoczesne narzędzie promocji, z którego mogą skorzystać zarówno przedsiębiorcy, jak i turyści” – podkreślił Wojciech Bochnak, Wicemarszałek Województwa Dolnośląskiego.
Dolnośląska Organizacja Turystyczna zachęca wszystkie zainteresowane podmioty do aktywnego korzystania z możliwości promocji oraz współtworzenia oferty turystycznej regionu.
POWIĄZANE WPISY
18 czerwca 2025
Sąd skazał pasażera za incydent na pokładzie Ryanaira. „Bezpieczeństwo jest priorytetem”
Ryanair przyjął decyzję krakowskiego sądu o skazaniu niezdyscyplinowanego pasażera, który…
0 Komentarzy2 Minuty
18 czerwca 2025
Chorwacki region zaprezentował swoją ofertę w Warszawie
Wspólnota Turystyczna Województwa Ličko-Senjskiego we współpracy z Chorwacką Wspólnotą…
0 Komentarzy3 Minuty
17 czerwca 2025
Kiwi.com: nadchodzący długi weekend nie jest nieoficjalnym początkiem wakacji. Podróżujący stawiają na krótkie wypady
Długi weekend Bożego Ciała, drugi pod względem popularności po majówce, to dla wielu osób…
0 Komentarzy1 Minuty
17 czerwca 2025
Branża hotelarska o kategoryzacji obiektów na dwudniowej konferencji IGHP
„Wpływ trendów rynkowych na ewolucję polskiej i europejskiej kategoryzacji obiektów…
0 Komentarzy7 Minuty
17 czerwca 2025
Architektura, natura, chillout. Spotkajmy się na Pergoli
W samym sercu zielonego Wrocławia leży miejsce, które zachwyca dosłownie każdego. Nie…
0 Komentarzy5 Minuty
16 czerwca 2025
Raport Skyscanner: Polacy stawiają na świadome i budżetowe podróże latem 2025
Skyscanner prezentuje swój najnowszy raport „Smarter Summer”, w którym przedstawia…
0 Komentarzy5 Minuty
13 czerwca 2025
Prezes Grupy Arche apeluje o zmiany w prawie dotyczącym zabytków
W trakcie III Forum Rewitalizacji, które odbywa się 13 czerwca w Łodzi, prezes Grupy…
0 Komentarzy3 Minuty
13 czerwca 2025
OLX: coraz więcej Polaków wybiera urlop w kraju
Polacy coraz chętniej wybierają wypoczynek w kraju, choć urlop nad Bałtykiem może…
0 Komentarzy4 Minuty
12 czerwca 2025
Tribe: nowy hotel w Budapeszcie, zapowiedź w Słowenii i debiut w Krakowie
Tribe, designerska marka lifestyle’owa należąca do grupy Accor, ogłasza kolejne…
0 Komentarzy2 Minuty