Damian Ozga dyrektorem od franczyz w Wakacje.pl
Damian Ozga, prezes zarządu My Travel, obejmuje stanowisko dyrektora zarządzającego produktem i siecią franczyzową oraz dołącza do zespołu zarządzającego Wakacje.pl.
Po kilku miesiącach od sprzedaży My Travel, jej założyciel i prezes Damian Ozga obejmuje kierowanie dwoma strategicznymi obszarami w Wakacje.pl. Zastąpi dyrektora operacyjnego Wakacje.pl – Zenona Szczepkowskiego. Jako dyrektor zarządzający produktem i siecią franczyzową będzie odpowiadał m.in. za relacje z touroperatorami i dostawcami usług cross-sell, poszerzenie portfolio produktowego oraz rozwój sieci franczyzowej w wymiarze ilościowym i jakościowym. Ozga dołącza jednocześnie do zespołu zarządzającego Wakacje.pl, reprezentowanego przez top management spółki.
Od maja 2018 roku pełnił funkcję dyrektora odpowiedzialnego za integrację z My Travel.
Dariusz Górzny, prezes Wakacje.pl, powiedział: „Za nami najlepszy sezon sprzedażowy w dziewiętnastoletniej historii Wakacje.pl, który ugruntował naszą pozycję jako lidera rynku multiagencyjnego w obszarze turystyki zorganizowanej. Jestem przekonany, że przed nami kolejne lata dynamicznych wzrostów. Kluczem do sukcesu jest wysoka sprawczość, której gwarantem są wysokiej klasy managerowie i takich zapraszam do zespołu zarządzającego Wakacje.pl.”
Damian Ozga dodał: „Przede mną nowe wyzwania i obowiązki, które podejmuję z ogromną przyjemnością. Sprzedając markę My Travel nie powiedziałem ostatniego słowa w turystyce, a wizja rozwoju kluczowych obszarów przedstawiona przez Prezesa Wakacje.pl była na tyle atrakcyjna, że z pełnym przekonaniem przyjąłem propozycję managerską. Dziękuję za zaufanie i powierzenie mi kierowania tak potężnym mechanizmem, jakim jest sieć salonów franczyzowych i obszar produktowy. Lista planów jest długa, do najważniejszych należy rozbudowa oferowanego produktu tak, aby nasze salony sprzedawały kompletną ofertę idealnie dostosowaną do potrzeb klientów, i utrzymywanie relacji z touroperatorami opartych o partnerstwo i wzajemne zrozumienie.”
Jednym z wyzwań będzie budowanie synergii pomiędzy sieciami stacjonarnymi marek Wakacje.pl i My Travel, za które Ozga będzie odpowiadał.
Dzisiaj to łącznie prawie 250 salonów. Częścią tego projektu jest rebranding wybranych salonów My Travel na Wakacje.pl – szyld zmieniło już 23 salony, kolejne biura dostają propozycję zmiany logotypu. Jest to element realizowanej w Wakacje.pl strategii zrównoważonego rozwoju w kanałach online i offline.
Ozga podkreślił: „Efekt ROPO osiągnął już bardzo poważny, 60-procentowy poziom, a to ogromny potencjał do rozwoju i wielka odpowiedzialność dużych rynkowych graczy, żeby mądrze nim zarządzić. Ta odpowiedzialność spoczywa i na Wakacje.pl, i na My Travel. Będąc blisko zarówno obszaru produktowego jako całości, a zarazem dwóch potężnych sieci, można skutecznie realizować zrównoważoną strategię rozwoj już jednej strony i wyznaczać kierunki w branży z drugiej.”
POWIĄZANE WPISY
28 marca 2024
Ponad 50-proc. wzrost, dominacja Egiptu. Fly.pl podsumował zimę
Sezon Zima 2023/2024 dobiega końca. Z pierwszych podsumowań branży turystycznej wynika,…
0 Komentarzy6 Minuty
26 marca 2024
Travelplanet.pl rozwija sprzedaż w kanale franczyzowym. Podsumowanie roku i nagrody dla najlepszych na gali Top of the Top 2023
Partnerzy franczyzowi Travelplanet.pl w 2023 roku zwiększyli swe przychody o 43 proc.…
0 Komentarzy3 Minuty
25 marca 2024
Otwarcie 300. salonu Wakacje.pl
Wakacje.pl uruchomił 300. salon sprzedaży w Swadzimiu koło Poznania. W wydarzeniu udział…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Itaka zwycięzcą Mobile Trends Awards 2024
Mobile Trends Awards przyznawane są od 13 lat i trafiają do firm, których projekty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 marca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych idą systematycznie w górę
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 marca 2024
Itaka startuje ze sprzedażą sezonu zima 2025. W ofercie egzotyczna nowość
Hasłem O! Zima 24/25 Itaka rozpoczyna sprzedaż kolejnego sezonu. Na start przygotowano…
0 Komentarzy5 Minuty
22 marca 2024
One Event zaprezentował się w Warszawie
Około 40 przedstawicieli biur podróży i agencji MICE poznało ofertę One Event na…
0 Komentarzy1 Minuty
21 marca 2024
Ostatnie dni promocji na wakacje.pl
Jeszcze przez kilkanaście dni trwa promocja na letnie wyjazdy www.wakacje.pl. Niższe…
0 Komentarzy6 Minuty
18 marca 2024
Wakacje.pl startuje z nową kampanią rekrutacyjną kreowaną przez sztuczną inteligencję
Wakacje.pl stworzyły nową kampanię rekrutacyjną, a jej przygotowanie „zleciły” sztucznej…
0 Komentarzy3 Minuty