Co ma piernik do turystyki?
Jednym z gości III Forum Promocji Turystycznej będzie Andrzej Olszewski, twórca Żywego Muzeum Piernika. Opowie o tym, jak stworzyć produkt, który sam w sobie stanowi promocję dla miasta.
Najważniejsze wyróżnienie w polskiej turystyce – Złoty Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej – trafił w 2017 właśnie do nich. Andrzej i Elżbieta Olszewscy zbudowali Żywe Muzeum Piernika od podstaw. Pomysł, wykonanie, zarządzanie – jest ich dziełem. Dziś obiekt ma obłożenie przez cały rok, aby dostać się do muzeum w szczycie sezonu, trzeba rezerwować miejsce dużo wcześniej.
Jak wypromować produkt tak, aby promocja właściwie nakręcała się sama? Jak funkcjonuje Żywe Muzeum Piernika, a także inne atrakcje Torunia – Dom Legend Toruńskich i Bunkier Wisła – dowiemy się już w czwartek.
Na III Forum Promocji Turystycznej zapraszamy 19 kwietnia do Wrocławia, do hotelu Novotel Wrocław Centrum. Wydarzenie to będzie jak zwykle poświęcone różnym aspektom promocji turystycznej. Trzecia edycja odbywać się będzie pod hasłem „Napiszmy razem ustawę o Polskiej Organizacji Turystycznej”.
Partnerem forum jest Miasto Wrocław, wydarzenie zostało objęte Patronatem Honorowym Prezydenta Wrocławia i patronatem Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu oraz Polskiej Izby Turystyki i Hotel Novotel.
Zarejestruj się już dziś! Formularz rejestracji, informacje i program forum znajdziesz tutaj.
POWIĄZANE WPISY
28 marca 2024
Rekordowy wzrost liczby polskich turystów w Niemczech. Ponad 4,1 mln noclegów w 2023 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uważa, że turystyka przyjazdowa jest na dobrej drodze…
0 Komentarzy4 Minuty
27 marca 2024
Gopass SKI Sezonówka: rusza przedsprzedaż na sezon 2024/25
Gopass uruchamia przedsprzedaż najpopularniejszego karnetu narciarskiego z nową nazwą i…
0 Komentarzy4 Minuty
26 marca 2024
V edycja ALLinTOO w Krakowie: siła współpracy, spotkania i wzrost zainteresowania wydarzeniem
Międzynarodowe workshopy Turystyczne ALLinTOO weszły na stałe do kalendarza imprez…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Rozwój turystyki w Polsce: ESG, AI i najnowsze trendy
Zrównoważone podejście ESG i CSR, sztuczna inteligencja i najnowsze narzędzia w…
0 Komentarzy3 Minuty
22 marca 2024
PHH partnerem 5. edycji projektu społecznego Samodzielni
Polski Holding Hotelowy został Partnerem 5. edycji projektu społecznego Samodzielni,…
0 Komentarzy2 Minuty
22 marca 2024
DZT: Europa najważniejszym rynkiem źródłowym. Prognozy przewidują dalszy wzrost liczby turystów w 2024
Europa pozostaje najważniejszym rynkiem źródłowym – Ożywienie w Azji i Ameryce Północnej…
0 Komentarzy4 Minuty
20 marca 2024
Festiwal „Szlakiem wody” 22 marca w Hydropolis
Z okazji Światowego Dnia Wody 22 marca 2024 Hydropolis oraz kolektyw Outriders zapraszają…
0 Komentarzy3 Minuty
20 marca 2024
MROT: w 2023 województwo mazowieckie odwiedziło o 6,3 proc. turystów więcej niż rok wcześniej
Rok 2023 był udany dla turystyki w naszym regionie. Mazowiecka Regionalna Organizacja…
0 Komentarzy6 Minuty
20 marca 2024
Pomóżmy Alinie w walce z chorobą
Alina Dybaś, znana w świecie turystyki ze swojego zaangażowania i oddania, teraz…
0 Komentarzy1 Minuty