Chorwacka Wspólnota Turystyczna partnerem XII Forum Promocji Turystycznej we Wrocławiu
19 kwietnia 2023 w Hydropolis we Wrocławiu odbędzie się XII Forum Promocji Turystycznej. Każda edycja tego wydarzenia przyciąga liczne grono ekspertów, przedstawicieli branży oraz organizacji turystycznych z Polski i zagranicy. Chorwacka Wspólnota Turystyczna po raz kolejny jest oficjalnym partnerem Forum.
Chorwacja od lat pozostaje w czołówce ulubionych kierunków turystycznych Polaków. Tylko w 2022 roku odwiedziło ją aż 1 048 472 podróżujących z Polski, realizując 6 656 939 noclegów i utrzymując Polskę na czwartej pozycji wśród najczęściej odwiedzających ją nacji.
Piękna, różnorodna natura, krystalicznie czyste morze, gościnność mieszkańców i przepyszna lokalna kuchnia to tylko nieliczne spośród atutów Chorwacji, zachęcających Polaków do podróży. W połączeniu z korzystnym położeniem i dostępnością zarówno samolotem jak i autem, to idealny kierunek zarówno na letni wypoczynek, jak i krótszy pobyt poza głównym sezonem, poświęcony zwiedzaniu zabytków wpisanych na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO, żeglowaniu po Adriatyku, uprawianiu ulubionych sportów (w tym ekstremalnych) czy odkrywaniu malowniczych Parków Narodowych. Dzięki rozbudowanej bazie hotelowej oraz zapleczu konferencyjnemu jest to też doskonałe miejsce dla wyjazdów biznesowych.
O Chorwackiej Wspólnocie Turystycznej
Chorwacka Wspólnota Turystyczna (CNTB) jest narodową organizacją turystyczną powołaną w celu tworzenia i promowania tożsamości i marki chorwackiej turystyki w kraju i za granicą. Działania CNTB obejmują zarówno planowanie i wdrażanie strategii promocyjnej, jak również inicjowanie i wdrażanie działań promocyjnych będących przedmiotem wspólnego zainteresowania wszystkich podmiotów sektora turystycznego oraz podnoszenie poziomu jakości całej chorwackiej oferty turystycznej.
Do najważniejszych zadań CNTB należy organizacja, realizacja i nadzór nad wszelkimi działaniami związanymi z brandingiem i promocją produktu turystycznego Chorwacji, ujednoliceniem całości chorwackiej oferty turystycznej, realizacją badań rynkowych wspierających promocję chorwackiej turystyki oraz ocena realizowanych działań promocyjnych. Więcej informacji na temat CNTB można znaleźć na stronie chorwacja.hr
Materiał Partnera: Chorwacka Wspólnota Turystyczna
POWIĄZANE WPISY
28 marca 2024
Rekordowy wzrost liczby polskich turystów w Niemczech. Ponad 4,1 mln noclegów w 2023 roku
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uważa, że turystyka przyjazdowa jest na dobrej drodze…
0 Komentarzy4 Minuty
27 marca 2024
Gopass SKI Sezonówka: rusza przedsprzedaż na sezon 2024/25
Gopass uruchamia przedsprzedaż najpopularniejszego karnetu narciarskiego z nową nazwą i…
0 Komentarzy4 Minuty
26 marca 2024
V edycja ALLinTOO w Krakowie: siła współpracy, spotkania i wzrost zainteresowania wydarzeniem
Międzynarodowe workshopy Turystyczne ALLinTOO weszły na stałe do kalendarza imprez…
0 Komentarzy4 Minuty
25 marca 2024
Rozwój turystyki w Polsce: ESG, AI i najnowsze trendy
Zrównoważone podejście ESG i CSR, sztuczna inteligencja i najnowsze narzędzia w…
0 Komentarzy3 Minuty
22 marca 2024
PHH partnerem 5. edycji projektu społecznego Samodzielni
Polski Holding Hotelowy został Partnerem 5. edycji projektu społecznego Samodzielni,…
0 Komentarzy2 Minuty
22 marca 2024
DZT: Europa najważniejszym rynkiem źródłowym. Prognozy przewidują dalszy wzrost liczby turystów w 2024
Europa pozostaje najważniejszym rynkiem źródłowym – Ożywienie w Azji i Ameryce Północnej…
0 Komentarzy4 Minuty
20 marca 2024
Festiwal „Szlakiem wody” 22 marca w Hydropolis
Z okazji Światowego Dnia Wody 22 marca 2024 Hydropolis oraz kolektyw Outriders zapraszają…
0 Komentarzy3 Minuty
20 marca 2024
MROT: w 2023 województwo mazowieckie odwiedziło o 6,3 proc. turystów więcej niż rok wcześniej
Rok 2023 był udany dla turystyki w naszym regionie. Mazowiecka Regionalna Organizacja…
0 Komentarzy6 Minuty
20 marca 2024
Pomóżmy Alinie w walce z chorobą
Alina Dybaś, znana w świecie turystyki ze swojego zaangażowania i oddania, teraz…
0 Komentarzy1 Minuty