Chorwacka Wspólnota Turystyczna partnerem XII Forum Promocji Turystycznej we Wrocławiu
19 kwietnia 2023 w Hydropolis we Wrocławiu odbędzie się XII Forum Promocji Turystycznej. Każda edycja tego wydarzenia przyciąga liczne grono ekspertów, przedstawicieli branży oraz organizacji turystycznych z Polski i zagranicy. Chorwacka Wspólnota Turystyczna po raz kolejny jest oficjalnym partnerem Forum.
Chorwacja od lat pozostaje w czołówce ulubionych kierunków turystycznych Polaków. Tylko w 2022 roku odwiedziło ją aż 1 048 472 podróżujących z Polski, realizując 6 656 939 noclegów i utrzymując Polskę na czwartej pozycji wśród najczęściej odwiedzających ją nacji.
Piękna, różnorodna natura, krystalicznie czyste morze, gościnność mieszkańców i przepyszna lokalna kuchnia to tylko nieliczne spośród atutów Chorwacji, zachęcających Polaków do podróży. W połączeniu z korzystnym położeniem i dostępnością zarówno samolotem jak i autem, to idealny kierunek zarówno na letni wypoczynek, jak i krótszy pobyt poza głównym sezonem, poświęcony zwiedzaniu zabytków wpisanych na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO, żeglowaniu po Adriatyku, uprawianiu ulubionych sportów (w tym ekstremalnych) czy odkrywaniu malowniczych Parków Narodowych. Dzięki rozbudowanej bazie hotelowej oraz zapleczu konferencyjnemu jest to też doskonałe miejsce dla wyjazdów biznesowych.
O Chorwackiej Wspólnocie Turystycznej
Chorwacka Wspólnota Turystyczna (CNTB) jest narodową organizacją turystyczną powołaną w celu tworzenia i promowania tożsamości i marki chorwackiej turystyki w kraju i za granicą. Działania CNTB obejmują zarówno planowanie i wdrażanie strategii promocyjnej, jak również inicjowanie i wdrażanie działań promocyjnych będących przedmiotem wspólnego zainteresowania wszystkich podmiotów sektora turystycznego oraz podnoszenie poziomu jakości całej chorwackiej oferty turystycznej.
Do najważniejszych zadań CNTB należy organizacja, realizacja i nadzór nad wszelkimi działaniami związanymi z brandingiem i promocją produktu turystycznego Chorwacji, ujednoliceniem całości chorwackiej oferty turystycznej, realizacją badań rynkowych wspierających promocję chorwackiej turystyki oraz ocena realizowanych działań promocyjnych. Więcej informacji na temat CNTB można znaleźć na stronie chorwacja.hr
Materiał Partnera: Chorwacka Wspólnota Turystyczna
POWIĄZANE WPISY
14 maja 2025
Międzynarodowy chór, polskie serce. Vistula University Choir wystąpi na IMEX 2025
Podczas targów IMEX Frankfurt 2025 Polska Organizacja Turystyczna przygotowała muzyczną…
0 Komentarzy8 Minuty
14 maja 2025
Travelist.pl: Zmiana preferencji majówkowych Polaków. Mniej city breaków, więcej natury
Majówka 2025 przyniosła wyraźne zmiany w preferencjach wyjazdowych Polaków – wynika z…
0 Komentarzy2 Minuty
14 maja 2025
Puchar Świata UCI w Downhillu wraca do Szczyrku
W dniach 17–18 maja 2025 roku Szczyrk Mountain Resort po raz drugi będzie gospodarzem…
0 Komentarzy1 Minuty
13 maja 2025
Rusza XXII Konkurs na Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikat POT
Polska Organizacja Turystyczna ogłasza XXII edycję konkursu na Najlepszy Produkt…
0 Komentarzy2 Minuty
13 maja 2025
Polacy spędzili majówkę 2025 w kraju. Królowały góry i aktywny wypoczynek
Z danych Polskiej Organizacji Turystycznej wynika, że 43 proc. Polaków planowało krótki…
0 Komentarzy3 Minuty
13 maja 2025
Miejsca Przyjazne Rowerzystom. Małopolska specjalizacja!
Jak wygląda rowerowy raj? W Polsce ujrzą go wszyscy, którzy wybiorą się do……
0 Komentarzy6 Minuty
12 maja 2025
Sopot dla każdego i przez cały rok. Sukces kampanii „See you in Sopot”
Sopot i Sopocka Organizacja Turystyczna zakończyły pierwszą odsłonę kampanii „Widzimy się…
0 Komentarzy2 Minuty
12 maja 2025
DOT uruchomiła nową wersję portalu dolnyslask.travel
Dolnośląska Organizacja Turystyczna zakończyła modernizację portalu turystycznego…
0 Komentarzy1 Minuty
12 maja 2025
Czech Tourism zaprasza na warsztat MICE w Krakowie
Czech Tourism zaprasza przedstawicieli branży MICE na swój pierwszy warsztat dedykowany…
0 Komentarzy2 Minuty