Chorwacja kontynuuje kampanię on line #CroatiaLongDistanceLove
Chorwacka Wspólnota Turystyczna przygotowała 4 nowe filmy przeznaczone do promocji w mediach społecznościowych. Materiały dotyczą gastronomii, piękna przyrody, turystyki aktywnej i dziedzictwa kulturowego. W najbliższym czasie komunikacja będzie skupiona w 4 wymienionych segmentach.
Pierwszy opublikowany film poświęcony jest oszałamiającej chorwackiej przyrodzie: https://www.youtube.com/watch?v=qXNnxiZdajk
Kristjan Staničić, dyrektor generalny Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej, skomentował: „Ogromnie mi miło, że nasz koncept komunikacyjny #CroatiaLongDistanceLove przynosi wspaniałe rezultaty. Zachęceni dotychczasowymi wynikami rozpoczęliśmy drugi etap kampanii. Tym razem zdecydowaliśmy się na promocję określonych produktów turystycznych. Dzięki krótkim filmikom chcemy przypominać naszym fanom o wyjątkowym pięknie Chorwacji“
Pierwsza część akcji promocyjnej #CroatiaLongDistanceLove dotarła do ponad 1,5 miliona użytkowników na świecie. W ostatnim czasie Chorwacka Wspólnota Turystyczna odnotowała wzrost liczby fanów i ich interakcji na wszystkich kanałach Croatia Full of life w mediach społecznościowych.
Agnieszka Puszczewicz, dyrektor Przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce, podkreśliła: „Chorwacja czeka na swoich gości! Staramy się cały czas utrzymywać bliski kontakt z naszymi przyjaciółmi w mediach społecznościowych. Mam szczerą nadzieję, że już niedługo Polacy będą się mogli cieszyć pięknem Chorwacji na żywo” powiedziała.”
Przypomnijmy, że Chorwacka Wspólnota Turystyczna przygotowała specjalną akcję promocyjną prezentującą Chorwację gościom i mediom na swoich najważniejszych rynkach pod hasłem #CroFact.
POWIĄZANE WPISY
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
GAR zorganizował drugi jarmark turystyczny we Wrocławiu. Nowa formuła spotkań branżowych
GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy…
0 Komentarzy1 Minuta
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
16 kwietnia 2024
Michelin wprowadza Litwę do swojego przewodnika
Michelin ogłasza dodanie Litwy do swojego przewodnika, uzupełniając w nim tym samym…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Startuje nowa trasa Ryanair z Katowic do Bari
Ryanair wystartował dziś (16 kwietnia) z Katowic z pierwszym lotem na nowej trasie do…
0 Komentarzy1 Minuty
16 kwietnia 2024
Polinezja Francuska od teraz dostępna dla podróżujących z Exim Tours
Exim Tours, część Grupy DERTOUR, wprowadza Polinezję Francuską do swojej oferty…
0 Komentarzy2 Minuty
15 kwietnia 2024
UFG: przed wykupieniem imprezy turystycznej warto sprawdzić jej organizatora
Na stronie Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego tfg.ufg.pl można bezpłatnie i bez…
0 Komentarzy8 Minuty
13 kwietnia 2024
Prawdziwie włoskie wakacje w regionie Emilia-Romania
Polacy z roku na rok coraz bardziej doceniają Emilię-Romanię jako kierunek wypoczynku.…
0 Komentarzy4 Minuty
10 kwietnia 2024
Barbara Tomaszewska nową dyrektorką Aiden by Best Western w Łodzi
Z początkiem kwietnia 2024 roku funkcję dyrektora pierwszego w Polsce Aiden by Best…
0 Komentarzy2 Minuty