Bezdotykowe automaty do samodzielnej odprawy na lotnisku w Dubaju

W ubiegłym roku linia Emirates wprowadziła na lotnisku w Dubaju automaty do samodzielnej odprawy. Teraz idzie o krok dalej – 32 samoobsługowe automaty do odprawy bagażu i 16 kiosków do odprawy można obsługiwać za pomocą osobistych urządzeń mobilnych jak smartfony, bez konieczności dotykania wspólnych ekranów.
W samoobsługowych kioskach klienci mogą dokonać odprawy, otrzymać kartę pokładową, wybrać miejsce na pokładzie samolotu oraz zdać bagaż. Dodano także nowe opcje związane z samodzielnym uiszczeniem płatności, na przykład w przypadku wykupienia dodatkowego bagażu już na lotnisku.
Kioski do samodzielnej odprawy, umieszczone w strefie odprawy ekonomicznej Terminalu 3 w Dubaju są uzupełnieniem stanowisk obsadzonych przez pracowników odprawy Emirates. Takie rozwiązanie znacznie skraca czas oczekiwania klientów w okresach wzmożonego ruchu na lotnisku i poprawia jednocześnie jakość obsługi klientów w Dubaju. Usługa jest dostępna dla klientów podróżujących do wszystkich miejsc docelowych z wyjątkiem USA, Kanady, Chin, Indii i Hongkongu, co jest związane z dodatkowymi wymaganiami dla tych miejsc docelowych. Planowane jest zwiększenie liczby kiosków w strefie odpraw dla klasy pierwszej oraz biznes.
Nowe, bezdotykowe rozwiązania to efekt działań linii Emirates w kierunku zapewniania swoim klientom komfortowej podróży. Podróżujący mogą ponadto skorzystać ze zintegrowanej ścieżki biometrycznej, która umożliwia szybkie przejście wszystkich formalności na lotnisku w Dubaju. Korzystając z najnowszej technologii biometrycznej twarzy, pasażerowie Emirates mogą odprawić się przed lotem, dopełnić formalności imigracyjnych, skorzystać z poczekalni Emirates i wejść na pokład samolotu.
Z inteligentnych bezdotykowych rozwiązań można korzystać także na pokładzie. Podróżujący mogą przeglądać cyfrowe menu na swoich urządzeniach mobilnych w aplikacji Emirates, zarówno w trybie online, jak i offline. Dostępne jest także Wi-Fi Emirates, dzięki czemu klienci nie muszą kupować dodatkowego pakietu danych.
POWIĄZANE WPISY
8 marca 2021
Singapore Airlines wprowadzają IATA Travel Pass
Singapurskie Linie Lotnicze Singapore Airlines (SIA), jako pierwszy przewoźnik lotniczy…
0 Komentarzy1 Minuty
8 marca 2021
Zniżka 25 proc. dla rodzin od Corendon Airlines
Corendon Airlines sprawia, że wakacje z dziećmi są jeszcze przyjemniejsze oferując…
0 Komentarzy1 Minuty
8 marca 2021
Biura podróży – imprezy nieco droższe, ale i tak dużo tańsze niż przed rokiem
W minionym tygodniu, średnia cena dla wycieczek z wylotami pomiędzy 2 i 8 sierpnia 2021…
0 Komentarzy7 Minuty
5 marca 2021
Hampton by Hilton otworzy dwa nowe hotele w Polsce
W tym roku planowane jest otwarcie hotelu Hampton by Hilton w Białymstoku, zaś w roku…
0 Komentarzy4 Minuty
4 marca 2021
Sabre nawiązało współpracę z Kiwi.com
Sabre ogłosiło nawiązanie globalnej współpracy z Kiwi.com. W ramach partnerstwa dostawca…
0 Komentarzy2 Minuty
4 marca 2021
NYX Hotel Warsaw przywitał pierwszych gości
Pierwsi goście pierwszego w Polsce hotelu lifestylowej marki NYX Hotels by Leonardo…
0 Komentarzy2 Minuty
4 marca 2021
Wizz Air otworzy bazę w Palermo
Linia Wizz Air ogłosiła dzisiaj otwarcie nowej bazy w Palermo, gdzie w czerwcu 2021 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
4 marca 2021
Corendon daje 50 proc. zniżki na loty pracownikom biur podróży
Corendon zachęca pracowników biur podróży 50% zniżką na produkt lato. Wyloty z Berlina,…
0 Komentarzy5 Minuty
4 marca 2021
Singapore Airlines – będą opłaty za rezerwacje przez GDS
Od 1 września Singapurskie Linie Lotnicze Singapore Airlines – SIA uruchomią technologię…
0 Komentarzy2 Minuty