Bezdotykowe automaty do samodzielnej odprawy na lotnisku w Dubaju

W ubiegłym roku linia Emirates wprowadziła na lotnisku w Dubaju automaty do samodzielnej odprawy. Teraz idzie o krok dalej – 32 samoobsługowe automaty do odprawy bagażu i 16 kiosków do odprawy można obsługiwać za pomocą osobistych urządzeń mobilnych jak smartfony, bez konieczności dotykania wspólnych ekranów.
W samoobsługowych kioskach klienci mogą dokonać odprawy, otrzymać kartę pokładową, wybrać miejsce na pokładzie samolotu oraz zdać bagaż. Dodano także nowe opcje związane z samodzielnym uiszczeniem płatności, na przykład w przypadku wykupienia dodatkowego bagażu już na lotnisku.
Kioski do samodzielnej odprawy, umieszczone w strefie odprawy ekonomicznej Terminalu 3 w Dubaju są uzupełnieniem stanowisk obsadzonych przez pracowników odprawy Emirates. Takie rozwiązanie znacznie skraca czas oczekiwania klientów w okresach wzmożonego ruchu na lotnisku i poprawia jednocześnie jakość obsługi klientów w Dubaju. Usługa jest dostępna dla klientów podróżujących do wszystkich miejsc docelowych z wyjątkiem USA, Kanady, Chin, Indii i Hongkongu, co jest związane z dodatkowymi wymaganiami dla tych miejsc docelowych. Planowane jest zwiększenie liczby kiosków w strefie odpraw dla klasy pierwszej oraz biznes.
Nowe, bezdotykowe rozwiązania to efekt działań linii Emirates w kierunku zapewniania swoim klientom komfortowej podróży. Podróżujący mogą ponadto skorzystać ze zintegrowanej ścieżki biometrycznej, która umożliwia szybkie przejście wszystkich formalności na lotnisku w Dubaju. Korzystając z najnowszej technologii biometrycznej twarzy, pasażerowie Emirates mogą odprawić się przed lotem, dopełnić formalności imigracyjnych, skorzystać z poczekalni Emirates i wejść na pokład samolotu.
Z inteligentnych bezdotykowych rozwiązań można korzystać także na pokładzie. Podróżujący mogą przeglądać cyfrowe menu na swoich urządzeniach mobilnych w aplikacji Emirates, zarówno w trybie online, jak i offline. Dostępne jest także Wi-Fi Emirates, dzięki czemu klienci nie muszą kupować dodatkowego pakietu danych.
POWIĄZANE WPISY
16 czerwca 2025
Bułgaria odczarowana! Pierwszy dedykowany Study Tour Urlop.pl zakończony sukcesem
Na początku czerwca Urlop.pl wspólnie z Exim Tours zaprosił Salony Urlop.pl na pierwszy w…
0 Komentarzy3 Minuty
16 czerwca 2025
Raport Skyscanner: Polacy stawiają na świadome i budżetowe podróże latem 2025
Skyscanner prezentuje swój najnowszy raport „Smarter Summer”, w którym przedstawia…
0 Komentarzy5 Minuty
16 czerwca 2025
Nowy kierunek z lotniska Warszawa-Radom. Loty do Barcelony od 14 czerwca
14 czerwca 2025 z Lotniska Warszawa-Radom wystartował pierwszy rejs PLL LOT do Barcelony.…
0 Komentarzy2 Minuty
16 czerwca 2025
Zmiany w trasach lotów Wizz Air. Możliwe opóźnienia i międzylądowania
W związku z eskalacją napięć na Bliskim Wschodzie oraz zamknięciem części przestrzeni…
0 Komentarzy1 Minuty
13 czerwca 2025
Lotnisko Chopina: ponad 2 mln pasażerów w maju
Lotnisko Chopina w Warszawie w maju 2025 po raz pierwszy obsłużono ponad 2 mln pasażerów.…
0 Komentarzy3 Minuty
12 czerwca 2025
Rekordowy maj w Rzeszowie. Wzrost pasażerów o ponad 22 proc.
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka im. Rodziny Ulmów odnotował najlepszy maj w swojej…
0 Komentarzy2 Minuty
12 czerwca 2025
Air France-KLM i Riyadh Air połączą siły
Grupa Air France-KLM oraz nowy narodowy przewoźnik Arabii Saudyjskiej, Riyadh Air,…
0 Komentarzy2 Minuty
11 czerwca 2025
Exim Tours rusza z nową kampanią wakacyjną
Exim Tours rusza w sezon letni z nową, zintegrowaną kampanią marketingową, promującą…
0 Komentarzy4 Minuty