B&B Hotels inwestuje w rozwój na polskim rynku hotelowym. „Wzmocnimy struktury i ulepszymy oferty dla gości”

Grupa B&B Hotels wprowadza nową strategię na polskim rynku, skupiając się na koncepcji value-for-money. Celem jest rozwój sieci hotelowej oraz podniesienie standardów obiektów. B&B Hotels stawia na rozsądny wybór dla gości, pracowników i inwestorów, oferując wysoką jakość w przystępnej cenie.
Już od jakiegoś czasu sieć B&B Hotels otwarcie mówi o swoich planach rozwojowych związanych z Polską. Nowa strategia i powiązane z nią cele dla naszego rynku to potwierdzają.
„Wraz z nową strategią wrzucamy wyższy bieg. W latach 2023 i 2024 będziemy wzmacniać struktury oraz intensyfikować nasze działania w zakresie oferty i rozwoju. Polska jest dla Grupy B&B Hotels jednym z sześciu największych rynków w Europie, licząc Francję, Niemcy, Włochy, Hiszpanię i Wielką Brytanię. W Polsce naszą ambicją jest osiągnięcie pozycji lidera rynku w segmencie value-for-money” – mówi Jakub Bilik, dyrektor zarządzający i członek zarządu w B&B Hotels Polska.
Rozwój również technologiczny
B&B Hotels jest otwarty na współpracę z partnerami z różnych segmentów rynku nieruchomości, takich jak centra handlowe czy inwestycje typu mixed-use. Sieć poszukuje również inwestorów, którzy posiadają lub planują zakup nieruchomości, na których B&B Hotels mógłby wynająć długoterminowo przestrzeń.
„Planujemy rozwój w oparciu o długoterminowe umowy najmu w trzech kierunkach: przejęcia hoteli, które wpisują się w naszą strategię, a nie mogą lub nie chcą kontynuować swojej działalności; konwersje nieruchomości innych niż hotelowe; nowe inwestycje we współpracy z deweloperami oraz inwestorami. Chcemy aktywnie uczestniczyć w kształtowaniu przyszłego krajobrazu polskich miast i zapewnić ofertę dla naszych gości w każdym miejscu, do którego podróżują w celach biznesowych lub wypoczynkowych. Jesteśmy otwarci na współpracę z partnerami z innych segmentów rynku nieruchomości jak np. centra handlowe lub inwestycje typu mixed-use. Poszukujemy również inwestorów, którzy posiadają lub zamierzają zakupić nieruchomość, w której byliby gotowi przygotować dla nas powierzchnię i wynająć nam ją długoterminowo” – wyjaśnia Jakub Bilik.
Zatwierdzona niedawno strategia B&B Hotels zakłada także wdrożenie w najbliższych latach nowych rozwiązań technologicznych w polskich hotelach, należących do sieci. Mowa między innymi o platformach rezerwacyjno-marketingowych, które mają przyspieszyć obsługę i poprawić komfort gości.
POWIĄZANE WPISY
7 czerwca 2023
Travelist.pl: 30 proc. obiektów ma jeszcze wolne miejsca na czerwcowy długi weekend
Dane zebrane przez portal Travelist.pl pokazują, że zainteresowanie tym przedłużonym…
0 Komentarzy3 Minuty
7 czerwca 2023
Campanile stawia na zrównoważoną gastronomię. Powstaną sezonowe dania i quiz dla gości
Należąca do Louvre Hotels Group marka Campanile rozpoczęła kampanię pod hasłem: „W…
0 Komentarzy2 Minuty
7 czerwca 2023
Nino Rosenlund nowym general managerem w NYX Hotel Warsaw
NYX Hotel Warsaw, należący do sieci obiektów Leonardo Hotels, ma nowego general managera.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 czerwca 2023
Rusza nowe połączenie Air Serbia z Krakowa do Belgradu
W niedzielę wieczorem na krakowskim lotnisku odbyło się uroczyste powitanie samolotu…
0 Komentarzy1 Minuty
5 czerwca 2023
IGHP szkoli kadrę szkół branżowych. “Chcemy kształcić pasjonatów zawodu”
W dniach 30-31 maja w Warszawie odbyła się II ogólnopolska konferencja dla kadry szkół…
0 Komentarzy1 Minuty
1 czerwca 2023
Nowi regionalni dyrektorzy operacyjni w PHH
Polski Holding Hotelowy mianował trzech dyrektorów hoteli na stanowiska regionalnych…
0 Komentarzy3 Minuty
1 czerwca 2023
Leo Express wprowadza codzienne połączenia między Pragą a Krakowem
Leo Express ogłosił zwiększenie liczby połączeń między Pragą a Krakowem o trzy dodatkowe…
0 Komentarzy1 Minuty
1 czerwca 2023
Katarzyna Szepczyńska nową dyrektorką departamentu ubezpieczeń turystycznych w Europa Ubezpieczenia
Katarzyna Szepczyńska dołączyła do zespołu Europy Ubezpieczenia, wzmacniając ich pozycję…
0 Komentarzy2 Minuty