Aleksandra Olechnowicz odchodzi z Ecco Holiday

Aleksandra Olechnowicz, Marketing&PR Manager Ecco Holiday, rozstaje się z firmą. Olechnowicz związana była z Ecco Holiday od 2006 roku. Przez ten czas pełniła obowiązki kierownika działu marketingu oraz zajmowała się PR-em firmy.
Aleksandra Olechnowicz powiedziała: “Po 15 latach przyszedł czas na zmianę. Marketing w turystyce bardzo zmienił się przez ten okres. Pamiętam, jak co tydzień robiliśmy reklamy do gazet. Z mutacjami lokalnymi było to kilkanaście wersji, a na nich oferta kilkudziesięciu hoteli z terminem i ceną, które w dniu publikacji były najczęściej nieaktualne. Tak się wówczas zbierało “leady sprzedażowe”.
Zmieniła się też sama turystyka. Przełomowy był rok 2012, kiedy rynek oczyścił się pod upadłości kilkunastu touroperatorów. Był to idealny moment na wprowadzenie alternatywy do określonych mianem wysokiego ryzyka czarterów – tanich linii i dynamicznego pakietowania. Zmiany dotyczyły również samego Ecco Holiday – spółka pozyskała nowego właściciela, członków zarządu, a z czasem nową siedzibę. Ecco Holiday zamieniło czartery na low costy, Ecco Travel stało się liderem w egzotycznych programach objazdowych. Firma zaczęła dywersyfikować źródła przychodów i stanęła na podium wśród touroperatorów z największym zyskiem. Dzięki temu dziś, mimo kryzysu w turystyce, spółka jest w bardzo dobrej kondycji finansowej.
To dla mnie osobiście bardzo ważne, że nie opuszczam statku, który tonie. Owszem – trochę buja od jakiegoś czasu, ale wiem, że firma wyjdzie z tej burzy bez uszczerbku. Rozstaję się również z turystyką zachowując ogromny sentyment, piękne wspomnienia, zdjęcia z wielu fantastycznych podróży i znajomości, które mam nadzieję przetrwają. Dokąd zmierzam? W nieznane (dla mnie). To będzie zupełnie nowe doświadczenie, budowanie wszystkiego od podstaw. Mam nadzieję, że z perspektywy czasu ocenię tę decyzję za właściwą.
Łukasz Bukowski, szef działu marketingu Ecco Holiday, skomentował: “15 lat to ogrom czasu. Z jednej strony po tak długim okresie ciężko się rozstawać, z drugiej nietrudno zrozumieć chęć zmierzenia się z nowymi wyzwaniami i docenić odwagę konieczną do podjęcia takiej decyzji i jakiekolwiek te nowe wyzwania by nie były to wiem, że Ola poradzi sobie z nimi doskonale.”
POWIĄZANE WPISY
26 stycznia 2023
Nowa broń dla branży w walce z szarą strefą. Ruszyło Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego
Z inicjatywy czterech organizacji branżowych uruchomiono podmiot mający na celu jedno:…
0 Komentarzy7 Minuty
18 stycznia 2023
Wakacje.pl numerem jeden w polskim internecie. Stronę odwiedzono prawie 49 mln razy
Wakacje.pl były w 2022 roku najczęściej odwiedzaną witryną w kategorii biur podróży i…
0 Komentarzy2 Minuty
17 stycznia 2023
LROT: poznaj Lublin z Bolesławem Prusem
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna zaprasza do skorzystania z nowego Questu…
0 Komentarzy1 Minuty
13 stycznia 2023
Exim Tours rekrutuje rezydentów na Lato 2023
Biuro podróży uzupełnia wolne wakaty, a także szuka chętnych na zupełnie nowe.…
0 Komentarzy2 Minuty
4 stycznia 2023
Najważniejsze wydarzenia w turystyce w 2022 roku
Wydawałoby się, że po covidowej rzeczywistości branża turystyczna wróci na właściwe tory.…
0 Komentarzy37 Minuty
14 grudnia 2022
Dołącz do sieci Fostertravel.pl
Fostertravel.pl rozwija swoją franczyzową sieć partnerską, która zaprasza do współpracy…
0 Komentarzy3 Minuty
8 grudnia 2022
Szlachetna paczka last minute od OSAT
Agenci zrzeszeni w Ogólnopolskim Stowarzyszeniu Agentów Turystycznych wzięli udział w…
0 Komentarzy2 Minuty
5 grudnia 2022
Exim Tours nagrodził swoich agentów
W warszawskim hotelu Renaissance odbyła się Gala Exim Tours. Była to okazja do wręczenia…
0 Komentarzy6 Minuty
29 listopada 2022
Start sezonu narciarskiego w Karpaczu
W najbliższy weekend 3-4 grudnia pierwsi narciarze i snowboardziści będą mogli rozpocząć…
0 Komentarzy2 Minuty