Aleksandra Olechnowicz odchodzi z Ecco Holiday
Aleksandra Olechnowicz, Marketing&PR Manager Ecco Holiday, rozstaje się z firmą. Olechnowicz związana była z Ecco Holiday od 2006 roku. Przez ten czas pełniła obowiązki kierownika działu marketingu oraz zajmowała się PR-em firmy.
Aleksandra Olechnowicz powiedziała: “Po 15 latach przyszedł czas na zmianę. Marketing w turystyce bardzo zmienił się przez ten okres. Pamiętam, jak co tydzień robiliśmy reklamy do gazet. Z mutacjami lokalnymi było to kilkanaście wersji, a na nich oferta kilkudziesięciu hoteli z terminem i ceną, które w dniu publikacji były najczęściej nieaktualne. Tak się wówczas zbierało “leady sprzedażowe”.
Zmieniła się też sama turystyka. Przełomowy był rok 2012, kiedy rynek oczyścił się pod upadłości kilkunastu touroperatorów. Był to idealny moment na wprowadzenie alternatywy do określonych mianem wysokiego ryzyka czarterów – tanich linii i dynamicznego pakietowania. Zmiany dotyczyły również samego Ecco Holiday – spółka pozyskała nowego właściciela, członków zarządu, a z czasem nową siedzibę. Ecco Holiday zamieniło czartery na low costy, Ecco Travel stało się liderem w egzotycznych programach objazdowych. Firma zaczęła dywersyfikować źródła przychodów i stanęła na podium wśród touroperatorów z największym zyskiem. Dzięki temu dziś, mimo kryzysu w turystyce, spółka jest w bardzo dobrej kondycji finansowej.
To dla mnie osobiście bardzo ważne, że nie opuszczam statku, który tonie. Owszem – trochę buja od jakiegoś czasu, ale wiem, że firma wyjdzie z tej burzy bez uszczerbku. Rozstaję się również z turystyką zachowując ogromny sentyment, piękne wspomnienia, zdjęcia z wielu fantastycznych podróży i znajomości, które mam nadzieję przetrwają. Dokąd zmierzam? W nieznane (dla mnie). To będzie zupełnie nowe doświadczenie, budowanie wszystkiego od podstaw. Mam nadzieję, że z perspektywy czasu ocenię tę decyzję za właściwą.
Łukasz Bukowski, szef działu marketingu Ecco Holiday, skomentował: “15 lat to ogrom czasu. Z jednej strony po tak długim okresie ciężko się rozstawać, z drugiej nietrudno zrozumieć chęć zmierzenia się z nowymi wyzwaniami i docenić odwagę konieczną do podjęcia takiej decyzji i jakiekolwiek te nowe wyzwania by nie były to wiem, że Ola poradzi sobie z nimi doskonale.”
POWIĄZANE WPISY
23 kwietnia 2024
Majówka last minute: rekordowy wzrost wyjazdów i duże zainteresowanie pięciogwiazdkowymi hotelami
Rezerwacji na tegoroczną majówkę na dwa tygodnie przed jej rozpoczęciem jest już więcej…
0 Komentarzy6 Minuty
14 kwietnia 2024
Nie żyje Alina Dybaś – Grabowska
Z głębokim żalem zawiadamiamy, że w dniu 13.04.2024 roku po krótkiej walce z chorobą,…
0 Komentarzy1 Minuty
9 kwietnia 2024
Ryanair: nowe zasady współpracy z partnerami. Touroperatorzy nie muszą się martwić o zwrot w razie odwołania lotu
Trwają negocjacje Ryanaira w sprawie współpracy z kolejnymi partnerami branżowymi. Jak…
0 Komentarzy9 Minuty
25 marca 2024
POT ogłasza konkurs na nowych dyrektorów ZOPOT w Berlinie i Tokio
Polska Organizacja Turystyczna ogłosiła konkurs na stanowisko Dyrektora Zagranicznego…
1 Komentarz4 Minuty
20 marca 2024
Wrocław coraz popularniejszą destynacją turystyczną. Miliony odwiedzających w 2023 roku
Wrocław odnotował blisko 7 proc. wzrost liczby turystów korzystających z bazy noclegowej…
0 Komentarzy5 Minuty
8 marca 2024
Tbo.com nowym członkiem Polskiej Izby Turystyki
8 lutego firma Tek Travels DMCC znana pod marką tbo.com została członkiem Polskiej Izby…
0 Komentarzy2 Minuty
29 lutego 2024
Ryanair ogłasza rekordowy letni rozkład lotów z Krakowa
11 zbazowanych samolotów i 4 nowe trasy w nowym rozkładzie lotów Ryanair na Lato’24 z…
0 Komentarzy1 Minuty
29 lutego 2024
W ubiegłym roku Flix osiągnął rekordowe przychody w wysokości 2 miliardów euro.
Flix ogłosił wstępne wyniki za 2023 rok. Firma odnotowała 30 proc. wzrost przychodów i…
0 Komentarzy3 Minuty
22 lutego 2024
SITE Poland podsumowuje program ,,Young Leaders”
Stowarzyszenie SITE Poland, zrzeszające profesjonalistów z branży incentive, zakończyło…
0 Komentarzy3 Minuty