Air France najlepszą linią lotniczą w Europie

Nowy Airbus A220-300 w barwach Air France/fot. archiwum Air France

Francuskie Linie Lotnicze Air France w tegorocznej edycji rankingu Skytrax World Airline Awards znalazły się wśród 10 najlepszych linii lotniczych na świecie. W tym roku Air France jest jedyną europejską linią w zwycięskiej dziesiątce na świecie.

Ponadto pasażerowie przyznali Air France pierwsze miejsce w kategorii „Najlepsza linia lotnicza w Europie, Europie Zachodniej i Francji”. Skytrax docenił również zaangażowanie przewoźnika w ochronę zdrowia podróżnych podczas pandemii, przyznając Air France nagrodę COVID Airline Excellence Award. W plebiscycie wzięło udział 350 linii, które były oceniane przez 21 mln pasażerów z ponad 100 krajów. Ranking najlepszych linii przeprowadzany jest od 2001 roku.

W plebiscycie wzięło udział 350 linii, które były oceniane przez 21 milionów pasażerów z ponad 100 krajów. Skytrax tworzy ranking najlepszych linii od 2001 roku.

Międzynarodowa agencja ratingowa Skytrax co roku przeprowadza badanie rynku lotniczego w oparciu o opinie pasażerów i przyznaje nagrody najlepszym liniom lotniczym.

Francuski przewoźnik po raz pierwszy zdobył dziesiąte miejsce w rankingu, o 13 pozycji lepiej niż w 2019 roku.

Air France jest jedyną europejską linią wśród najlepszych dziesięciu na świecie. Ponadto pasażerowie przyznali Air France pierwsze miejsce w kategorii najlepsza linia lotnicza w Europie, Europie Zachodniej i Francji.

Skytrax docenił również zaangażowanie przewoźnika w ochronę zdrowia podróżnych podczas pandemii, przyznając Air France nagrodę COVID Airline Excellence Award.
To już trzeci raz, kiedy Air France otrzymał wyróżnienie od Skytrax za działania i środki sanitarne wdrażane od początku kryzysu związanego z COVID-19.

W tym roku szczególnie doceniono program Air France Protect, za co linia otrzymała najwyższą notę pięciu gwiazdek w kategorii „Bezpieczeństwo względem COVID”.

Wszystkie przyznane wyróżnienia są potwierdzeniem i uznaniem wysiłków i zaangażowania Air France w poprawę jakości obsługi klienta w wyjątkowym kontekście – w trudnych czasach pandemii.

Anne Rigail, dyrektor generalny Air France, powiedziała: „Zdobyte nagrody to zaszczyt i wielka duma dla całego Air France. Świadczą one o zaufaniu naszych klientów, którzy dostrzegają i doceniają niezmienne zaangażowanie pracowników naszej firmy od początku kryzysu spowodowanego przez COVID-19. W trosce o zadowolenie swoich pasażerów i pozytywne doświadczenia z każdej podróży, Air France inwestuje w produkt. Modernizujemy naszą flotę oferując loty najnowszymi samolotami Airbus A350 i Airbus A220. Niedawno oddaliśmy do dyspozycji naszych klientów nowy salon na lotnisku de Gaulle’a w Paryżu. Kontynuujemy również wysiłki na rzecz wzmocnienia bezpieczeństwa zdrowia, przy jednoczesnym wdrażaniu ułatwień w podróżowaniu w czasach pandemii, czego przykładem jest usługa Ready To Fly.”

Linia Air France odebrała pierwszego Airbusa A220-300