Agencja badawcza Openfield Partnerem IX Forum Promocji Turystycznej
![](https://www.waszaturystyka.pl/wp-content/uploads/2021/08/openfield-logo.jpg)
Agencja badawcza Openfield zajmująca się badaniami rynkowymi i konsumenckimi jest Partnerem IX Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się 15 września w „Hydropolis” we Wrocławiu.
Openfield realizuje dla klientów kompleksowe projekty badawcze i – jak podkreślają przedstawiciele zarządu – pomaga zrozumieć zachowania konsumenckie.
Firma działa na rynku od 12 lat i stawia na dokładne zrozumienie potrzeb klientów i dostarczanie trafnych i zrozumiałych raportów i rekomendacji biznesowych.
Aktualnie Openfield pracuje nad rozwojem produktu Homo Turisticus, którego celem jest dostarczanie precyzyjnych informacji o zachowaniach konsumenckich turystów.
Jak podkreśla Maciej Maj, prezes zarządu, „Openfield chce dostarczać klientom aktualną i pomocną wiedzę o turystach ich zwyczajach konsumenckich, ścieżkach decyzyjnych, oczekiwaniach i potrzebach. Pragniemy, aby badania ułatwiały podejmowanie odważnych decyzji biznesowych i przybliżyły klientom sylwetki ich konsumentów.”
Openfield weźmie aktywny udział w IX Forum Promocji Turystycznej. W sesji „Ogniwa promocji – jak je połączyć?”, prezes zarządu firmy, Maciej Maj wygłosi prezentację „Homo Turisticus – podróż przez turystyczne doświadczenia konsumentów”. Opowie w niej m.in. jakie były obawy turystów przed sezonem letnim 2021 i czy obawy były słuszne z perspektywy już odbytego urlopu.
Na podstawie częściowych badań wśród osób, które były na wakacjach w czerwcu i lipcu prezes Maj opowie o doświadczeniach i satysfakcji z wakacji w niepewnych covidowych czasach. Przybliży również założenia badań Openfield.
IX Forum Promocji Turystycznej odbędzie się 15 września w Hydropolis we Wrocławiu
Program i rejestracja TUTAJ
Pojedynek Ekspertów: Marta Chełkowska vs Marek Migdal na IX Forum Promocji Turystycznej
POWIĄZANE WPISY
26 lipca 2024
Historyczny rok dla Portu Lotniczego Poznań-Ławica. 18,9 mln zł zysku i nowy prezes zarządu
Port Lotniczy Poznań-Ławica odnotował przełomowe wyniki finansowe za rok 2023, osiągając…
0 Komentarzy3 Minuty
26 lipca 2024
Odkrywaj Wrocław na rowerze
Wrocław odkrywać można na wiele sposobów. Jedną z opcji jest… rower. W ramach akcji…
0 Komentarzy4 Minuty
26 lipca 2024
MultiSport dostępny w ośrodkach Grupy PKL
Grupa PKL łączy sport i rekreację przez cały rok, oferując wyjątkowe atrakcje w swoich…
0 Komentarzy4 Minuty
25 lipca 2024
Ryanair zarobił w pierwszym kwartale 2024 o prawie połowę mniej. Pasażerowie kupili wyloty w niższych cenach
Ryanair poinformował, że zysk zysk za pierwszy kwartał wynosił 360 mln euro w porównaniu…
0 Komentarzy5 Minuty
19 lipca 2024
Travelist.pl: wybrzeże wciąż na topie, ale wrzesień kusi cenami
Zbliżający się koniec lipca zachęcił ekspertów z portalu Travelist.pl do analizy…
0 Komentarzy3 Minuty
19 lipca 2024
Magdas Hotel: zobacz, jak powstała przyjazna przestrzeń dla uchodźców
W centrum Wiednia, pośród zabytkowych ulic, znajduje się wyjątkowy obiekt – Magdas Hotel,…
0 Komentarzy4 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
18 lipca 2024
Rekordowa frekwencja na Zamku Książ. 220 tys. gości w pierwszym półroczu 2024
Zamek Książ przyciągnął rekordową liczbę 220 tys. turystów w pierwszej połowie 2024 roku.…
0 Komentarzy1 Minuty
17 lipca 2024
PKL podpisuje kontrakt na nowe koleje linowe w Szczawniku. W planach reaktywacja ośrodka narciarskiego w Muszynie
Grupa PKL wraz z Gminą Muszyna planuje reaktywację ośrodka narciarskiego w Szczawniku.…
0 Komentarzy3 Minuty