Agencja badawcza Openfield Partnerem IX Forum Promocji Turystycznej

Agencja badawcza Openfield zajmująca się badaniami rynkowymi i konsumenckimi jest Partnerem IX Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się 15 września w „Hydropolis” we Wrocławiu.
Openfield realizuje dla klientów kompleksowe projekty badawcze i – jak podkreślają przedstawiciele zarządu – pomaga zrozumieć zachowania konsumenckie.
Firma działa na rynku od 12 lat i stawia na dokładne zrozumienie potrzeb klientów i dostarczanie trafnych i zrozumiałych raportów i rekomendacji biznesowych.
Aktualnie Openfield pracuje nad rozwojem produktu Homo Turisticus, którego celem jest dostarczanie precyzyjnych informacji o zachowaniach konsumenckich turystów.
Jak podkreśla Maciej Maj, prezes zarządu, „Openfield chce dostarczać klientom aktualną i pomocną wiedzę o turystach ich zwyczajach konsumenckich, ścieżkach decyzyjnych, oczekiwaniach i potrzebach. Pragniemy, aby badania ułatwiały podejmowanie odważnych decyzji biznesowych i przybliżyły klientom sylwetki ich konsumentów.”
Openfield weźmie aktywny udział w IX Forum Promocji Turystycznej. W sesji „Ogniwa promocji – jak je połączyć?”, prezes zarządu firmy, Maciej Maj wygłosi prezentację „Homo Turisticus – podróż przez turystyczne doświadczenia konsumentów”. Opowie w niej m.in. jakie były obawy turystów przed sezonem letnim 2021 i czy obawy były słuszne z perspektywy już odbytego urlopu.
Na podstawie częściowych badań wśród osób, które były na wakacjach w czerwcu i lipcu prezes Maj opowie o doświadczeniach i satysfakcji z wakacji w niepewnych covidowych czasach. Przybliży również założenia badań Openfield.
IX Forum Promocji Turystycznej odbędzie się 15 września w Hydropolis we Wrocławiu
Program i rejestracja TUTAJ
Pojedynek Ekspertów: Marta Chełkowska vs Marek Migdal na IX Forum Promocji Turystycznej
POWIĄZANE WPISY
16 lipca 2025
Piotr Borys: temat opłaty turystycznej jest otwarty, ale potrzebna jednomyślność branży [WYWIAD]
Dyskusja o wprowadzeniu opłaty turystycznej w Polsce wciąż trwa i – jak zapewnia Piotr…
0 Komentarzy23 Minuty
14 lipca 2025
II Warszawskie Forum Turystyki i Rekreacji: „Zarządzanie turystyką i rekreacją – wczoraj, dziś i jutro” już 28 listopada
Społeczna Akademia Nauk wraz ze Szkołą Główną Gospodarstwa Wiejskiego zapraszają na II…
0 Komentarzy2 Minuty
10 lipca 2025
Gubałówka zaprasza na lato 2025: plaża w górach, sport i góralski folklor
Na czas wakacji Gubałówka - jeden z najchętniej odwiedzanych ośrodków turystycznych Grupy…
0 Komentarzy1 Minuty
10 lipca 2025
Od Szkocji po Mazowsze. V edycja Dnia Szkockiego w Jadowie
Jadów po raz piąty zamienił się w szkocką stolicę Mazowsza. 5 lipca odbyła się kolejną…
0 Komentarzy4 Minuty
9 lipca 2025
Gniezno: Widowisko „Milenium Koronacji Bolesława Chrobrego” przyciągnie 12 tys. widzów
W sierpniu 2025 roku odbędzie w Gnieźnie plenerowe widowisko historyczno-teatralne…
0 Komentarzy1 Minuty
7 lipca 2025
Compensa: Polacy coraz częściej planują urlop poza latem
Rozpoczęły się letnie wakacje. Choć tradycyjnie kojarzą się z urlopem, rośnie liczba…
0 Komentarzy4 Minuty
7 lipca 2025
Ranking UIA 2024: Polska na 21. miejscu w organizacji konferencji
Polska potwierdziła swoją pozycję na arenie międzynarodowej jako atrakcyjna destynacja…
0 Komentarzy2 Minuty
7 lipca 2025
Ruszyła kolejna edycja kampanii „Polska. Więcej niż myślisz!”
Na początku lipca ruszyła kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii „Polska. Więcej niż…
0 Komentarzy2 Minuty
4 lipca 2025
Letnia akcja kulinarna PLOT: wielkopolskie smaki w nowoczesnej interpretacji
W lipcu i sierpniu 2025 roku w Poznaniu i okolicach odbędzie się akcja „Smaczne lato w…
0 Komentarzy2 Minuty