Agencja badawcza Openfield Partnerem IX Forum Promocji Turystycznej

Openfield Partnerem IX Forum Promocji Turystycznej

Agencja badawcza Openfield zajmująca się badaniami rynkowymi i konsumenckimi jest Partnerem IX Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się 15 września w „Hydropolis” we Wrocławiu.

Openfield realizuje dla klientów kompleksowe projekty badawcze i – jak podkreślają przedstawiciele zarządu – pomaga zrozumieć zachowania konsumenckie.
Firma działa na rynku od 12 lat i stawia na dokładne zrozumienie potrzeb klientów i dostarczanie trafnych i zrozumiałych raportów i rekomendacji biznesowych.

Aktualnie Openfield pracuje nad rozwojem produktu Homo Turisticus, którego celem jest dostarczanie precyzyjnych informacji o zachowaniach konsumenckich turystów.

Jak podkreśla Maciej Maj, prezes zarządu, „Openfield chce dostarczać klientom aktualną i pomocną wiedzę o turystach ich zwyczajach konsumenckich, ścieżkach decyzyjnych, oczekiwaniach i potrzebach. Pragniemy, aby badania ułatwiały podejmowanie odważnych decyzji biznesowych i przybliżyły klientom sylwetki ich konsumentów.”

Openfield weźmie aktywny udział w IX Forum Promocji Turystycznej. W sesji „Ogniwa promocji – jak je połączyć?”, prezes zarządu firmy, Maciej Maj wygłosi prezentację „Homo Turisticus – podróż przez turystyczne doświadczenia konsumentów”. Opowie w niej m.in. jakie były obawy turystów przed sezonem letnim 2021 i czy obawy były słuszne z perspektywy już odbytego urlopu.
Na podstawie częściowych badań wśród osób, które były na wakacjach w czerwcu i lipcu prezes Maj opowie o doświadczeniach i satysfakcji z wakacji w niepewnych covidowych czasach. Przybliży również założenia badań Openfield.

IX Forum Promocji Turystycznej odbędzie się 15 września w Hydropolis we Wrocławiu

Program i rejestracja TUTAJ

Pojedynek Ekspertów: Marta Chełkowska vs Marek Migdal na IX Forum Promocji Turystycznej