Accor i SHe Travel Club przygotują oferty z myślą o potrzebach kobiet
Grupa hotelarska Accor oraz SHe Travel Club, jedyna niezależna kobieca organizacja certyfikująca, ogłaszają partnerstwo, które zmieni podejście do kobiecego stylu podróżowania i dopasuje oferty do ich potrzeb.
SHe Travel Club to pierwsza i jedyna organizacja certyfikująca, która wykorzystuje technologię oraz opinie kobiet, aby zaprojektować doświadczenie spełniające ich oczekiwania. Kluczowe marki Accor, w tym Sofitel, MGallery, Novotel i Mercure, wezmą udział w pilotażowym programie 50 hoteli w Europie i na Bliskim Wschodzie, aby zachęcić do wdrożenia i rozwoju certyfikatu SHe Label. Ambicją Grupy Accor jest stałe podnoszenie poziomu wrażeń kobiet z podróży.
Kobiety stanowią 64 proc. podróżnych na świecie, ale według globalnego badania przeprowadzonego przez SHe Travel Club, wśród 5000 kobiet w pięciu regionach, 85 proc. uważa, że ich potrzeby nie są w pełni zaspokajane przez branżę. W badaniu zidentyfikowano cztery kluczowe filary: bezpieczeństwo, komfort, usługi oraz gastronomię i rozrywkę. Podczas procesu klasyfikacji SHe ocenia hotele pod kątem tych czterech kategorii i przedstawia trzypoziomową skalę (Srebrny, Złoty i Platynowy) dla wszystkich segmentów hotelowych. Ponad dwieście hoteli na całym świecie zostało już certyfikowanych przez SHe Label.
Patrick Mendes, Group Chief Commercial Officer Accor, powiedział: „Cieszymy się, że możemy współpracować z SHe Travel Club i wzmacniać inicjatywę poprawiającą komfort podróżowania kobiet. Accor zawsze wspiera innowacje uwzględniające doświadczenia gości.”
Maud Bailly, CEO Southern Europe and Co-Chair of Accor’s gender equality, diversity and inclusion network RiiSE, dodała: „Dbanie o ludzi jest wpisane w DNA Grupy Accor, a ta współpraca stanowi kolejny krok w kierunku zapewnienia, że nasz ekosystem jest dla każdego bezpiecznym oraz inkluzywnym środowiskiem. Przyjmowanie gości oraz dostosowywanie się do ich różnorodności jest jedną z podstawowych zasad naszej etyki pracy.”
Valérie Hoffenberg, founder of SHe Travel Club, podkreśliła: „Cieszę się, że mogę zainicjować współpracę z Accor. Nasz certyfikat ma na celu promocję hoteli, które dostosowują swoją ofertę do konkretnych oczekiwań podróżujących kobiet. SHe Label przyczynia się do wspierania kobiet na całym świecie.”
Alina Zapopadko, Hotel Manager, Novotel Dubai Al Barsha, skomentowała: „Zespół naszego hotelu jest podekscytowany współpracą z SHe Travel Club oraz możliwością wspierania organizacji poprawiającej komfort podróży dla kobiet. Novotel Dubai Al Barsha z dumą „nosi” Platynowe Odznaczenie. Jest to wyraz zaangażowania w wprowadzanie innowacji i tworzenia wyjątkowych doświadczeń z pobytu w hotelu.”
POWIĄZANE WPISY
26 kwietnia 2024
Triverna: w majówkę chcemy wypoczywać w Polsce
Wystarczą trzy dni urlopu, by majowy urlop trwał dziewięć dni. Według badania…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty
18 kwietnia 2024
Ibis świętuje 50. urodziny
Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget tworzy ponad 2,5 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
GAR zorganizował drugi jarmark turystyczny we Wrocławiu. Nowa formuła spotkań branżowych
GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy…
0 Komentarzy1 Minuta