Accor i SHe Travel Club przygotują oferty z myślą o potrzebach kobiet
Grupa hotelarska Accor oraz SHe Travel Club, jedyna niezależna kobieca organizacja certyfikująca, ogłaszają partnerstwo, które zmieni podejście do kobiecego stylu podróżowania i dopasuje oferty do ich potrzeb.
SHe Travel Club to pierwsza i jedyna organizacja certyfikująca, która wykorzystuje technologię oraz opinie kobiet, aby zaprojektować doświadczenie spełniające ich oczekiwania. Kluczowe marki Accor, w tym Sofitel, MGallery, Novotel i Mercure, wezmą udział w pilotażowym programie 50 hoteli w Europie i na Bliskim Wschodzie, aby zachęcić do wdrożenia i rozwoju certyfikatu SHe Label. Ambicją Grupy Accor jest stałe podnoszenie poziomu wrażeń kobiet z podróży.
Kobiety stanowią 64 proc. podróżnych na świecie, ale według globalnego badania przeprowadzonego przez SHe Travel Club, wśród 5000 kobiet w pięciu regionach, 85 proc. uważa, że ich potrzeby nie są w pełni zaspokajane przez branżę. W badaniu zidentyfikowano cztery kluczowe filary: bezpieczeństwo, komfort, usługi oraz gastronomię i rozrywkę. Podczas procesu klasyfikacji SHe ocenia hotele pod kątem tych czterech kategorii i przedstawia trzypoziomową skalę (Srebrny, Złoty i Platynowy) dla wszystkich segmentów hotelowych. Ponad dwieście hoteli na całym świecie zostało już certyfikowanych przez SHe Label.
Patrick Mendes, Group Chief Commercial Officer Accor, powiedział: „Cieszymy się, że możemy współpracować z SHe Travel Club i wzmacniać inicjatywę poprawiającą komfort podróżowania kobiet. Accor zawsze wspiera innowacje uwzględniające doświadczenia gości.”
Maud Bailly, CEO Southern Europe and Co-Chair of Accor’s gender equality, diversity and inclusion network RiiSE, dodała: „Dbanie o ludzi jest wpisane w DNA Grupy Accor, a ta współpraca stanowi kolejny krok w kierunku zapewnienia, że nasz ekosystem jest dla każdego bezpiecznym oraz inkluzywnym środowiskiem. Przyjmowanie gości oraz dostosowywanie się do ich różnorodności jest jedną z podstawowych zasad naszej etyki pracy.”
Valérie Hoffenberg, founder of SHe Travel Club, podkreśliła: „Cieszę się, że mogę zainicjować współpracę z Accor. Nasz certyfikat ma na celu promocję hoteli, które dostosowują swoją ofertę do konkretnych oczekiwań podróżujących kobiet. SHe Label przyczynia się do wspierania kobiet na całym świecie.”
Alina Zapopadko, Hotel Manager, Novotel Dubai Al Barsha, skomentowała: „Zespół naszego hotelu jest podekscytowany współpracą z SHe Travel Club oraz możliwością wspierania organizacji poprawiającej komfort podróży dla kobiet. Novotel Dubai Al Barsha z dumą „nosi” Platynowe Odznaczenie. Jest to wyraz zaangażowania w wprowadzanie innowacji i tworzenia wyjątkowych doświadczeń z pobytu w hotelu.”
POWIĄZANE WPISY
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Ryanair startuje z 48-godzinną promocją. Wybrane loty taniej o 20 proc.
Ryanair uruchomił wyprzedaż błyskawiczną na podróże od 1 listopada do 18 grudnia z cenami…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Rezerwacje Ryanair dla firm dostępne na platformie Concur Travel
Ryanair ogłosił dostępność swoich połączeń w systemie Concur Travel, umożliwiając firmom…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
28 października 2024
Polskie miasta łączą siły na rzecz rozwoju turystyki miejskiej
Siedem organizacji turystycznych z największych polskich metropolii – Gdańska, Krakowa,…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
Dubaj szykuje się na zakupowe szaleństwo
Rozrywka na żywo, koncerty gwiazd, wyjątkowe oferty i zakupowe szaleństwo w czystej…
0 Komentarzy1 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty