Accor i Grupa PHH nawiązują współpracę. Nowy Mövenpick Hotel powstanie w Świnoujściu

fot. materiały prasowe PHH

Accor i Grupa Polski Holding Hotelowy ogłaszają rozpoczęcie współpracy, w ramach której planują realizację pierwszego wspólnego przedsięwzięcia już w przyszłym roku. Dzięki niemu wchodzący w skład PHH Interferie Hotel Medical Spa Świnoujście przyjmie gości jako hotel należący do grupy Accor marki Mövenpick.

Accor w dalszym ciągu rozwija swoje portfolio i po zapowiedziach otwarcia pierwszych obiektów Mövenpick w Polsce, ten w Świnoujściu będzie piątym hotelem tej sieci w kraju. Obok obiektów miejskich we Wrocławiu i Poznaniu wkrótce goście będą mogli skorzystać też z oferty w Karpaczu i Zakopanem.

„Cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z tak prężnie działającą grupą, jaką jest Polski Holding Hotelowy. Doceniamy zaangażowanie naszego partnera w rozwój hotelarstwa w Polsce i wierzymy, że zawarte porozumienie wzmocni krajową pozycję obu grup. Jesteśmy dumni, że Polski Holding Hotelowy wybrał dla swojego prestiżowego obiektu w Świnoujściu naszą markę Mövenpick. Jej wysoka rozpoznawalność w Niemczech oraz rosnąca popularność w Polsce z pewnością przyczynią się do zwiększenia atrakcyjności hotelu, zwłaszcza dla segmentu gości indywidualnych i konferencyjnych” – skomentował Jacek Stasikowski, development director Poland, Accor.

PHH swoją współpracę z Accor rozpocznie od dołączenia do portfela marki Mövenpick kurortu Interferie Hotel Medical Spa w Świnoujściu. W 2024 roku obiekt już pod nową marką zaoferuje gościom 308 pokoi z restauracją, browarem, kawiarnią oraz rozbudowaną strefą spa i wellness.

„Wybór brandu Mövenpick nie był przypadkowy. Ta marka bardzo dobrze pasuje do usług świadczonych przez Interferie Medical Spa w Świnoujściu. Dodatkowo nasza współpraca z kolejną międzynarodową siecią rozpoczyna się w momencie, gdy Accor jest w trakcie prac nad budową grupy hoteli na terenie całej Europy, rozwijających współpracę z obiektami oferującymi usługi medyczne. Mövenpick w Świnoujściu będzie wspaniałym uzupełnieniem naszej kolekcji o hotel wypoczynkowy w modnej destynacji, gdzie główny segment gości stanowi rynek niemiecki, na którym Accor ma bardzo silną i ugruntowaną pozycję. Jesteśmy przekonani, że współpraca z tak silnym graczem zabezpieczy przyszłość naszemu obiektowi, a także jeszcze bardziej podwyższy jakość naszych usług hotelowych, pozwalając nam przyjmować gości w standardzie sławnej i cieszącej się rosnącą popularnością marki premium” – dodał Gheorghe Marian Cristescu, prezes zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego.

PHH z nagrodą za tworzenie innowacyjnego środowiska pracy