Jaka przyszłość czeka multiagentów? Trójca ekspertów na XII edycji Forum Promocji Turystycznej
Udział sprzedaży interntowej pakietów turystycznych w rynku dynamicznie rośnie, a silni gracze, którzy stworzyli sieci stacjonarnych salonów sprzedaży, dyktują warunki na rynku. Czy następowała będzie dalsza konsolidacja rynku agencyjnego w Polsce? Jak zmienia się pozycja touroperatorów wobec silnych sieci agencyjnych? Z liderami w tej branży porozmawiamy na XII Forum Promocji Turystycznej we Wrocławiu.
Według raportu E-commerce w Polsce 2022 przygotowanego przez Gemius, IAB Polska oraz Polskich Badań Internetu, najważniejszymi czynnikami motywującymi do robienia zakupów w sieci m.in. są: dostępność całą dobę – 75 proc., nieograniczony czas wyboru i możliwość przeglądania oferty przez dowolną ilość czasu – 65 proc., łatwość porównywania ofert – 64 proc., szerszy asortyment – 63 proc. I choć wspomniany raport nie uwzględnia turystyki, praktyka pokazuje, że klienci chętnie kupują również swoje wyjazdy zagraniczne.
Zmieniły się zwyczaje zakupowe Polaków. Zamiast last minute korzystają z first minute z gwarancją niezmienności ceny. Zapominamy o pandemii. Wszystko wydaje się iść w dobrym kierunku pomimo wojny u sąsiadów i coraz mniejszej ilości pieniędzy w portfelach. Jak wygląda praktyka? Czy rozwój technologii powoduje, że kupowanie przez internet staje się atrakcyjniejsze? W którą stronę będzie rozwijał się rynek? Co go ogranicza? Jaka jest pozycja multiagentów względem tour operatorów?
O plany na przyszłość zapytamy prezesów trzech największych multiagentów w Polsce Panów: Grzegorza Bosowskiego z Fly.pl, Radosława Damasiewicza z Travelplanet.pl oraz Dariusza Górznego z Wakacje.pl.
Rejestracja i bilety: https://forumpromocjiturystycznej.pl/
Organizatorem jest: Redakcja portalu branżowego WaszaTurystyka.pl.
Współorganizatorem jest: Hydropolis Centrum Edukacji Ekologicznej
Patronat Honorowy: Ministerstwo Sportu i Turystyki orz Polska Organizacja Turystyczna
Złoty Partner: Wrocław Miasto Spotkań
Srebrny partner: MerlinX
Partnerzy: Chorwacka Wspólnota Turystyczna, Visit Olsztyn
Patronaty: Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Instytut ESG, Krakowska Izba Turystyki, Polska Izba Turystyki, AM Art Media Agencja PR, Pracodawcagodnyzaufania.pl, RaportCSR.pl
POWIĄZANE WPISY
29 kwietnia 2024
Koreańska agencja PR otwiera drzwi na polskim rynku
Przedstawicielstwo Koreańskiej Narodowej Organizacji Turystycznej w Europie Wschodniej…
0 Komentarzy1 Minuty
26 kwietnia 2024
Polski urzędnik promuje turystykę – przejechał 280 km rowerem z Berlina do Poznania
Co robi urzędnik? Odruchowa odpowiedź na to pytanie – choć nieco krzywdząca – brzmi…
0 Komentarzy5 Minuty
26 kwietnia 2024
Gdańsk dołącza do Przewodnika Michelin
Na mocy umowy podpisanej przez Polską Organizację Turystyczną ze słynnym Przewodnikiem…
0 Komentarzy2 Minuty
25 kwietnia 2024
Rankomat.pl: szykuje się rekordowa majówka pod względem wyjazdów za granicę. Najchętniej wybieramy Włochy i Hiszpanię
Majówka w 2024 roku ma być rekordowa pod względem zagranicznych wyjazdów – z Polski…
0 Komentarzy6 Minuty
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
22 kwietnia 2024
Powstał Polski Klaster Enoturystyczny. Rośnie popularność polskich winnic
Razem z rosnącą liczbą polskich winnic, rozwija się u nas także enoturystyka. W kraju…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Inauguracja sezonu letniego na Dolnym Śląsku już 27–28 kwietnia
Oficjalnie letni sezon turystyczny rozpocznie się na Dolnym Śląsku 27–28 kwietnia na…
0 Komentarzy6 Minuty
19 kwietnia 2024
Ryanair wprowadza 24-godzinną wyprzedaż. Loty od 12 euro
Ryanair uruchomił dziś (19 kwietnia) największą 24-godzinną wyprzedaż błyskawiczną w tym…
0 Komentarzy1 Minuty