Fly.pl: w grudniu ponad połowa klientów wybrało Egipt, Turcję lub Hiszpanię

W grudniu wśród klientów fly.pl, 52,2 proc. rezerwowało wyjazdy do Egiptu, Turcji lub Hiszpanii. Przyniosło to 48,3 proc. miesięcznych obrotów.
W grudniu najwięcej klientów rezerwowało wyjazdy do Egiptu – 29,9 proc., ich wpłaty stanowiły 27,1 proc. obrotów; do Turcji – 13,9 proc. (12,6 proc. obrotów), do Hiszpanii – 8,4 proc. (8,6 proc. obrotów).
Pozostałe najpopularniejsze w grudniu kierunki, to:
Cypr – 8,2 proc.
Malta – 7,6 proc.
Grecja – 6,8 proc.
Zjednoczone Emiraty Arabskie – 3,5 proc.
Włochy – 2,7 proc.
Tunezja – 2,7 proc.
Bułgaria – 2 proc.
Jeśli chodzi o obroty w grudniu, to pierwsza dziesiątka prezentuje się następująco:
Egipt – 27,1 proc.
Turcja – 12,6 proc.
Grecja – 9,7 proc.
Hiszpania – 8,6 proc.
Cypr – 6,2 proc.
Zjednoczone Emiraty Arabskie – 4,4 proc.
Malta – 4,1 proc.
Tunezja – 2,6 proc.
Włochy – 2,1 proc.
Bułgaria – 1,4 proc.
Samolotem do luksusowego hotelu z formułą all inclusive
W grudniu klienci najczęściej rezerwowali wyjazdy na grudzień – 34,2 proc. i styczeń– 22,5 proc. Lutowe imprezy wybrało 9 proc klientów, marcowe – 3,1 proc., zaś imprezami w kwietniu 2023 roku zainteresowanych było 4,3 proc. Na czerwiec rezerwowało 8 proc. klientów, zaś na lipiec i sierpień – 8,6 proc.
94,7 proc. klientów wykupiło imprezy samolotowe, 2,7 proc. zdecydowało się na dojazd własny, a 2,5 proc. na transport autobusowy.
Zdecydowana większość wybrała hotele 4* (46 proc.) lub 5* (31 proc.), hotele 3* wybrało 22 proc.
Na formułę all inclusive zdecydowało się 66 proc. klientów, HB – 16 proc., BB – 11 proc.
Średnia cena imprezy wyniosła w grudniu 7081,52 zł (w listopadzie – 7246,08 zł)
Grzegorz Bosowski, prezes fly.pl, powiedział: „Grudzień to kolejny miesiąc z bardzo zadowalającymi nas wynikami. We Fly.pl dynamika sprzedaży wobec przedpandemicznego grudnia 2019 przekroczyła 60 proc..
Co trzecia grudniowa rezerwacja była do Egiptu, a prawie jedną czwartą obrotu wygenerowała Egzotyka. Układ kalendarza z tylko jednym dodatkowym dniem wolnym pomógł sprawić, że ostatni tydzień roku okazał się bardzo dobry sprzedażowo.
Wbrew niesprzyjającym czynnikom zewnętrznym dobra passa trwa, oby jak najdłużej utrzymała się w nowym roku.”
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Wesprzyj naszą aukcję charytatywną. Zgłoś przedmiot i pomóż najmłodszym w trakcie V Gali Waszej Turystyki
Podczas kolejnej edycji Gali Waszej Turystyki, która odbędzie się 9 stycznia 2026 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
27 listopada 2025
Biuro Rainbow podsumowało III kwartał 2025 roku. Blisko 13 proc. wzrostu przychodów, nowe hotele i większa flota
Po udanym III kwartale 2025 roku Rainbow zapowiada dalszy rozwój. Spółka zwiększa skalę…
0 Komentarzy4 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty










