„Weekend za pół ceny” w Grupie PHH. Akcja już od piątku 18 listopada
Od 18 listopada w całej Polsce po raz kolejny ruszy akcja „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny”. Oferty w górskich i nadmorskich miejscowościach, a także city break czekają na turystów w hotelach i obiektach Grupy PHH.
„W tym roku przygotowaliśmy jeszcze więcej atrakcyjnych ofert, z których nasi goście będą mogli skorzystać w promocyjnych cenach w naszych obiektach na terenie całej Polski. Szczególne polecamy interesujące propozycje na weekendowy wypoczynek w miejscowościach nadmorskich, w nowoczesnych i historycznych miastach w centralnej Polsce, a także w najciekawszych górskich destynacji dla aktywnych” – podkreśla Magdalena Szefernaker, dyrektor ds. komunikacji i PR Polskiego Holdingu Hotelowego.
Kampania „Polska zobacz więcej – Weekend za pół ceny” to projekt POT, mający służyć promocji branży turystycznej w naszym kraju. Polski Holding Hotelowy od samego początku zaangażował się w zainicjowanie tej kampanii we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki oraz Polską Organizacją Turystyczną. Dzięki niej turyści mogą odkrywać piękno naszego kraju w korzystnych cenach, a przedsiębiorcy budować długoterminowe relacje z gośćmi i docierać do szerszego grona odbiorców. W tym roku powraca ona w nowej odsłonie i w trakcie aż dwóch listopadowych weekendów (18-20 oraz 25-27 listopada) przedsiębiorcy będą czekać na turystów ze specjalnymi ofertami.
Grupa PHH posiada 54 hotele i obiekty z blisko 6 tysiącami pokoi, zlokalizowane w różnych częściach Polski. Współpracuje – jako franczyzobiorca – z światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak Marriott International, Hilton International, Best Western Hotels&Resorts, InterContinental Hotels Group i Louvre Hotels Group.
Hotele PHH ponownie najlepiej ocenione przez gości sieci Marriott
POWIĄZANE WPISY
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2025
Spektakularna metamorfoza Urlop.pl: świeży wygląd, spójna komunikacja i nowoczesność
Podczas Konferencji & Gali Urlop.pl 2025, która odbyła się 3 grudnia, jedna z…
0 Komentarzy10 Minuty
8 grudnia 2025
Nowa kolejka w słowackich Tatrach Wysokich
W ośrodku narciarskim Štrbské Pleso zaprezentowano najnowocześniejszą kolejkę linową na…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Travelplanet: Coraz więcej Polaków wybiera egzotykę w sezonie zimowym
Z danych Travelplanet.pl wynika, że coraz więcej Polaków planuje wyjazdy do egzotycznych…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Ceny wyjazdów na sierpień 2026 poszły w górę. Największe wzrosty na Teneryfie, Malcie i Krecie
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 sierpnia a 9 sierpnia…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty










