Triverna.pl: Jakub Bączykowski nowym dyrektorem zarządzającym
Jakub Bączykowski, były szef Travelist i Booking na Polskę, a ostatnio dyrektor generalny grupy hotelowej Górskie Resorty, dołącza do Triverna.pl. Objął stanowisko dyrektora zarządzającego (managing director). Jego zadania będą wiązały się głównie z rozwojem całego projektu, do którego wnosi ogromne doświadczenie i bardzo dobrą znajomość rynku.
“Ta decyzja personalna to kolejny etap świadomie realizowanej strategii stałego rozwoju i zwiększania udziałów w perspektywicznym polskim rynku segmentu travel. Jestem pewien, że Jakub z sukcesem pokieruje wciąż powiększającym się zespołem naszej spółki” – powiedział Dawid Dusza, prezes Triverna.pl.
“W branży turystycznej, zarówno krajowej, jak i zagranicznej, działam już ponad 20 lat. Cieszę się, że w okresie pełnym wyzwań i niepewności, gdy turystyka krajowa potrzebuje jeszcze więcej wsparcia, dołączam do zespołu Triverna.pl. Przed nami pracowite miesiące w mocnym zespole” – mówi Jakub Bączykowski.
Doświadczony manager rozpoczynał swoją karierę w hotelarstwie na stanowiskach sprzedażowych w Starwood Hotels and Resorts. Zdobytą wiedzę wykorzystał do otwarcia polskiego oddziału Booking.com, gdzie pełnił funkcję senior account managera i szefa na Polskę.
Po czterech latach dołączył do Groupon i wraz ze swoim 40-osobowym zespołem z sukcesem rozwinął obszar Travel. W latach 2013-2019 był kolejno szefem sprzedaży, general managerem na Polskę i general managerem na Europę Środkowo-Wschodnią serwisu rezerwacyjnego Travelist. W ostatnich latach był zaangażowany w rozwój serwisu Slowhop oraz grupy hoteli Górskie Resorty.
Triverna.pl to wiodący portal oferujący pobyty w hotelach w Polsce i zagranicą, działający od 2014 roku. Nowoczesna platforma rezerwacyjna hoteli, apartamentów i miejsc noclegowych jest stale rozwijana o nowe produkty i funkcjonalności. Spółka ma w 100 proc. polski kapitał i wraz z touroperatorem Nekera specjalizującym się w pakietach wakacyjnych na całym świecie, tworzy jedną z najszybciej rozwijających się grup turystycznych na polskim rynku.
Nekera: klienci nie boją się kupować lata 2023. Warto wcześniej, bo ceny będą rosły
POWIĄZANE WPISY
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty