Agencja Power: 50 proc. wzrost przychodów w 2021 roku
Agencja Power podsumowała ubiegły rok. Oprócz tradycyjnych działań, firma rozszerzyła działalność o nowe segmenty, mocno weszła w rynek online – efektem 50 proc. wzrost przychodów w stosunku do roku 2020.
Agencja Power w ubiegłym roku m.in. tworzyła wydarzenia hybrydowe w Warszawie, Wrocławiu, Katowicach, wykorzystując studia online do nagrywania w całej Polsce, była w hiszpańskiej Maladze i na Camino del Rey, w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. W Dubaju na Expo 2020 i w Ras Al Khaimah, na IBTM w Barcelonie; zaprojektowała i zrealizowała premierę nowego Ferrari 296 GTB w Warszawie i w Katowicach oraz wsparła 9-tą edycję Ferrari Corsa Baltica
Firma dostarczała catering, gadżety, środki ochronne do pracowników w całym kraju oraz tworzyła paczki prezentowe dla pracowników klientów.
Z kolei w świecie online Agencja Power uruchomiła nowej platformy do organizacji wydarzeń online www.online.agencjapower.pl.
Jak podkreśliła Olga Krzemińska-Zasadzka, prezes firmy: „Na początku roku nasz stały klient zwrócił się do nas, aby znaleźć kreatywny sposób na zorganizowanie corocznej konferencji dla dystrybutorów. Zorganizowaliśmy konferencję online i kulinarną podróż dookoła świata, dzięki wyśmienitemu cateringowi z dostawą do domu. W świat online włączyliśmy webinary dla klientów zagranicznych, tłumaczenia symultaniczne, atrakcje wieczorne i atrakcje z dostawą do domu, a także atrakcyjną oprawę multimedialną.”
Krzemińska-Zasadzka w 2021 roku znalazła się na Liście 100 najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce, a także odebrała nagrodę Buisness Woman Awards. W wyniku przejęcia udziałów w firmie POWER sp. z o.o., uzyskała posiadanie 97 proc. udziałów, niezmiennie pełniąc rolę Prezesa Spółki. Na stanowisku Managing Director zasiadła natomiast Magdalena Jendyk, wieloletni pracownik Spółki. Agencja Power działała branżowo: w TUgether, SOIT, KAE przy SAR, SKKP i SITE Poland. Odebrała liczne wyróżnienia i nagrody. Po raz kolejny zdobyła nagrodę Solidna Firma, międzynarodową nagrodę Eventex, nagrodę Congress Magazine.
„Tak jak zawsze, jesteśmy dla Was. Będziemy tworzyć dla Was chwile radości, umacniać relacje, budzić zaufanie, dbać o Wasze bezpieczeństwo i komfort Waszych pracowników, klientów i dystrybutorów. Zamierzamy również świętować z Wami nasze 25-lecie. Poszerzymy zespół i ofertę #POWER 2.0. Będziemy spokojnie i stabilnie rozwijać się” – zaznaczyła Olga Krzemińska-Zasadzka.
Zmiany w strukturze agencji Power. Krzemińska nadal prezesem
POWIĄZANE WPISY
30 kwietnia 2024
Wakacje.pl na rynku touroperatorskim. Nowym dostawcą ofert dla marki Easygo jest OTI
Największy multiagent turystyczny w Polsce coraz mocniej interesuje się działalnością…
1 Komentarz10 Minuty
30 kwietnia 2024
Itaka wypowiedziała umowę agencyjną z Wakacje.pl
Wiodący polski touroperator wypowiedział umowę największej na rynku multiagencji…
0 Komentarzy2 Minuty
29 kwietnia 2024
Niższe ceny w hotelach Grupy PHH z Młodzieżową Kartą EURO26
Od kwietnia posiadacze Młodzieżowej Karty EURO26 mogą uzyskać 10 proc. zniżki na noclegi…
0 Komentarzy1 Minuty
29 kwietnia 2024
Biura podróży – wycieczki nieco tańsze, ale marże podobne jak przed rokiem
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy3 Minuty
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty