Rainbow: zaprosimy rodziny z dziećmi do 80 Figloklubów
W sezonie Lato 2022 Rainbow zaprasza rodziny z dziećmi na animacje w języku polskim do ponad 80 hoteli z Figloklubem. To autorski program zajęć realizowany od połowy czerwca do połowy września w obiektach o wyraźnym rodzinnym charakterze.
Nad realizacją programu animacji będzie czuwał zespół Animatorów, absolwentów Akademii Rainbow.
Po raz pierwszy oprócz popularnych destynacji wakacyjnych takich jak Turcja, Grecja Bułgaria czy Hiszpania w ofercie znalazły się dalekie, bardziej egzotyczne miejsca – Kenia, Dominikana, Meksyk i Zanzibar. Najwięcej hoteli z Figloklubem klienci znajdą w Grecji bo prawie 20, 14 w Turcji, 14 w Hiszpanii, 10 w Bułgarii – czyli na kierunkach najbardziej popularnych wśród rodzin z dziećmi.
Maciej Szczechura, z zarządu Rainbow, powiedział: „Decyzja o tym, w którym hotelu powstanie Figloklub jest uzależniona od kilku czynników. Najważniejszym z nich jest oczywiście hotel, który musi spełniać wiele wymagań, takich jak pokoje rodzinne, czyli możliwość zakwaterowania rodziny z dowolną liczbą dzieci, bardzo dobra lokalizacja – im bliżej plaży, tym lepiej oraz infrastruktura przyjazna dla wypoczywających rodzin z dziećmi. Podstawą jest basen, atrakcyjne i bezpieczne miejsce do prowadzenia animacji oraz zajęć a także przestrzeń. Kolejny czynnik to oczywiście kraj.
Z wiadomych względów hoteli z Figloklubem będzie więcej na kierunkach, w których rodziny z dziećmi stanowią wysoki odsetek klientów, takich jak Grecja czy Turcja. Zależy nam jednak na sukcesywnym rozwoju całego konceptu i różnorodności miejsc – zapraszamy zatem także m.in do Chorwacji, Czarnogóry, Portugalii, Włoch, Albanii czy Egiptu. W sezonie Lato 2022 Figlokluby zadebiutują na dalekich kierunkach, takich jak Dominikana, Kenia czy Zanzibar. Wiemy bowiem, że z roku na rok zwiększa się liczba osób podróżujących z dziećmi w dalsze destynacje.”
Zajęcia w Figloklubie odbywają się od połowy czerwca do połowy września przez sześć dni w tygodniu. Dla dzieci przewidziane są trzy bloki animacyjne dziennie, w tym wieczorne i bardzo popularne mini disco. Rainbow stawia na aktywności poza zamkniętymi pomieszczeniami, które wypełnione są biegami, skokami, ruchem – czyli swobodną ekspresją dzieci.
Atrakcje w Figloklubie przewidziane są dla dzieci w wieku od 4 do 12 lat, natomiast młodsze mogą w nich uczestniczyć pod opieką rodziców lub opiekunów. W tym czasie rodzice mogą odpoczywać lub brać udział w aktywnościach rekreacyjnych przewidzianych tylko dla nich, takich jak, poranny stretching na plaży, aqua aerobic, czy wieczorne karaoke.
Nad realizacją programu animacji oraz nad bezpieczeństwem podczas gier i zabaw czuwa zespół Animatorów, absolwentów Akademii Rainbow. Kandydaci na Animatorów biorą udział w wieloetapowym procesie rekrutacji, a najlepsi odbywają tygodniowe szkolenie, podczas którego szczegółowo zapoznają się z ideą Figloklubów, oraz uczą m.in. tańców animacyjnych, jak organizować zajęcia, wypełniać czas zabawą oraz czuwać nad bezpieczeństwem.
Aleksandra Wodzyńska, trenerka Animatorów z Akademii Rainbow, podkreśliła: „Koncepcja Figlolubów ma już 10 lat. Rozpoczynaliśmy od dosłownie kilku hoteli. Teraz przyjmujemy rocznie blisko 2000 aplikacji od chętnych, którzy chcą zostać naszymi Animatorami. Co roku pracuje z nami około 130 osób. Zapewne w przyszłym sezonie będzie ich jeszcze więcej. To naprawdę spora i wyszkolona drużyna, która sprawi, że klienci będą mieli najlepsze animacje i wrócą z wakacji ze wspaniałymi wrażeniami.”
Przy rezerwacji oferty rodzinnej na Lato 2021 w przedsprzedaży obowiązują rabaty do 700 zł dla każdego dziecka oraz wiele benefitów dodatkowych takich jak m.in. „100% Pewności Najniższej Ceny” – usługa gwarantująca kupującym najniższą cenę, „Bezpłatne odwołanie rezerwacji bez podania przyczyny”, Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji w promocyjnych cenach 20 zł i 40 zł od osoby. W wyższej wersji ubezpieczenie obejmuje rezygnację z wyjazdu nawet na jeden dzień przed jego rozpoczęciem w przypadku zachorowania na Covid-19 osoby wyjeżdżającej lub jej bliskiej. Zaliczka wynosi jedynie 15 proc. wartości wyjazdu.
POWIĄZANE WPISY
30 kwietnia 2024
Wakacje.pl na rynku touroperatorskim. Nowym dostawcą ofert dla marki Easygo jest OTI
Największy multiagent turystyczny w Polsce coraz mocniej interesuje się działalnością…
1 Komentarz10 Minuty
30 kwietnia 2024
Itaka wypowiedziała umowę agencyjną z Wakacje.pl
Wiodący polski touroperator wypowiedział umowę największej na rynku multiagencji…
0 Komentarzy2 Minuty
29 kwietnia 2024
Niższe ceny w hotelach Grupy PHH z Młodzieżową Kartą EURO26
Od kwietnia posiadacze Młodzieżowej Karty EURO26 mogą uzyskać 10 proc. zniżki na noclegi…
0 Komentarzy1 Minuty
29 kwietnia 2024
Biura podróży – wycieczki nieco tańsze, ale marże podobne jak przed rokiem
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy3 Minuty
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty