Rainbow – start oferty na Lato 2022

fot. archiwum Rainbowa

Rainbow ogłasza premierę kolejnego sezonu wakacyjnego. Na start do sprzedaży trafiają najlepsze hotele rodzinne oraz obiekty z segmentu premium dla wymagającego odbiorcy.

Maciej Szczechura z zarządu Rainbow, powiedział: „Tegoroczny, jak się okazało, zupełnie „nielastowy” sezon pokazał, że warto pomyśleć o wakacjach z wyprzedzeniem, nie czekając na obniżki cen. Wielu Klientów wracających z wakacji pyta o to, kiedy uruchomimy ofertę na następne lato. Dlatego robimy to już teraz, w połowie sierpnia. Na start wprowadzamy do sprzedaży ofertę hoteli rodzinnych oraz hoteli dla klientów oczekujących ponadprzeciętnej jakości wypoczynku. Te grupy klientów planują wakacje wcześniej, chcą mieć pełny wybór oferty i dostępnych terminów. Dlatego też oferta skierowana do nich trafia do sprzedaży w pierwszej kolejności.”

Oferta rodzinna, to między innymi ponad 80 hoteli z Figloklubem z animacjami w języku polskim, które odbywają się od połowy czerwca do połowy września.
To flagowy produkt Rainbow, realizowany w hotelach z doskonałą infrastrukturą rodzinną, basenami, często z aquaparkami, zapewniający najlepszą zabawę dla dzieci i chwilę oddechu dla dorosłych.
Nad realizacją programu animacji czuwa zespół animatorów – absolwentów Akademii Rainbow. W sezonie Lato 2022 wielbiciele rodzinnych wakacji znajdą hotele z Figloklubem nie tylko w basenie Morza Śródziemnego, ale też w tak odległych miejscach jak Dominikana, Meksyk, Kenia czy Zanzibar.
W przedsprzedaży we wszystkich hotelach rodzinnych obowiązują specjalne zniżki dla dzieci – nawet do 700 zł.

Klienci mogą wybierać spośród 200 hoteli Premium znajdujących się na wszystkich wakacyjnych kierunkach oferowanych przez Rainbow. Najwięcej, bo aż 70 jest w Turcji, ponad 50 w Grecji, 25 w Egipcie i 13 w Hiszpanii. Nie brakuje znanych i lubianych sieci hotelowych, takich jak RIU, Barcelo, Sheraton, czy Iberostar.

Oferta Premium skierowana jest do wymagających odbiorców, dla których takie elementy pobytu, jak wysoki standard hotelu, obsługi, serwisu i dodatkowych udogodnień hotelowych, mają kluczowe znaczenie. W przedsprzedaży, w hotelach Premium obowiązują zniżki nawet do 1000 zł za pokój.

Szczechura dodał: „Jeżeli chodzi o korzyści rezerwacji w przedsprzedaży to po prostu słuchamy tego czego oczekują Klienci. Dlatego przedsprzedaż opieramy na dwóch filarach. Pierwszym jest 100% Pewności Najniższej Ceny, usługa gwarantująca kupującym najniższą cenę na dany termin i hotel. Drugim filarem jest możliwość bezpłatnego odwołania rezerwacji bez podania przyczyny. Osoby, które z jakiegokolwiek powodu będą musiały czy chciały zmienić swoje wakacyjne plany będą mogły to robić bez ponoszenia kosztów anulacji i bez konieczności natychmiastowego podejmowania decyzji o alternatywnym terminie i miejscu wyjazdu.”

Usługa „Bezpłatne odwołanie rezerwacji bez podania przyczyny” polega na możliwości rezygnacji z wyjazdu i zamiany wpłaconej zaliczki na voucher do swobodnego wykorzystania na dowolną inną imprezę z sezonu Lato 2022. Klient może zrobić to do terminu dopłaty. Usługę otrzymuje każdy kupujący ofertę w przedsprzedaży. Obok tego wszystkie rezerwacje dokonane w przedsprzedaży objęte są „100 proc. Pewności Najniższej Ceny”.

Klienci mogą również nabyć ubezpieczenie od kosztów rezygnacji w promocyjnych cenach 20 zł oraz 40 zł od osoby. W wyższej wersji ubezpieczenie obejmuje rezygnację z wyjazdu nawet na jeden dzień przed jego rozpoczęciem w przypadku zachorowania na Covid-19 osoby wyjeżdżającej lub jej bliskiej. Zaliczka wynosi jedynie 15 proc. wartości wyjazdu.

Rainbow: mamy sprawdzony patent na utrzymanie obrotów po sezonie. Już dziś sprzedawajmy wyjazdy na zimę