Debata o ofercie polskiej na VIII Forum Promocji Turystycznej
Pandemia i brak możliwości wyjazdów zagranicznych spowodowały, że najwięksi touroperatorzy łaskawszym okiem spojrzeli na ofertę polską umieszczając ją w swoich katalogach. Zbiegło się to z wprowadzeniem pierwszego w historii polskiej turystyki bonu. O tym, czy i jak zmieniła się obecność polskiego produktu w ofercie rodzimych biur podróży i czy bon turystyczny pomógł w jego sprzedaży, porozmawiają eksperci podczas VIII Forum Promocji Turystycznej.
Około 1,5 mln bonów przyznano polskim rodzinom. W puli pozostało więc 2,5 mln bonów. Jak realizacja programu bonu koordynowanego przez Polską Organizację Turystyczną wygląda z punktu widzenia przedsiębiorców z branży turystycznej? Czy oferta polska w katalogach touroperatorów, to tylko uzupełnienie ich oferty, czy liczący się fragment? Jak wzbogacić ofertę polską, a przede wszystkim, jak ją skuteczniej promować w kraju i za granicą? Porozmawiają o tym eksperci podczas VIII Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się 6 czerwca 2021 roku w Warszawie.
W debacie udział wezmą:
Anna Salamończyk-Mochel, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej,
Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego,
Piotr Henicz, wiceprezes Itaki,
Witold Markow, wiceprezes zarządu PolskiePortale.pl,
Maciej Nykiel, prezes Nekera,
Andrzej Olszewski, twórca Żywego Muzeum Piernika
Izabela Stelmańska, zastępca dyrektora Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Warszawie
Program i rejestracja: TUTAJ
Przyszłość spotkań: online czy offline? Pojedynek na VIII Forum Promocji Turystycznej
POWIĄZANE WPISY
8 maja 2024
Na zimę Kolumbia – nowość w ofercie Rainbow
Od sezonu zimowego 2024/2025 klienci Rainbow będą mogli skorzystać z bogatej oferty…
0 Komentarzy7 Minuty
6 maja 2024
Słowacja zaprasza na XVII Dni Otwartych Piwnic
Słowacja i wino nie dla wszystkich osób w Polsce są oczywistym połączeniem, a przecież…
0 Komentarzy3 Minuty
30 kwietnia 2024
Wakacje.pl na rynku touroperatorskim. Nowym dostawcą ofert dla marki Easygo jest OTI
Największy multiagent turystyczny w Polsce coraz mocniej interesuje się działalnością…
1 Komentarz10 Minuty
30 kwietnia 2024
Itaka wypowiedziała umowę agencyjną z Wakacje.pl
Wiodący polski touroperator wypowiedział umowę największej na rynku multiagencji…
0 Komentarzy2 Minuty
29 kwietnia 2024
Koreańska agencja PR otwiera drzwi na polskim rynku
Przedstawicielstwo Koreańskiej Narodowej Organizacji Turystycznej w Europie Wschodniej…
0 Komentarzy1 Minuty
29 kwietnia 2024
Corendon Airlines: nowe połączenie z Warszawy do Alanyi
Corendon poszerza siatkę połączeń z Polski. Nowością jest trasa z Warszawy do Alanyi,…
0 Komentarzy3 Minuty
26 kwietnia 2024
Polski urzędnik promuje turystykę – przejechał 280 km rowerem z Berlina do Poznania
Co robi urzędnik? Odruchowa odpowiedź na to pytanie – choć nieco krzywdząca – brzmi…
0 Komentarzy5 Minuty
26 kwietnia 2024
Gdańsk dołącza do Przewodnika Michelin
Na mocy umowy podpisanej przez Polską Organizację Turystyczną ze słynnym Przewodnikiem…
0 Komentarzy2 Minuty
[…] Debata o ofercie polskiej na VIII Forum Promocji Turystycznej […]
[…] Debata o ofercie polskiej na VIII Forum Promocji Turystycznej […]